Vodafone Arena Stadyum Projesi 8 (Şeref Bey Stadyum Projesi)
×
Vodafone Arena Stadyum Projesi 8 (Şeref Bey Stadyum Projesi)

Beşiktaş Forum|Vodafone Arena Stadyum Projesi 8 (Şeref Bey Stadyum Projesi) Vodafone Arena Stadyum Projesi (8) 1360 sayfaya ulaşan Arşiv niteliğindeki diğer konumuzu (1) incelemek isterseniz;

0 Üye ve 12 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Vodafone Arena Stadyum Projesi 8 (Şeref Bey Stadyum Projesi)  [Okunma sayısı 5495281 defa] Vodafone Arena Stadyum Projesi 8 (Şeref Bey Stadyum Projesi)

Çevrimdışı tangaz

Fenerbahçe ve Galatasaray'ı tutanların taraftarlık hikayeleri popülerlik, başarılar, şampiyonluklar ve egemen ideolojileriyle örtüşür. Beşiktaşlılık, anlatılması zor bir damara bağlıdır...

"Ben belli bir takıma karşı değil, yenilgiye karşı oynarım" Eric Cantona

Çevrimiçi Necmi

Tirlarin hangi yolu kullanacağını bir bilseydik ne iyi olurdu. Eğer Yunanistan üzerinden gelecekse benim yaşadığım şehirden geçiş yapıyor tirlar hatta nerdeyse tüm tirlar Türkiye'ye girmeden önce son molalarini bizde yapar. Size en azından tirlarin fotolarini gonderirdim :D yok Bulgaristan üzerinden gelecekse şimdiden söyleyeyim Cumartesi Italya'dan yola cikan 27 Tirin Salı günü Istanbul'da olması imkansız arkadaşlar. Sürekli olarak Balkanları gezdigim için yol ve sınır kapılarını çok iyi biliyorum. O yüzden Salı olması mümkün değil Türkiye dahil toplam 5 ülkeye giriş işlemi ve Italya dahil 5 ülkeden çıkış işlemleri bile 27 Tir icin toplam 3 gün sürer buna 2-3 günlük yolu da eklersek 5-6 günden önce gelmez. Yani persembe cuma gibi. Yunanistan'ı secerlerse tahmini olarak Salı akşamı Tirlar Istanbul'a giriş yapabilir. Net bilgi olursa bana iletin Türkiye'ye girene kadar Tirlari korumam altına alırım :D size de anlık bilgi geçerim :D
Büyük ihtimal deniz yoluyla gelir. sırbistan arnavutluk yunanistan en  zayıf tercih olur
karayoluyla bile gelse bulgar sınırından girer yunan sınırı yolu %30 arttırır :) bulgar sınırı dört hudut yunan sınırı altı hudut
ve her hudutta tırlar bekleme yapar o nedenle italya roro istanbul  :) gemidende önceden sıra alınır tahminim

Çevrimdışı Pikselli

üst üste koyamazlar tek kat çift sıra aşağı yukarı 20 rulo alır bir rulo tahminen 15 mkare desek bir tır 300 m kare alır
300 x 27 = 8100 mkare eder.  68 x 105 = 7140 m kare çime ihtiyaç var tam saha için birde bir miktar çevresini dolandığını düşünün
hesap normal . 
Ben görüştüğümde italya ve slovakyadaki çim tarlalarını dolaştıklarını ve bizim aradığımız standartta bir çimin getirileceğini
söylemişti SIS hangi ülke olduğu belli değildi anlaşma yapılmamıştı ama ikisinden biri olacaktı.
Bu arada ihsan Beyin dediği hiç bir şeye inanmam ben zaten staddan el çektirildi ve hala neden görevde olduğunuda bilmiyorum.
aslında görevinede son verilmesi gerekirdi hiç bir işe yaramadığı gibi çokta zararı oldu. Eskiden bize faydalı işler yapmışmış
bir nevi diyet ödüyoruz herhalde. tamam gerekliyse ödeyelim ama çekilsin köşesine alsın maaşını otursun o zaman.
adam tv kamerası gördüğünde dayanamıyor sallamaya başlıyor. Kameraya konuşurken herhalda kameramanla biz bize konuştuğunu
sanıyor :bandit:
Abi bu İhsan bey dediğimiz kişi geçen radyoda konuşan bey ise Banada pek gerçekçi gelmedi Özellikle de rulo çim serilip 1 maç oynandıktan sonra hibrit çakılacak demesi...
La Vittoria Sarà Nostra

