Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
×
Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu

Beşiktaş Forum|Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu Yeni sezon yeni bir şampiyonluk dileğiyle burdan devam edeceğiz.

0 Üye ve 104 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu  [Okunma sayısı 5245283 defa] Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu

Çevrimdışı mertozlu

The Guardian maçları analiz etmiş top 16'daki. https://www.theguardian.com/football/2017/dec/11/champions-league-last-16-draw-tie-by-tie-analysis-chelsea-city-united-liverpool-tottenham

Beşiktaş-Bayern analizi de var.

Analizi çevirecek olursa şöyle denmiş:

Alıntı
"Şampiyonlar Ligi'nde kolay maç yok, herkes herkesi yenebilir falan...ama bu muhtemelen bu turun en kolay tahmin edilebilir eşleşmesi. Bayern Münih sezona Ancelotti yönetiminde kötü başladı, hatta şimdi dahi Heynckes ile yenilmez bir dev değiller. Ama kesinlikle Beşiktaş ile işleri çok kısa sürede  bitireceklerdir, kadrosunda "Aa bu adam yıllardır neredeydi yahu" diyeceğiniz oyunculardan kurulu bir takım. Grubu birinci bitirdiler belki ama liglerinde 4. sıradalar. Birazcık kötü günündeki Bayern bile bu Beşiktaş için ağır olacaktır."

Çevrimdışı Koa_lAA

The Guardian maçları analiz etmiş top 16'daki. https://www.theguardian.com/football/2017/dec/11/champions-league-last-16-draw-tie-by-tie-analysis-chelsea-city-united-liverpool-tottenham

Beşiktaş-Bayern analizi de var.

Analizi çevirecek olursa şöyle denmiş:

ah ulen kaza bela bi elemeyizki şunları...

Çevrimdışı Osvaldonun Saçı

The Guardian maçları analiz etmiş top 16'daki. https://www.theguardian.com/football/2017/dec/11/champions-league-last-16-draw-tie-by-tie-analysis-chelsea-city-united-liverpool-tottenham

Beşiktaş-Bayern analizi de var.

Analizi çevirecek olursa şöyle denmiş:

Bu bizim zayıflığımızdan değil rakibin aşırı güçlü olmasından kaynaklanan bi yorum. Aslında böyle ağır favori görülmeleri iyi bizim açımızdan. Futbolcularımıza doğru yansırsa bu ortam işimize bile gelir.

Çevrimdışı EMİR EMRE

The Guardian maçları analiz etmiş top 16'daki. https://www.theguardian.com/football/2017/dec/11/champions-league-last-16-draw-tie-by-tie-analysis-chelsea-city-united-liverpool-tottenham

Beşiktaş-Bayern analizi de var.

Analizi çevirecek olursa şöyle denmiş:

Nenemin sakali olsa dedem olurdu. Iste saha iste kale iste top. Bu pasajda anlatildigi gibi olmayacak isler her bahse varim. Bu kadar kolay teslim olmayacagiz.

Bir Besiktasimiz var gucu yeten gelsin alsin.

Çevrimdışı atalay

"Oh, I was wondering where he’d gone." doğru bir ifade. Zaten bu tam bir "I'm here" eşleşmesi. Bu tanıma uyan birçok ismin bir daha böyle bi' challenge fırsatı olmayacak.   

Çevrimdışı tuncaboylu

Bu bizim zayıflığımızdan değil rakibin aşırı güçlü olmasından kaynaklanan bi yorum. Aslında böyle ağır favori görülmeleri iyi bizim açımızdan. Futbolcularımıza doğru yansırsa bu ortam işimize bile gelir.
Bayern senelerdir Arsenal'i kapatması yapıp içeride dışarıda tövbe estağfurullah yapınca, İngiliz'lerin gözünü korkutmuş.

"Ah bu nerede" dedikleri adamların tamamına yakını da geçen sene Şampiyonlar Ligi'nde ve UEFA çeyrek finalinde yer aldılar.

Lenovo A6020a46 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çevrimdışı mertozlu

"Oh, I was wondering where he’d gone." doğru bir ifade. Zaten bu tam bir "I'm here" eşleşmesi. Bu tanıma uyan birçok ismin bir daha böyle bi' challenge fırsatı olmayacak.

Aynen öyle. Onlardan bir ''statement'' bekliyoruz.

Çevrimdışı atalay

Bu zirzoplar bizi grup süreci öncesinde de kendilerinden pek emin bir şekilde son sırada göstermişler. Bu kibri bir kez daha yanıltmak pek güzel olur. @tuncaboylu

Çevrimiçi COB

Isviçre de oynayan Salih Uçan'in bonservisi febe de değil sanirim?

