değiştirilmez Beşiktaş jk adımız neden değiştirelimki.
birde Beşiktaş yazılacağını nerden çıkartıyorsunuz bu sadece gönülden geçen bir şey
yoksa bütün projelerde tanıtımda iki taraftada vodafone yazıyor. Firma o ismi yazdırmak için stadın maliyetinden
daha fazla para ödedi bence hayal kurmayalım olursa güzel olur ama olacağını sanmıyorum
proje nasılsa bu güne kadar o şekilde yapıldı
#6515 Gönderen: TsuFrankWoli 29 May, 2015 15:51
@bjkmabet
*Çatı tüm tribünlerin üzerini kapatacak. Açık kısım yok. Tribünlerde kimse ıslanmayacak.
*Zemin düzeltiliyor, koltuk düzeni projesi hazırlanıyor.
*Çatının uç kısımları yarı şeffaf, gerisi mat Beyaz.
*Deplasman tribünü yeni açık&numaralı üst köşede olacak. Locaların üstünde olsun istenmiyor.
*Koltuklar siyah beyaz, merdivenler çatal.
*Çim ve drenaj çalışmaları 3 ay sürecek.
*Çatı ve zemin çalışmalarının eş zamanlı olacağı zamanlar var.
*Çatı kendini temizleyebilir yapıda olacak. Tio2 kaplı.
*Eskiye nazaran daha fazla tribün atmosferi olacak.
*Çatı üzerinde elektrik üreten paneller olacak. Değişiklik yok.
*Kulelerin söküm işlemi başladı.
*Çatı Haziran ayı içerisinde gerdirilmeye başlanacak. Yerden kalkmaya başlaması ve tamamen yükselmesi ortalama 1 ay sürecek.
*Çatının gerilme işlemi tamamlandığında çim çalışmaları başlayacak.
*Çatı için 4 vinç gelecek.
*Loca katı arasındaki bölümde digital reklam panoları olacak.
*Saha zemini ile ilk koltuk arasında 40-50 cm yükseklik farkı olacak.
*Stada BJK tv için bölüm yapılacak.
*Çimler hibrit olacak.
*Eski açık arkasındaki kuleler yıkılmayacak. Sadece restore edilecek.
*Görsellik için çatının dış kolon aralarında LED lambalar olacak.
*AVM'lerdeki gibi mağaza yemek restaurantlar olacak.
*Stadın kapasitesi ileride artabilir. Şuan için resmi kapasite 41.903
*Çatı kolonları arasındaki beyaz kiriş iskeleleri tüm krişiler monte edildiğinde kaldırılacak.
*Otopark 300 araç kapasiteli olacak.
*Çatı ve tirübünler arası açık kalacak. Eğimli bir yapıya sahip olduğundan dışarıdan içeri yağmur suyu girmesi zor.
*Çatı için gelen Fransız mühendisler şantiyedeler.
*Koltuk aralarında demir yok. Üst katlarda koltuk sırtlarında demir olacak.
*Oyun alanı Fifa ve Uefa standartlarında.
*Akustik için kanadalı bir Ses uzmanının çalışmaları oldu.
*Türkiyedeki stadlar içerisinde sahaya en yakın tribün Vodafone Arena'da olacak.
*Tribünlerin içe bakan beton kısımları kaplanacak.
*Şuan için aktif çalışan sayısı 286, şantiyede mühendis hariç 480 kişi var.
*Çatının üzerinde bir tarafta Vodafone, diğer tarfta Beşiktaş yazacak.
*Yayın kamerası üst katta olacak.