Çevrimiçi Necmi

@Necmi  abi , çim serme işleminde SIS gece de çalışır mı?.. ışıklandırma kısmen hazır gibi
büyük ihtimal o nedenle hazır ediyorlardır. tırlar toplu gelecekse tırda bekletmezler mümkün olan en hızlı şekilde
serimini yapmak zorundadırlar. gece yaparlarmı bilmiyorum ama 24 saatte sermiş olurlar

Çevrimdışı sallapati

büyük ihtimal o nedenle hazır ediyorlardır. tırlar toplu gelecekse tırda bekletmezler mümkün olan en hızlı şekilde
serimini yapmak zorundadırlar. gece yaparlarmı bilmiyorum ama 24 saatte sermiş olurlar


skorboard (lar) hala ortalarda yok.. heralde kenardan yürütecekler vinçleri.. ya da dışardan mı takılacak acaba?

Çevrimdışı Uğur Uğurlu

San mamese baktım da şu fotoyu buldum ama muhtemel ülke içinden temin oldugundan çokta özenli tıra yüklememişler gibi geldi..




 

Çevrimdışı Iskece_Kartali

Büyük ihtimal deniz yoluyla gelir. sırbistan arnavutluk yunanistan en  zayıf tercih olur
karayoluyla bile gelse bulgar sınırından girer yunan sınırı yolu %30 arttırır :) bulgar sınırı dört hudut yunan sınırı altı hudut
ve her hudutta tırlar bekleme yapar o nedenle italya roro istanbul  :) gemidende önceden sıra alınır tahminim

Necmi abi kusur görmezsen ufak bi düzeltme yapmak istiyorum. Yunanistan üzerinden gelirse önce deniz üzerinden Italya - Yunanistan(Ancona-Igoumenitsa) yapıp oradan direk Türkiye'ye girecek sadece bir hudut yani o da İpsala. Tanıdığım çok TIR şoförü bu yolu kullanıyor en kısa yol olarak. Italya - Yunanistan arası 12 saatlik gemi yolculuğunu cekemeyen TIRlar ise Italya-Arnavutluk - Yunanistan - Türkiye yolunu kullanıyor. Yani gümrük sayısı 3. Bulgaristan üzerinden ise Italya - Arnavutluk - Makedonya - Bulgaristan-Turkiye yolu var. Yani 5 gümrük ediyor. Artık hangisini sececekler göreceğiz.

Neyse bu kadar ruh hastalığı yeter :D herkese iyi geceler.  En büyük BEŞİKTAŞ! :D

Çevrimiçi Necmi

Çok kabaca hesap yaparsak: sahanın alanı 70x105 = 7350m^2, tır başına 7350/27=272m^2 lik çim düşer. @tangaz abinin dediği gibi 10 cm yükseklik varsayarsak tır başına yaklaşık 27 m^3 çim hacmi düşüyor. Tabi bu hacim sıfır boşluk kabul edersek.
Şurada yazdığına göre [1] bir tenteli tırın hacmi 79m^3 müş. Yani rulolara sarılı çimler toplamda tırın içinde %65lik bir boşluk bırakacak şekilde gelecek gibi gözüküyor.

Bunun yanında sanırım taşıma ağırlığı limiti de var.  Şurada [2] verilen en yüksek taşıma limiti 44 ton. Burada [3] yazana göre de toprağın metreküpünün ortalama ağırlığı 1700kg/m^3. Yani kamyon başına 27x1700=45900kg, yani yaklaşık 46 ton ağırlık düşecek gibi görünüyor ki, bu da 27 kamyonun mantıklı bir sayı olduğunu gösteriyor.

[1] http://www.solmaz.com.tr/manuel/tir_vagon_olculeri.html
[2] http://www.kgm.gov.tr/SiteCollectionDocuments/KGMdocuments/Trafik/KanunYonetmelik/128MaddeDegisiklik.pdf
[3] http://www.insaathaberleri.net/haber/19908-1m3-toprak-kac-kg-eder.html
uluslar arası taşımacılık bu konuda hassasdır kesin bilmemekle birlikte
bir tırın yük taşıma sınırı 22-24 ton gibidir sanırım 44 ton tırın komple yüklü ağırlığıdır bunun içinde kendi ağırlığıda vardır :)

Çevrimiçi Necmi

skorboard (lar) hala ortalarda yok.. heralde kenardan yürütecekler vinçleri.. ya da dışardan mı takılacak acaba?
vinçle takacaklarını nerden çıkarttın demonte vaziyette gelir burda yerinde birleştirilir. o kadar büyük tek ekran olacağını düşünmüyorsun sanırım
kafanda düşündüğün herhalde tv gibi gelecek yerine askılara asılacak ben hiç öyle olacağını sanmıyorum parça parça ünitelerden oluşur
daha teknoloji o kadar büyük tek ekran yapabiliyormu sanmam bildiğim 84 inç en büyük ekran bir çok ekran birleştirilerek tek bir ekran olacak
bunuda büyük ihtimal yerinde birleştirecekler. bu kadar çok parçalı elektroniği yerde birleştirip vinçle kaldırmak bayağı riskli olur

Çevrimiçi Necmi

Necmi abi kusur görmezsen ufak bi düzeltme yapmak istiyorum. Yunanistan üzerinden gelirse önce deniz üzerinden Italya - Yunanistan(Ancona-Igoumenitsa) yapıp oradan direk Türkiye'ye girecek sadece bir hudut yani o da İpsala. Tanıdığım çok TIR şoförü bu yolu kullanıyor en kısa yol olarak. Italya - Yunanistan arası 12 saatlik gemi yolculuğunu cekemeyen TIRlar ise Italya-Arnavutluk - Yunanistan - Türkiye yolunu kullanıyor. Yani gümrük sayısı 3. Bulgaristan üzerinden ise Italya - Arnavutluk - Makedonya - Bulgaristan-Turkiye yolu var. Yani 5 gümrük ediyor. Artık hangisini sececekler göreceğiz.

Neyse bu kadar ruh hastalığı yeter :D herkese iyi geceler.  En büyük BEŞİKTAŞ! :D
çekememe diye bir şey yok kardeşim kota var karayolunu tercih etmiyor devletler ve bir sınır koyuyor
denizmi karayoluylamı geleceği pek senin tercihin olmuyor kesin oranları bilmiyorum ama mesela Türkiye güzergahında diyelim
%30 kara yoluylaysa %70 deniz yoluyla gelmek zorunda. Benim bildiğim böyleydi yanlış biliyor olabilirim ama bazen günlerce tırlar gemi gelmesini bekliyor
keyfi olsa burda bekledikleri sürede zaten karayoluyla gider. uluslar arası nakliye sertifikası olan firmalara büyük ihtimal kota konuyordur.
şu kadar çıkışı karadan şu kadarını denizden yapacaksın diye onlarda her şey kurala dayanıyor.

Çevrimdışı sallapati

vinçle takacaklarını nerden çıkarttın demonte vaziyette gelir burda yerinde birleştirilir. o kadar büyük tek ekran olacağını düşünmüyorsun sanırım
kafanda düşündüğün herhalde tv gibi gelecek yerine askılara asılacak ben hiç öyle olacağını sanmıyorum parça parça ünitelerden oluşur
daha teknoloji o kadar büyük tek ekran yapabiliyormu sanmam bildiğim 84 inç en büyük ekran bir çok ekran birleştirilerek tek bir ekran olacak
bunuda büyük ihtimal yerinde birleştirecekler. bu kadar çok parçalı elektroniği yerde birleştirip vinçle kaldırmak bayağı riskli olur

valla abi parça da olsa bir şekilde yukarıya kaldırmak gerekecek.. youtube da araştırdım böyle bişey buldum.. gerçi burda çok büyük bir ekran var... bizimkinin yeri neresi olacak.. eski açık köşe mi?




Çevrimiçi Necmi

Necmi abi kusur görmezsen ufak bi düzeltme yapmak istiyorum. Yunanistan üzerinden gelirse önce deniz üzerinden Italya - Yunanistan(Ancona-Igoumenitsa) yapıp oradan direk Türkiye'ye girecek sadece bir hudut yani o da İpsala. Tanıdığım çok TIR şoförü bu yolu kullanıyor en kısa yol olarak. Italya - Yunanistan arası 12 saatlik gemi yolculuğunu cekemeyen TIRlar ise Italya-Arnavutluk - Yunanistan - Türkiye yolunu kullanıyor. Yani gümrük sayısı 3. Bulgaristan üzerinden ise Italya - Arnavutluk - Makedonya - Bulgaristan-Turkiye yolu var. Yani 5 gümrük ediyor. Artık hangisini sececekler göreceğiz.