Yabanci sinirlamasi tekrar geldiginde Salih iyi bir yerli yedek olurdu bize.

Çevrimdışı mertozlu

Benim aklımda Enes Ünal var hala, yazın Villareal ile kiralık için konuşmak lazım.

Kaan Ayhan da yine çok iyi bir addition olur.

Çevrimdışı atalay

Pazar için sırasıyla üç şey: İlgi, aidiyet, kulüp ekonomisinin bir parçası haline getirme. Ve düzenli sportif başarılar ile tüm bunları sürdürebilir kılma. Medya ve marka yönetimi bilmeden yapılamayacak bir şey. Çin Milli Günü'nü weibo değil, twitter üzerinden kutlayan bir ekip ile olmaz.
[ Son Düzenleme: 14 Aralık 2017, 16:49:49 atalay ]

Çevrimdışı mertozlu

Pazar için sırasıyla üç şey: İlgi, aidiyet, kulüp ekonomisinin bir parçası haline getirme. Ve düzenli sportif başarılar ile tüm bunları sürdürebilir kılma. Medya ve marka yönetimi bilmeden yapılamayacak bir şey. Çin Milli Günü'nü weibo değil, twitter üzerinden kutlayan bir ekip ile olmaz.

Kesinlikle.

Yahu sosyal medyada biraz kıpırdanma olsa da eksik çok fazla. Bir kere maçın öyküsü noktasında sıfırız.

Olympiakos geçen sene İstanbul'a gidiyoruz videosu çekmişti, ne kadar tatlıydı, uçaktan, otelden, şehirden görüntülür. Biz bunu resmi kanallarla asla yapmıyoruz. Babel kendi başına yapıyor, yapsın da, kulübün işi bu, daha fazla imkan ile gidilen şehirden, soyunma odasından, tünelden, otelden müthiş enstantaneler yakalanabilir. Konuşma türkçe ise ingilizce altyazı, ya da ingilizce ise de türkçe alt yazı koyarsınız altına. Youtube kanalında arşiv oluşturulur. Şu efsane sezondan elimizdeki materyallerin hepsi ikinci partilerden, resmi kanaldan değil.

Humour da yok tweet'lerde, nadir geliyor. Ciddiyet başka, okutabilmek, öne geçmek başka. Leipzig hesabı ne kadar iyi yönetiliyor mesela. Yine Porto, istanbul'a geldi, harika bir klip çekti. Hani nerede bizim videolarımız, Monaco'dan, Porto'dan, Leipzig'den? Lyon'dan? Napoli'den? İşin ehli insan sayısı hala çok az.

Takımdaki oyuncuların ülkelerine de sempatik mesajlar vermek önemli. Roma mesela Cengiz'e her TR maçı öncesi başarılar dileğinde bulunuyor tüm sosyal medya kanalından. Biz bu konuda da yerimizde sayıyoruz. Hırvatistan ve Sırbistan Dünya Kupası'na gitmeyi garantilediğinde resmi kanallardan onların dilinde tebrikler yazıp oyuncularımızı da tag'leyebilirdik. Bunlar küçük gözüküyor ama büyük resimde büyük kulübün geleceği böyle inşa ediliyor. Daha çok şey var ama aklıma gelen bir kaç şeyi yazdım.

Çevrimdışı kyiv

Gomisin kırmızı kart cezası tek maça inmiş. Bravo.....Bravo.... :claps: :akuma: :akuma:

Çevrimiçi Necmi

Bayern senelerdir Arsenal'i kapatması yapıp içeride dışarıda tövbe estağfurullah yapınca, İngiliz'lerin gözünü korkutmuş.

"Ah bu nerede" dedikleri adamların tamamına yakını da geçen sene Şampiyonlar Ligi'nde ve UEFA çeyrek finalinde yer aldılar.

Lenovo A6020a46 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
sadece o değilki quaresma talisca negredo bunlara gol atmış

Çevrimiçi Necmi

Bu zirzoplar bizi grup süreci öncesinde de kendilerinden pek emin bir şekilde son sırada göstermişler. Bu kibri bir kez daha yanıltmak pek güzel olur. @tuncaboylu
o değilde adamların ikincisini içerde dışarda yendik yani böyle hafife almaları saçma
kaldıki leipzig gibi hızlı takım bize ters gelir normalde

Çevrimiçi Necmi

Kesinlikle.

Yahu sosyal medyada biraz kıpırdanma olsa da eksik çok fazla. Bir kere maçın öyküsü noktasında sıfırız.

Olympiakos geçen sene İstanbul'a gidiyoruz videosu çekmişti, ne kadar tatlıydı, uçaktan, otelden, şehirden görüntülür. Biz bunu resmi kanallarla asla yapmıyoruz. Babel kendi başına yapıyor, yapsın da, kulübün işi bu, daha fazla imkan ile gidilen şehirden, soyunma odasından, tünelden, otelden müthiş enstantaneler yakalanabilir. Konuşma türkçe ise ingilizce altyazı, ya da ingilizce ise de türkçe alt yazı koyarsınız altına. Youtube kanalında arşiv oluşturulur. Şu efsane sezondan elimizdeki materyallerin hepsi ikinci partilerden, resmi kanaldan değil.

Humour da yok tweet'lerde, nadir geliyor. Ciddiyet başka, okutabilmek, öne geçmek başka. Leipzig hesabı ne kadar iyi yönetiliyor mesela. Yine Porto, istanbul'a geldi, harika bir klip çekti. Hani nerede bizim videolarımız, Monaco'dan, Porto'dan, Leipzig'den? Lyon'dan? Napoli'den? İşin ehli insan sayısı hala çok az.

Takımdaki oyuncuların ülkelerine de sempatik mesajlar vermek önemli. Roma mesela Cengiz'e her TR maçı öncesi başarılar dileğinde bulunuyor tüm sosyal medya kanalından. Biz bu konuda da yerimizde sayıyoruz. Hırvatistan ve Sırbistan Dünya Kupası'na gitmeyi garantilediğinde resmi kanallardan onların dilinde tebrikler yazıp oyuncularımızı da tag'leyebilirdik. Bunlar küçük gözüküyor ama büyük resimde büyük kulübün geleceği böyle inşa ediliyor. Daha çok şey var ama aklıma gelen bir kaç şeyi yazdım.
stad içinden görüntü veremezsin biz son maç soyunma odasından görüntü almak için bile uefadan özel izin aldık

Çevrimdışı kyiv

 Taraftarı yabancı madde atıp hakemi yere düşürüyor ceza yok futbolcusu direkt kırmızı kart görüyor tek maç ceza alıyor. Bu yıl her yol Galatasaraya çıkartılıyor.

Amaaa suç bizde basit basit takımlara puan kaybetmesen bu tiyatroyu pfdk, tff, galatasaray tiyatrosunu izlemek zorunda kalmayacaktık.

Çevrimdışı atalay

Bununla ilgili daha önceki süreçte birçok şey yazıp-karaladım. TR, sosyal medya kullanımında dünyada Instagram'da 4'üncü, Facebook ve Twitter'da ise 7'inci sırada. Aktif kullanım ve kullanıcı başına düşen sosyal hesap sıralamasında birinci sırada. Öyle ki yabancı sosyal medya hesapları bile bu potansiyeli sömürüyor. Twitter'in en popüler ikinci spor hesabı kulübün bilinçsizce hazırladıkları cringe video paylaşımını yayınlayabilmek için izin istedi ve geri dönüş alamadığından yayınlayamadı. Ve o başarılı işin devamını getirebilecek doğru PR hamleleri gelmedi. Ortada faal yada eski sporcularının başarılarını bile kutlayıp-tebrik edemeyen, kulüp hafızası düşük bir ekip var. Taraftarın, sadece oyuncusunun Gaspar Noe tarzı el kamerası ile çektiği videolara gösterdiği ilgi ve memnuniyetten eldeki potansiyelin ne kadar yüksek olduğunu anlayabilirsiniz. Çok zor değil. Marketing için sosyal medyadaki önemli vloggerları, influencerları veya ünlü simaları getirip, kulübü ilgi çekici bir hale getirebilirsiniz. Ya da içerik/internet servis sağlayıcıları ile işbirliği yapıp kendinizi daha geniş kitlelere taşıyabilirsiniz. Bunun için çok fazla adım var. Bu dört kıtada izlenen ve popülaritesine anlam veremediğim dizilerimiz ve oradaki oyuncular bile bir adım. Sonraki iş ise yine bu kanallardan potansiyel müşterilere aidiyet duygusu vermek. Onların farklılıklarına, beğenilerine ve sahip olduklarına dokunabilmek. Tıpkı iç pazardaki taraftarlara yapılması gerektiği gibi. Ve finaldeki iş de potansiyelin bir bölümünü merkeze çekip, bunları kulüp ekonomisine entegre edebilmek. Bu sosyal medya kanallarını doğru kullanabilmek sanıldığından çok daha önemli. @mertozlu
[ Son Düzenleme: 14 Aralık 2017, 17:48:23 atalay ]

Çevrimdışı atalay


Çevrimiçi Necmi


Dostlar resmi sitenin bir isteği var. İlgilenelim :D

Çevrimiçi Necmi

İngiliz kibri. @Necmi
ingilizleri sürekli tokatlıyor diye gözlerinde büyütmüşler :D

Çevrimiçi Necmi

Bununla ilgili daha önceki süreçte birçok şey yazıp-karaladım. TR, sosyal medya kullanımında dünyada Instagram'da 4'üncü, Facebook ve Twitter'da ise 7'inci sırada. Aktif kullanım ve kullanıcı başına düşen sosyal hesap sıralamasında birinci sırada. Öyle ki yabancı sosyal medya hesapları bile bu potansiyeli sömürüyor. Twitter'in en popüler ikinci spor hesabı kulübün bilinçsizce hazırladıkları cringe video paylaşımını yayınlayabilmek için izin istedi ve geri dönüş alamadığından yayınlayamadı. Ve o başarılı işin devamını getirebilecek doğru PR hamleleri gelmedi. Ortada faal yada eski sporcularının başarılarını bile kutlayıp-tebrik edemeyen, kulüp hafızası düşük bir ekip var. Taraftarın, sadece oyuncusunun Gaspar Noe tarzı el kamerası ile çektiği videolara gösterdiği ilgi ve memnuniyetten eldeki potansiyelin ne kadar yüksek olduğunu anlayabilirsiniz. Çok zor değil. Marketing için sosyal medyadaki önemli vloggerları, influencerları veya ünlü simaları getirip, kulübü ilgi çekici bir hale getirebilirsiniz. Ya da içerik/internet servis sağlayıcıları ile işbirliği yapıp kendinizi daha geniş kitlelere taşıyabilirsiniz. Bunun için çok fazla adım var. Bu dört kıtada izlenen ve popülaritesine anlam vermediğim dizilerimiz ve oradaki oyuncular bile bir adım. Sonraki iş ise yine bu kanallardan potansiyel müşterilere aidiyet duygusu vermek. Onların farklılıklarına, beğenilerine ve sahip olduklarına dokunabilmek. Tıpkı iç pazardaki taraftarlara yapılması gerektiği gibi. Ve finaldeki iş de potansiyelin bir bölümünü merkeze çekip, bunları kulüp ekonomisine entegre edebilmek. Bu sosyal medya kanallarını doğru kullanabilmek sanıldığından çok daha önemli. @mertozlu
dur @atalay  kulüp sosyal medyanın gücünü daha yeni keşfetti. Daha doğrusu taraftarın dünya çapında etkisini
yeni farketti bundan sonra bu gücü kullanacaktır. Birde kulüp liderlik ederse taraftar daha organize saldırır.

Çevrimiçi Necmi

Taraftarı yabancı madde atıp hakemi yere düşürüyor ceza yok futbolcusu direkt kırmızı kart görüyor tek maç ceza alıyor. Bu yıl her yol Galatasaraya çıkartılıyor.

Amaaa suç bizde basit basit takımlara puan kaybetmesen bu tiyatroyu pfdk, tff, galatasaray tiyatrosunu izlemek zorunda kalmayacaktık.
babel direk kırmızı gördüğünde kaç maç aldı
gs tiyatrosu falan yok gene algı yapmaya başladınız bunları söylüyerek
gs ye olmayan gücü verdiğinizin farkındamısınız
neden tff gs yi koruyor algısı yaratacaksınız bunun lehimizemi olacağını sanıyorsunuz
geçmiş yıllardan hiçmi ders çıkartmıyorsunuz yıllarca bu algıyı besledik ne kazandık sahada daha acımasızca doğranan ve renklilerin gevrek gevrek
güldüğü takım olmak dışında. Birde ağlak ezik damgası yedik bu yüzden. Sürekli rakip tff tarafından kollanıyor hakkımız yeniyor demek bizim hiç gücümüz yok biz eziğiz demektir. Unutmayın zayıf olanı herkes ezer. kendini zayıf gösterdikçe ezilmeninde kapısını açarsın.
Renkliler bunu yıllar önce anladıda bir bizim taraftar anlayamadı. Hala eziklik kompleksi içinde feveran ediyor.
Böyle sadece kendimizi küçük düşürüyoruz.

Çevrimiçi Necmi

Isviçre de oynayan Salih Uçan'in bonservisi febe de değil sanirim?

Yabanci sinirlamasi tekrar geldiginde Salih iyi bir yerli yedek olurdu bize.
çöp gittiği hiçbir yerde tutunamıyor. adam olmadan ne oldum delisi olmuş
alt yapıda onun gibi oyuncu dolu onlara şans verip hiç olmazsa alt yapıdan oyuncu kazanmış oluruz
Enes gibi Cengiz gibi yerli oyuncuya yatırım yapılır gerisi sadece safra olur elinde

Çevrimdışı mertozlu

Necmi abi Babel'in cezası da sonradan 1'e indirildi. Bence bunlar için fazla enerji harcamayalım.


Etiketler: