Vodafone Arena Stadyum Projesi 7 (Şeref Bey Stadyum Projesi)
×
Vodafone Arena Stadyum Projesi 7 (Şeref Bey Stadyum Projesi)

Beşiktaş Forum|Vodafone Arena Stadyum Projesi 7 (Şeref Bey Stadyum Projesi) Vodafone Arena Stadyum Projesi (7) 1360 sayfaya ulaşan Arşiv niteliğindeki diğer konumuzu (1) incelemek isterseniz;

0 Üye ve 41 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Vodafone Arena Stadyum Projesi 7 (Şeref Bey Stadyum Projesi)  [Okunma sayısı 5793128 defa] Vodafone Arena Stadyum Projesi 7 (Şeref Bey Stadyum Projesi)
Anket
Pikselli koltuk tasarım uygulamasından memnun musunuz?
Evet
Hayır

Çevrimdışı dj_dellyy

Stadın kapasitesi koltukları sıkıştırarak 45.000 olmuş diyorlar doğru mudur bilgisi olan var mı arkadaşlar

az daha sıkıştırsak 50000 buluruz gibime geliyor  :evillol:

Çevrimdışı ddc1979

Numaralı ve yeni açık arkasındaki istinat Duvarları çok yüksek ve kaba beton haliyle çok çirkin duruyor.
Umarım ince işçilik gösterilip boyanır o büyük bölgeler...
ağaçlı yoldan yürümek...mabede varmak...

Çevrimdışı ahmet türken

ekmek yemeyin diyen canan karatay lahmacun yerken görüntülendi :biggrinking:
ekmek yemeyin dedi, lahmacun yemeyin demediki :)

Çevrimdışı Apocalyptica

@FARUK ilk olarak stadın autocad çizimlerini ararken senin üç boyutlu stadını bulunca forumla tanışmıştım...

tebrik ederim gerçekten emek harcanmış güzel fikir...

ben mühendislik biliminde hataya inanmam..... mühendisim diyen kişinin hatası olduğunu düşünürüm...

PC nin olduğu yerde böyle bir hatanın olması teknik açıdan bence kabul edilemez...

Firmanın büyük ayıbıdır...

Fikret ormanında bunu kabul edeceğnini veya içine sindireceğini sanmıyorum...

stadda en önemli işlerden biri taç çizgilerinin ve köşe bayraklarının görünür açısında trubunlerini yapmak diğeride koltukların köşe dizaynlarınıdır...

Buna yoğunlaşmak en önemli işlerden biridir. neyleyim wifi yi neyleyim akıllı stadı yapılan mimarı düzgün olmayınca...

Çevrimdışı FARUK

Mir bu şekilde koltukları yerliştirmesi için rayları yeniden üretmesi gerekecektir :s20:
Rayların bağlantı noktası koltuk bağlantılarını engellemiyorsa gerek kalmaz abi
Üst katı anlayabilirim Korkuluk engel oluyor ama alt katta bağlantı noktası koltukların kaymasını engellememeli
Bağlantının Rayı alttan tutup üst kısımda kesintisiz bölge oluşturması lazım
Köşelere denk gelecek koltuklarda ise raylar açılı kesiştiği için koltuk bağlantı bölgesinde küçük oynamalarla yerleştirilebilir diye düşünüyorum

Çevrimdışı hasanbayirci

@FARUK  hocam eline koluna sağlık...

beni düşündüren, mir'in mevcut dağılımında en soldaki çeyrekte, en ön sırada 6 koltuk var iken, Faruk'un versiyonunda 5 koltuk ile başlıyor.
Kümülede koltuk sayısı artsa bile, satılan kombineler bu düzensizliği değiştirilmesine engel olabilir mi? Mesela ilk 6 koltuk satılmış ise, ne olacak :/


Çevrimdışı hasanbayirci

@FARUK  hocam eline koluna sağlık...

beni düşündüren, mir'in mevcut dağılımında en soldaki çeyrekte, en ön sırada 6 koltuk var iken, Faruk'un versiyonunda 5 koltuk ile başlıyor.
Kümülede koltuk sayısı artsa bile, satılan kombineler bu düzensizliği değiştirilmesine engel olabilir mi? Mesela ilk 6 koltuk satılmış ise, ne olacak :/

Çevrimdışı ahmetemre

  • Kara Kartal
  • *
  • 12 Şubat 2016, 14:56:10
  • Yaş: 46
  • Mesaj: 3236
  • Hz.Mevlana'ya 650 km...
  • Dünyanın merkezi VODAFONE PARK,inanmayan ölçsün!
Rayların bağlantı noktası koltuk bağlantılarını engellemiyorsa gerek kalmaz abi
Üst katı anlayabilirim Korkuluk engel oluyor ama alt katta bağlantı noktası koltukların kaymasını engellememeli
Bağlantının Rayı alttan tutup üst kısımda kesintisiz bölge oluşturması lazım
Köşelere denk gelecek koltuklarda ise raylar açılı kesiştiği için koltuk bağlantı bölgesinde küçük oynamalarla yerleştirilebilir diye düşünüyorum
kur bir dokarasyon firması da şu işi sana ihale edelim.
arkadaş senin bu bildiklerini nasıl bilemez bir firma aklım almıyor :duman:
Vodafone Park
Nüfus : 41.903
Rakım: -5 metre

* Başkalarının kusurunu örtmede gece gibi ol.
* Hiddet ve asabiyette ölü gibi ol.
* Tevâzu ve alçak gönüllülükte toprak gibi ol.
* Hoşgörülülükte deniz gibi ol.
* Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.
                               Hz. Mevlana

Çevrimdışı cursedofdragon

@FARUK

eline sağlık  :claps: vallahi şunu yapamayan firmanın içine tüküreyim ben. :s20:

Çevrimdışı Erdem Çözer

Rayların bağlantı noktası koltuk bağlantılarını engellemiyorsa gerek kalmaz abi
Üst katı anlayabilirim Korkuluk engel oluyor ama alt katta bağlantı noktası koltukların kaymasını engellememeli
Bağlantının Rayı alttan tutup üst kısımda kesintisiz bölge oluşturması lazım
Köşelere denk gelecek koltuklarda ise raylar açılı kesiştiği için koltuk bağlantı bölgesinde küçük oynamalarla yerleştirilebilir diye düşünüyorum

umarım dediğin gibidir kardeşim.. eline sağlık çok güzel bir çalışma olmuş.. bu yeni anlatımı habere de ekleyebilir misiniz?
Beşiktaş için bir şey yapmak istiyorsanız kimsenin adamı olmayın! Süleyman Seba

Çevrimdışı FARUK

@FARUK  hocam eline koluna sağlık...

beni düşündüren, mir'in mevcut dağılımında en soldaki çeyrekte, en ön sırada 6 koltuk var iken, Faruk'un versiyonunda 5 koltuk ile başlıyor.
Kümülede koltuk sayısı artsa bile, satılan kombineler bu düzensizliği değiştirilmesine engel olabilir mi? Mesela ilk 6 koltuk satılmış ise, ne olacak :/
Henüz mir de o kısıma 3 koltuk takabilmiş değil en son fotolarda merdiven başlangıçları boştu çizimde  de o koltuklar merdivenle kesişiyor ama ben kötü görüntü oluşmasın diye kaldırmadım

Ayrıca dediğim gibi 3 ten 4 e geçiş kısmında 1 avantaj sağlıyor bu dizilim
Yani yan yana 3 koltuk olan yerlerde ekstra 1 koyup o sıra 7 oluyor
Tüm bu düzenle en fazla 22 koltuk artıyor

Çevrimdışı ahmetx

42445 kapasite/162 loca/2000 vip koltuk/Küfeki Taşlı Dış Kabuk/BJK müzesi/KRTLYVS/Moda Merkezi/VIP Restoranlar/Açılır Kapanır Raylı Koltuklar/İklimlendirmeli  Hibrit Çim/Serge Ferrari PVC TX30 type 4 28.000 m2 membran,EFA Asma Germe Çatı/Huawei Stadium Vision/Yeşil Stadyum

Çevrimdışı ahmetx

Arkadaşlar @FARUK un çalışmasını kulüple ilgili önemli kişilere ve kurumlara sosyal ortamda gönderin hiç kimse ihmal etmesin lütfen.
42445 kapasite/162 loca/2000 vip koltuk/Küfeki Taşlı Dış Kabuk/BJK müzesi/KRTLYVS/Moda Merkezi/VIP Restoranlar/Açılır Kapanır Raylı Koltuklar/İklimlendirmeli  Hibrit Çim/Serge Ferrari PVC TX30 type 4 28.000 m2 membran,EFA Asma Germe Çatı/Huawei Stadium Vision/Yeşil Stadyum

Çevrimdışı bjklimert_

Bugün membran takılma işi devam ediyor mu ? TEŞEKKÜRLER

Çevrimdışı tugozcan

Bugün membran takılma işi devam ediyor mu ? TEŞEKKÜRLER
Efe çekmiş fotoğrafları haber portalında var.
3. membran takılıyordu öğleden önce
edit: yanlış anlaşılmaya müsait yazmışım düzelttim
[ Son Düzenleme: 12 Şubat 2016, 15:10:41 tugozcan ]

Çevrimdışı İhsan

Rayların bağlantı noktası koltuk bağlantılarını engellemiyorsa gerek kalmaz abi
Üst katı anlayabilirim Korkuluk engel oluyor ama alt katta bağlantı noktası koltukların kaymasını engellememeli
Bağlantının Rayı alttan tutup üst kısımda kesintisiz bölge oluşturması lazım
Köşelere denk gelecek koltuklarda ise raylar açılı kesiştiği için koltuk bağlantı bölgesinde küçük oynamalarla yerleştirilebilir diye düşünüyorum

@FARUK hocam
Şu anda raylar köşelerde birleşik değil ve belli mesafa var diye hatırlıyorum. Yoksa yanlış mı hatırlıyorum ?
Muhtemelen koltuklar düz ray üzerine bağlanacak şekildedir. Emin değilim ama belki koltuk bağlama noktaları 171 derece açılı 2 değişik raya oturmaya bilir.
 Bu iki nedenden dolayı koltukların yeniden imal edilmesi gerekebilir diye düşünüyorum.
Come to Beşiktaş


Çevrimdışı berkotistis

Wow'dan beri takip ettiğim güzide abilerim, merhaba  :halay:

Çevrimdışı Efe

ćati kirisleri ve kolonlarinada bi uygulama çekecekler bence mebran ve kufeki kaplaninca çiplak gorunuyorlar çok
Şampiyon Beşiktaş JK

Çevrimdışı Cengo

Evet arkadaşlar stadın orijinal boyutlarında çizilen modelimizden aldığımız köşe prekast blokları ile köşe diziliminde neden bu sıkıntının yaşandığını ve bu sorunun nasıl düzeltilebileceğini anlatmaya çalışayım.

Yeni açık - Kapalı köşe dönüşü 11 testere kiriş arasında üst basamaklara uzanan 10 prekast hattı ile oluyor.

Bu şekilde her köşe çeyrek bir çember degilde , çokgen şeklinde oluyor.






Mir ofis köşe dönüşlerinde görüldüğü gibi prekast sınırlarına birer koltuk hattı çekip diger kısımlara sığdıgı kadar koltuk yerleştiriyor.
Bu şekilde diger kısımlar için de bir taslak oluşmuş oluyor ve her blok birbirinin benzeri şekilde sıralanıyor.
Fakat bu tasarım kolay yerleşim saglasa da merdiven içeren prekast bloklarında sorun ortaya çıkıyor.
Merdivenler bulundugu prekast blogunu ortalıyor. Koltuklarının merdivenlerin sağına ve soluna konulması gerekirken ilk 9 sırada koltuk konulamıyor ve ilk sıralarda merdiven kenarlarında  yukarı dogru genişleyen boşluk oluşuyor. Aynı sorun ilk koltuk sıgdıktan sonrada devam ediyor. Koltuk merdiven kenarına hizalansa bile yukarı çıktıkça yine kenarlarda  artan boşluk kalıyor.






Peki bu sorunu merdivenleri Prekast kenarına getirerek çözebilir miyiz
Bu şekilde denenince merdivenin kenarındaki mesafe tek bir alana kaymış oluyor evet bir miktar düzelme oluyor ama ilk 7 sıraya yine koltuk konulamıyor ve benzer boşlular oluşuyor.





Gelelim yapılması gereken yönteme.
Koltuklar Köşe dönüşü başlangıcı ve merdiven kenarına hizalanmalı.
Bu iki koltuk arası eş mesafeler ile sıgan koltuk miktarı yerleştirilmeli.
Bunun sonucu olarak prekast kesişimlerine de koltuk konulmalı.





Karşılaştırmalı sonuçlar



Mir Düzeni:



Besiktasarena düzeni :




Mir düzeni:




Besiktasarena düzeni:



Beşiktaş yönetiminin beni şaşırtıp Faruk'un bu düzeltmesini dikkate almasını çok isterim... Her ne kadar bu konuda umutsuz olsam da... Faruk'un bu düzeltmesini Mir'in kabul etmesi kendilerinin kendi işini doğru yapmadıklarının onayı olacağından "yaa ama ööle diil.." diye ayak direyeceklerini düşünüyorum... Benzer bir hatayı (Vodafone arena Logosunu) düzeltmedikleri gibi... :akuma:

Çevrimdışı ahmetemre

  • Kara Kartal
  • *
  • 12 Şubat 2016, 15:20:56
  • Yaş: 46
  • Mesaj: 3236
  • Hz.Mevlana'ya 650 km...
  • Dünyanın merkezi VODAFONE PARK,inanmayan ölçsün!
Vodafone Park
Nüfus : 41.903
Rakım: -5 metre

* Başkalarının kusurunu örtmede gece gibi ol.
* Hiddet ve asabiyette ölü gibi ol.
* Tevâzu ve alçak gönüllülükte toprak gibi ol.
* Hoşgörülülükte deniz gibi ol.
* Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.
                               Hz. Mevlana

Çevrimdışı aesenkaya

Evet arkadaşlar stadın orijinal boyutlarında çizilen modelimizden aldığımız köşe prekast blokları ile köşe diziliminde neden bu sıkıntının yaşandığını ve bu sorunun nasıl düzeltilebileceğini anlatmaya çalışayım.

Yeni açık - Kapalı köşe dönüşü 11 testere kiriş arasında üst basamaklara uzanan 10 prekast hattı ile oluyor.

Bu şekilde her köşe çeyrek bir çember degilde , çokgen şeklinde oluyor.






Mir ofis köşe dönüşlerinde görüldüğü gibi prekast sınırlarına birer koltuk hattı çekip diger kısımlara sığdıgı kadar koltuk yerleştiriyor.
Bu şekilde diger kısımlar için de bir taslak oluşmuş oluyor ve her blok birbirinin benzeri şekilde sıralanıyor.
Fakat bu tasarım kolay yerleşim saglasa da merdiven içeren prekast bloklarında sorun ortaya çıkıyor.
Merdivenler bulundugu prekast blogunu ortalıyor. Koltuklarının merdivenlerin sağına ve soluna konulması gerekirken ilk 9 sırada koltuk konulamıyor ve ilk sıralarda merdiven kenarlarında  yukarı dogru genişleyen boşluk oluşuyor. Aynı sorun ilk koltuk sıgdıktan sonrada devam ediyor. Koltuk merdiven kenarına hizalansa bile yukarı çıktıkça yine kenarlarda  artan boşluk kalıyor.






Peki bu sorunu merdivenleri Prekast kenarına getirerek çözebilir miyiz
Bu şekilde denenince merdivenin kenarındaki mesafe tek bir alana kaymış oluyor evet bir miktar düzelme oluyor ama ilk 7 sıraya yine koltuk konulamıyor ve benzer boşlular oluşuyor.





Gelelim yapılması gereken yönteme.
Koltuklar Köşe dönüşü başlangıcı ve merdiven kenarına hizalanmalı.
Bu iki koltuk arası eş mesafeler ile sıgan koltuk miktarı yerleştirilmeli.
Bunun sonucu olarak prekast kesişimlerine de koltuk konulmalı.





Karşılaştırmalı sonuçlar



Mir Düzeni:



Besiktasarena düzeni :




Mir düzeni:




Besiktasarena düzeni:



@FARUK Eline sağlık süpersin...

Çevrimdışı martin40


Evet arkadaşlar stadın orijinal boyutlarında çizilen modelimizden aldığımız köşe prekast blokları ile köşe diziliminde neden bu sıkıntının yaşandığını ve bu sorunun nasıl düzeltilebileceğini anlatmaya çalışayım.

Yeni açık - Kapalı köşe dönüşü 11 testere kiriş arasında üst basamaklara uzanan 10 prekast hattı ile oluyor.

Bu şekilde her köşe çeyrek bir çember degilde , çokgen şeklinde oluyor.






Mir ofis köşe dönüşlerinde görüldüğü gibi prekast sınırlarına birer koltuk hattı çekip diger kısımlara sığdıgı kadar koltuk yerleştiriyor.
Bu şekilde diger kısımlar için de bir taslak oluşmuş oluyor ve her blok birbirinin benzeri şekilde sıralanıyor.
Fakat bu tasarım kolay yerleşim saglasa da merdiven içeren prekast bloklarında sorun ortaya çıkıyor.
Merdivenler bulundugu prekast blogunu ortalıyor. Koltuklarının merdivenlerin sağına ve soluna konulması gerekirken ilk 9 sırada koltuk konulamıyor ve ilk sıralarda merdiven kenarlarında  yukarı dogru genişleyen boşluk oluşuyor. Aynı sorun ilk koltuk sıgdıktan sonrada devam ediyor. Koltuk merdiven kenarına hizalansa bile yukarı çıktıkça yine kenarlarda  artan boşluk kalıyor.






Peki bu sorunu merdivenleri Prekast kenarına getirerek çözebilir miyiz
Bu şekilde denenince merdivenin kenarındaki mesafe tek bir alana kaymış oluyor evet bir miktar düzelme oluyor ama ilk 7 sıraya yine koltuk konulamıyor ve benzer boşlular oluşuyor.





Gelelim yapılması gereken yönteme.
Koltuklar Köşe dönüşü başlangıcı ve merdiven kenarına hizalanmalı.
Bu iki koltuk arası eş mesafeler ile sıgan koltuk miktarı yerleştirilmeli.
Bunun sonucu olarak prekast kesişimlerine de koltuk konulmalı.





Karşılaştırmalı sonuçlar



Mir Düzeni:



Besiktasarena düzeni :




Mir düzeni:




Besiktasarena düzeni:



Nihayet ..:ishock: :ishock: :ishock: Ellerine sağlık @FARUK  :ok: