beşiktaş-sivas maçına gideyim dedim. girdim passo.com.tr'ye. bakiyem ''0'' olduğu için, para yükle kısmından iş bankası maaş hesabımdan 20 tl para aktarımı yaptım. fakat bakiyem, işlemi yaptığım süre üzerinden tam 48 geçmesine rağmen hala ''0'' tl. 1 saat sonra aradım müşteri hizmetlerini, ''efendim, eft bazen uzun sürüyor. ilerleyen saatlerde tekrar bakar mısınız?'' dedi.
iki saat sonra tekrar denedim. hala ''0'' tl. maaş hesabıma baktım, para passolig'e aktarılmış. bunun üzerine tekrar müşteri hizmetlerini aradım, ''dekontu mail atar mısınız?'' dediler. hemen yolladım. olay üzerinden bir gün geçmesine rağmen ne arayan var, ne de soran. tekrar aradım. ''efendim, inceleniyor'' denilince, ben dayanamadım sinirlendim. ya olay üzerinden iki gün geçmiş, hiç mi gün sonu almıyorsunuz ? iptal edin kartımı... hiç bir bilgim kalmasın! ne sms, ne de e mail istiyorum. gelirse dava açacağımı belirttim. hemen anında iptal işlemini yaptılar. iş bankasına da harcama itiraz formunu doldurarak gönderdim.
biraz önce sms geldi. ''bjk-sivas maçı biletlerinin satışı devam ediyor, hemen passolige girererk biletinizi alın'' bu sms'i almak istemiyorsanız bla bla bla yazıp gönderin sms'ler gelmesin yazıyordu. sinirlendim yazdım gönderdim. iptal işlemi değerlendirme aşamasındadır diye mesaj geldi. 6 dk sonra tekrar bilmem ne eurocar zamangisou kampanyası için kartınızdan alışveriş yapabilirsiniz diye mesaj geldi.
Tüketici hakem heyeti için ne yapmam gerekir bu konuda ? yardımcı olacak bir arkadaş var mı ?