Vodafone Arena Stadyum Projesi 6 (Şeref Bey Stadyum Projesi)
×
Vodafone Arena Stadyum Projesi 6 (Şeref Bey Stadyum Projesi)

Beşiktaş Forum|Vodafone Arena Stadyum Projesi 6 (Şeref Bey Stadyum Projesi) Vodafone Arena Stadyum Projesi (6) 1360 sayfaya ulaşan Arşiv niteliğindeki diğer konumuzu (1) incelemek isterseniz;

0 Üye ve 14 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Vodafone Arena Stadyum Projesi 6 (Şeref Bey Stadyum Projesi)  [Okunma sayısı 5892110 defa] Vodafone Arena Stadyum Projesi 6 (Şeref Bey Stadyum Projesi)

Çevrimdışı BlackEagle26


Çevrimdışı Yunus Emre Dökmeci

Vodafone Arenanin Yuruyen merdivenleri diye paylasilmis...
Kopar Kıyamet Çöker Karanlık
Allah Bizi Affetmez Çok Günah Aldık
Sevenler Ayrılmaz Biz Bir Plan Yaptık
Tüm çArşı Cehenneme Kombine Aldık

Çevrimdışı ZEKI

saat 8 den aksam 18 e kadar isci bulunuyor sahada suan bu sekilde bildigim kadariyla ama hepsi ayri ayri paydos ediyor biri 5 te biri 5.30 da biri 6 da oyle belirli bisey yok
Belki de cati icin 24 saat calisma vardir @Efe biliyormuyuz?

Çevrimdışı Efe

Belki de cati icin 24 saat calisma vardir @Efe biliyormuyuz?
24 saat  :icool: olsun bi zahmet tutuşmuş olabilirler kalkmıyor çünkü  :)
Şampiyon Beşiktaş JK

Çevrimdışı Yusuf Tekeli

Vakit varken tomurcukları topla. Zaman hala uçup gidiyor. Ve bugün gülümseyen bu çiçek, yarın ölüyor olabilir.

"I don't know if we each have a destiny, or if we're all just floatin' around accidental-like on a breeze. But I, I think maybe it's both."

Çevrimdışı Efe

Kombineler Başakşehir stadında geçerli değilmiş...

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


geçerli sadece bilet alacaksın bizzat kendin gidip maçı seyredersen 15 gün için maç ücreti karta iade ediliyor
Şampiyon Beşiktaş JK

Çevrimdışı 38life

geçerli sadece bilet alacaksın bizzat kendin gidip maçı seyredersen 15 gün için maç ücreti karta iade ediliyor
Anladım. Bir duyuru yapılmadı da...

Çevrimdışı can1903

24 saat  :icool: olsun bi zahmet tutuşmuş olabilirler kalkmıyor çünkü  :)
Çatıda isteksizlik var jnsjsfjsf :sevinc :sevinc
Kimleri sevdik kimleri sildik.. Sil baştan yenisini yaparız yenisini yazarız dostlar yanımızda oldukça..

Çevrimdışı Efe

Pazartesi artık kalkar bence
pek zannetmiyorum ama çıkmadık candan umut kesilmez :)
Şampiyon Beşiktaş JK

Çevrimdışı Efe

Anladım. Bir duyuru yapılmadı da...
maç bileti başlığında var bjk.com yada haber.beşikataşarenada o tarz bi gelişme oldumu direk bilet satış başlıklarına bakın orda yazıyor
Şampiyon Beşiktaş JK

Çevrimdışı cadavra

saat 8 den aksam 18 e kadar isci bulunuyor sahada suan bu sekilde bildigim kadariyla ama hepsi ayri ayri paydos ediyor biri 5 te biri 5.30 da biri 6 da oyle belirli bisey yok
tesekkurler :) :)

Çevrimdışı ABDULLAH19031

#çatı mevzusu yüzünden karamsar olan dostlara sormk lazım kim kombine almş bu sene hangi maça gitmiş forma almışlar mı
Keşke Beşiktaş'ımıza sarılabilsek !

