Sayın Başkanı çok sever çok sayarım.
Bu kazadan sonra hata tespiti ve geri dönüş konusunda biraz ağır kaldık gibi geldi.
Bu konuda insan eleştirmeli mi yada bu geçen sürenin makul bir açıklaması var mı bir anlasak artık
aslında tam tersi halatların üzerinde yük kalmasın diye mümkün olduğu kadar hızlı haraket etmek istiyorlar
ama uyulması gereken yasal prosedürler var
birincisi yaralanmalı bir kaza oldu ve işin adli boyutu var öyle patır patır kaldıramazsın işin savcılık bölümü vardı beklemek zorunda kalındı
o iş bitti işin sigorta prosedürü başladı gene dokunamazsın eksperlerin işinin bitmesi gerekiyor.
oda halloldu sonra söküme başlandı buda halatlar havalandığı için kurarkenki pozisyonda sökemiyorsun
bu seferde halatlara ters baskı uygulamış oluyorsun öncelikle ikinci bir kazaya meydan vermemek için tüm iskeleleri
sabitlediler sonrasında yıkılan parçaları ani haraketlenme olmasın diye sabitlediler sonrasındada bir çok parçayı keserek söküyorlar
buda işlerin yavaş gidiyor görünmesine neden oldu.
bu arada kendinizi en kötüsüne hazırlayın bu kaza bir senemize mâl olmuş olma ihtimali var
içerdeki işler aynı hızla devam ediyor. oralarda bir gerileme yok.
Resim alamama nedenimizde saha tarafına girişler personel dahil kesinlikle yasaklandı sadece iz inşaatın izin verdiği
ve çatı işinde çalışan ekipler girebiliyor. daha öncede yasaktı sahaya giriş ama kıyıdan köşeden çekiliyordu şimdi
o kıyı köşelerde güvenlik nedeniyle yasaklandı kimseyi yaklaştırmıyorlar.
bir sürü yalan yanlış bilgi ortada döndüğü için ve bu bilgiler Beşiktaşa zarar vermeye başladığı içinde
tüm personele gizlilik anlaşması imzalatılmış o nedenle bilgi akışıda sağlıklı yürümüyor. Bilgiyi alsan bile kaynak olmayınca
duyum sınıfında kalıyor bir kaç farklı kaynaktan doğrulatamayıncada bizde yarım ağızdan veriyoruz.
@hic2222