Vodafone geçtiğimiz aylarda online bir dizinin ana sponsoru olmuştu. Mena bölgesi, Hindistan, Pakistan, Malezya, Endonezya, İran, Balkanlar, Türki Cumhuriyetler, Orta ve Güney Amerika'da Türk dizileri bu kadar yoğun tüketiliyorken Beşiktaş içerikli işler daha fazla üretilebilir. Ki bu bir parça yapılıyor. İletişim departmanının gelişimine rağmen Beşiktaş'ın sosyal medya ekibi de hazırladıkları cringe video serisi dışında medya yönetimi konusunda yetersiz. Zira elde inanılmaz potansiyel var. Yabancı sosyal medya hesapları bile bu potansiyeli sömürüyor. Medya yönetimi kısmı, pazarlama ve marka yönetimi için düşünülenden daha önemli bir iş. Enternasyonal isimleri ve kulüp değerlerini öne çıkarıp, bireylerin beğenisini kazanabileceğiniz içerikler yaratmak gerek. Bunları geniş kitlelere yaymak adına ise içerik/internet servis sağlayıcı firmalar ile işbirliği yapmak önemli.