Çevrimdışı sabriozyurt

#çatı mevzusu yüzünden karamsar olan dostlara sormk lazım kim kombine almş bu sene hangi maça gitmiş forma almışlar mı
Neden catinin kalkmama sebebi maddi imkansizlik miymis?

GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Besiktaslisin sen!!   GururLAN

Çevrimdışı kaankartal

HER ZAMAN HER YERDE EN BÜYÜK KARTAL !

Çevrimdışı can1903

#çatı mevzusu yüzünden karamsar olan dostlara sormk lazım kim kombine almş bu sene hangi maça gitmiş forma almışlar mı
Kombine alamayacak durumda olanlar var, maça gidemeyecek olanlar var, forma değil tişört alamıycak insanlar var.

Onlar Beşiktaşlı değil mi?
Kimleri sevdik kimleri sildik.. Sil baştan yenisini yaparız yenisini yazarız dostlar yanımızda oldukça..

Çevrimdışı Deniz

Büyük yüklerin dengeli şekilde ve tamamen konrollü şekilde kaldırılması ,günümüzde kullanımı epey yaygınlaşan Strand Jack teknolojisi ile epey bir kolaylaştı.
Matematik Fizik ve Geometrinin Elektrik-Elektronik yani Otomasyon ile birleştiği bu sistem dünya üzerinde birçok projede yaygın şekilde kullanılıyor.
Ben bu sistemin mekanik kısmı hakkında sınırlı bilgiye sahibim ama otomasyon kısmı hakkında okuduğum makaleler sayesinde az çok bilgi sahibi oldum.Bu nedenle daha çok otomasyon kısmıyla ilgili bilgi verecem.
Sistemin doğru çalışması için mekanik kısımların ,hesaplamaların tamamen doğru,otomasyon sisteminin de hatasız şekilde çalışması gerekiyor.Otomasyon sistemi yapılacak işe göre hazırlanıp her bir strand jack için ayrı değerler belirlenip ,yine bu strand jacklerin koordineli bir şekilde çalışması sağlanıyor.
Yani açmak ve özele indirgemek gerekirse ;Vodafone Arena çatı kaldırma işine bu sistem kurulurken tamamen çatı projesi esas alınarak bu yazılım düzenlendi.Her bir SJ için "expected load" (beklenen yük) ,overload caution value (aşırı yük uyarı değeri) ,percentage tolerance (tolerans yüzdesi) vs.. değerleri girilerek SJler işe uygun hale getirilir.

Kaldırma işlemi başlayınca yani sisteme yük binmeye başlayınca bu değerler ekranlardan okunarak hareket edilir.Mühendisler ve operatörler ekran başında bu değerleri okur ve sisteme yük vermeye ya da yükü geri çekmeye bu değerlere göre karar verir.Diyelim ki 9 nolu Strand Jacke beklenilenden fazla yük binerse sistem uyarı verir,tolerans değerine yaklaşır ya da tolerans değerine ulaşırsa sistem yüklemeyi otomatik olarak durdurur ve kendisini korumaya alır.
Ancak bu sistem herşeyi görebilecek anlamına gelmiyor,mesela bizim stadda ilk yük bindirmede bulonlarda hasar ve yamulma tespit edilip sisteme yük bindirilmesi durduruldu.Bu da teknik personelin mekanik işleri gözlemlemesi ile tespit edilen bir sorun.

2 kez kaldırmayı denedik ,başarısız olduk.Kaldırma için yeterli şartlar sağlanana kadar bu denemeler devam edecektir.yani "pazartesi kalkacak" diye bir durum sözkonusu değil, kalkabilir de kalkmayabilir de.Eğer pazartesi yük bindirildikten sonra mekanik parçalarda bir sıkıntı gözlenmezse,halatlar ve gergilerde anormallik tespit edilmezse ve sistem herhangi bir anormallik tespit edip uyarı vermezse kaldırma işlemi devam eder ,herhangi bir olumsuzlukta işlem iptal edilir, devam edilmez.Major bir proje hatası yoksa ki olduğunu sanmıyorum ,bu çatıyı sapasağlam kaldırırız.Bu iş biraz sabır işi ve oldukça zor bir iş.Kendi adıma 10 gündür "yusuf yusuf" tabirini yaşıyorum :).2 kez işlemin başarısız olması firmayı "beceriksiz,iş bilmez" yapmaz sonuçta onlar da ilk kez böyle bir çatıyı kaldırmayı deniyorlar bu projenin benzeri var mı diye çok araştırdım ,böyle kompleks bir proje bulamadım yani bu firma değil başkası da gelse bu işi ilk kez yapacak o neden biraz daha sabır göstermek gerekiyor eminim onlar da en az bizim kadar bu çatıyı havada görmek istiyorlar.

Kafa ütülediysem kusura bakmayın şimdiden  :)
"Beşiktaş için birşey yapmak istiyorsanız kimsenin adamı olmayın!"-Süleyman Seba

Çevrimdışı Esref

İyi günde, kötü günde, her zaman Beşiktaş.

Çevrimdışı TØLGA

#çatı mevzusu yüzünden karamsar olan dostlara sormk lazım kim kombine almş bu sene hangi maça gitmiş forma almışlar mı
her böyle olumsuzluk olduğunda durumu buraya çekiyonuz ya helal olsun  :biggrinking:

kapatallım burayı o zaman forma almayan veya alamayan  kombine almayan falan yazmasın

kaç kişi kalır bi bakalım hey alalhım yaa
[ Son Düzenleme: 18 Ekim 2015, 00:47:21 TØLGA ]
Böyle bir aşk yok
beşiktAŞK

Çevrimiçi Necmi

24 saat  :icool: olsun bi zahmet tutuşmuş olabilirler kalkmıyor çünkü  :)
komple 3 vardiya çalışmaya geçilecekti @Efe başlandımı bilmiyorum
belkide halatlar gerildikten sonra başlanacaktır şu an gece çalışması riskli olur

Çevrimiçi Necmi

Büyük yüklerin dengeli şekilde ve tamamen konrollü şekilde kaldırılması ,günümüzde kullanımı epey yaygınlaşan Strand Jack teknolojisi ile epey bir kolaylaştı.
Matematik Fizik ve Geometrinin Elektrik-Elektronik yani Otomasyon ile birleştiği bu sistem dünya üzerinde birçok projede yaygın şekilde kullanılıyor.
Ben bu sistemin mekanik kısmı hakkında sınırlı bilgiye sahibim ama otomasyon kısmı hakkında okuduğum makaleler sayesinde az çok bilgi sahibi oldum.Bu nedenle daha çok otomasyon kısmıyla ilgili bilgi verecem.
Sistemin doğru çalışması için mekanik kısımların ,hesaplamaların tamamen doğru,otomasyon sisteminin de hatasız şekilde çalışması gerekiyor.Otomasyon sistemi yapılacak işe göre hazırlanıp her bir strand jack için ayrı değerler belirlenip ,yine bu strand jacklerin koordineli bir şekilde çalışması sağlanıyor.
Yani açmak ve özele indirgemek gerekirse ;Vodafone Arena çatı kaldırma işine bu sistem kurulurken tamamen çatı projesi esas alınarak bu yazılım düzenlendi.Her bir SJ için "expected load" (beklenen yük) ,overload caution value (aşırı yük uyarı değeri) ,percentage tolerance (tolerans yüzdesi) vs.. değerleri girilerek SJler işe uygun hale getirilir.

Kaldırma işlemi başlayınca yani sisteme yük binmeye başlayınca bu değerler ekranlardan okunarak hareket edilir.Mühendisler ve operatörler ekran başında bu değerleri okur ve sisteme yük vermeye ya da yükü geri çekmeye bu değerlere göre karar verir.Diyelim ki 9 nolu Strand Jacke beklenilenden fazla yük binerse sistem uyarı verir,tolerans değerine yaklaşır ya da tolerans değerine ulaşırsa sistem yüklemeyi otomatik olarak durdurur ve kendisini korumaya alır.
Ancak bu sistem herşeyi görebilecek anlamına gelmiyor,mesela bizim stadda ilk yük bindirmede bulonlarda hasar ve yamulma tespit edilip sisteme yük bindirilmesi durduruldu.Bu da teknik personelin mekanik işleri gözlemlemesi ile tespit edilen bir sorun.

2 kez kaldırmayı denedik ,başarısız olduk.Kaldırma için yeterli şartlar sağlanana kadar bu denemeler devam edecektir.yani "pazartesi kalkacak" diye bir durum sözkonusu değil, kalkabilir de kalkmayabilir de.Eğer pazartesi yük bindirildikten sonra mekanik parçalarda bir sıkıntı gözlenmezse,halatlar ve gergilerde anormallik tespit edilmezse ve sistem herhangi bir anormallik tespit edip uyarı vermezse kaldırma işlemi devam eder ,herhangi bir olumsuzlukta işlem iptal edilir, devam edilmez.Major bir proje hatası yoksa ki olduğunu sanmıyorum ,bu çatıyı sapasağlam kaldırırız.Bu iş biraz sabır işi ve oldukça zor bir iş.Kendi adıma 10 gündür "yusuf yusuf" tabirini yaşıyorum :).2 kez işlemin başarısız olması firmayı "beceriksiz,iş bilmez" yapmaz sonuçta onlar da ilk kez böyle bir çatıyı kaldırmayı deniyorlar bu projenin benzeri var mı diye çok araştırdım ,böyle kompleks bir proje bulamadım yani bu firma değil başkası da gelse bu işi ilk kez yapacak o neden biraz daha sabır göstermek gerekiyor eminim onlar da en az bizim kadar bu çatıyı havada görmek istiyorlar.

Kafa ütülediysem kusura bakmayın şimdiden  :)

eline sağlık aydınlatıcı bir araştırma olmuş @Deniz

Çevrimdışı Efe

komple 3 vardiya çalışmaya geçilecekti @Efe başlandımı bilmiyorum
belkide halatlar gerildikten sonra başlanacaktır şu an gece çalışması riskli olur

3 vardiya kalkışla beraber mecbur olacaktır zaten saniye saniye çatının kaldırışa tepkisine bakılacaktır starnd jacklerin kontrolü yapılacaktır pazartesi kaldırabilecekler mi bakalım :)
Şampiyon Beşiktaş JK

Çevrimdışı BJKTÜRK23

Salı öğleden önce tekrar kaldırmaya çalışılacağını sanmıyorum. Cuma günü c tesi ya da pazar a ertelenseydi p.tesi derdim.  :)
Ne Mutlu Türk'üm Diyene...Kemal

Çevrimiçi Necmi

Salı öğleden önce tekrar kaldırmaya çalışılacağını sanmıyorum. Cuma günü c tesi ya da pazar a ertelenseydi p.tesi derdim.  :)
öyleyse çarşamba demen gerekecek :D
çünkü pazartesi veya salı dendi

Çevrimiçi Necmi

3 vardiya kalkışla beraber mecbur olacaktır zaten saniye saniye çatının kaldırışa tepkisine bakılacaktır starnd jacklerin kontrolü yapılacaktır pazartesi kaldırabilecekler mi bakalım :)
3 vardiye çatı için değil tüm işler için biliyorum @Efe

Çevrimdışı Deniz

3 vardiye çatı için değil tüm işler için biliyorum @Efe
Günler kısalmaya başladı çok iyi olur 3 vardiya @Necmi abi..
"Beşiktaş için birşey yapmak istiyorsanız kimsenin adamı olmayın!"-Süleyman Seba