Neyse bu kadar ruh hastalığı yeter :D herkese iyi geceler.  En büyük BEŞİKTAŞ! :D
Arnavutluğa deniz yoluylamı geçiyorlar arnavutluk italya arasında deniz taşımacılığı varsa yolu bayağı kısaltır bu
yunan topraklarından geçmek bulgar toprağından geçmekten çok daha mantıklı transit tırlarda gümrük kontrolü olmaz
italyada mühürlenir Türk gümrüğünde mühür kırılır. Diğer ülkeler transit geçiştir. en fazla gümrükte kuyruk varsa geçiş sırası beklersin
yazın bildiğim kadarıyla yunanistan sınırında kilometrelerce kuyruk oluşurmuş geçen sene biz tripoli maçı için geçtiğimizde
Türk gümrüğünde 4-5 saat oyaladılar yunan gümrüğünden saniyede geçtik. Bizden başkada araç yoktu. zaten yunanistan nasıl bir memleketse
atinaya 30-40 km kalana kadar yolda hiç araç görmedik sadece selanik sapağında sanırım bir iki araçla karşılaşmıştık ondan sonra yol bizimdi.

Çevrimdışı sallapati

bizim loca arasına yapılacak ledlere " ribbon board"  deniyormuş











[ Son Düzenleme: 10 Mart 2016, 03:48:35 sallapati ]

Çevrimdışı ilhancelebi

Dunyanin en buyuk scoreboardu bu nedir aga


Çevrimiçi Necmi

valla abi parça da olsa bir şekilde yukarıya kaldırmak gerekecek.. youtube da araştırdım böyle bişey buldum.. gerçi burda çok büyük bir ekran var... bizimkinin yeri neresi olacak.. eski açık köşe mi?




bu ekran çok büyük o kaldırdıkları parçalarda tek başına bütün değildir.
bizde eski açık kapalı yeni açık numaralı karşılıklı olacaktı en son bildiğim ama artık vinç seçeneği yok
birde vinç denince neden hep mobil vinç düşünüyorsunuzki çatıya asılacak ufak bir elektrikli motorla aynı işi kolayca görürsün
kaldıracağın yük öyle ağır bir yük değilki elektrik motoruyla çalışan küçük vinçler var çatıya kancayla takıyorsun çekiyorsun yukarı
taş çatlasa fiyatı 300-400 lira gibi bir şeydir herhalde :) artık çatıya bu kadar yakın mobil vinç çalıştırmak riskli olur ama mecbur kalırlarsada içeri vinç sokabilirler
yandaki 7,5 metre boşluk yeterli olur bunun için esas önemli olan vincin haraket edeceği kadar membranla arasında boşluk varmı

Çevrimiçi Necmi

Dunyanin en buyuk scoreboardu bu nedir aga


:nerd: böyle bir ekran koysunlar deplasman maçlarının yayınını yapsınlar gider stadda seyrederim :busted_cop:

Çevrimdışı sado

@Necmi abi eger bilgin varsa toki arena ılede kıyaslarmısın bızım stadın yükseklık ve uzunlugunu. ülker arenadan buyuk olduguna sasırdım verdıgın bılgılerden sonra resımlerde daha kucuk duruyor demekkı yanıltıyor :)  :)
bir gülüşü var sanırsın; Beşiktaş sahaya çıkıyor

Çevrimdışı Hakan Gülcan

Konser ayağına yazın hibrite geçilecek mevzusu vardı ne oldu son durum? Şimdi hibrit mi yapılıyor yoksa yazın mı geçilecek?

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

"Beşiktaş için bir şeyler yapmak istiyorsanız, kimsenin adamı olmayın."

Çevrimdışı AdemG

gunaydin,

cok yaziyorsunuz arkadaslar. stat bu baslikta acilmali, az yavas.. :tabe:

Çevrimdışı ddc1979

Günaydın KARTALLAR...
Vodafone CEO su ile birlikte toplantı yapılıp tarih açıklanacak.. Ama CEO müsait olmadığı için toplantı tarihi ertelendi...bilginiz ola..
ağaçlı yoldan yürümek...mabede varmak...

Çevrimdışı carsi


Çevrimdışı Serhat Akkaya

Neeeee! 9 Nisan mı yoksa..! :icool:
Trieste'den Roro gemileriyle İstanbul'a da gelebilir. Kara yolundan gelen araçların tonaj sınırları daha az oluyor 20 tondan fazla yükleyemiyorsunuz belli ülkelerdeki limitlerden dolayı ama İtalya tırlarına maksimum 23-24 ton yüklenebiliyor.
Korku akıl katilidir.

Çevrimdışı ZEKI


Çevrimdışı Sezgin Cengiz


Çevrimdışı Popular Demand

Günaydın Arena :icool:

Şu film geldi aklıma da hatırladım paylaşayım dedim, filmde Gümüşsuyu'ndan aşağı giderken stadımızın önündeki parkın merdivenlerinden arabayla iniyordu rahmetli Kemal Sunal :D
1:17:12'de.
Eski filmler bu anlamda belgesel niteliğinde. Ne güzel trafiksizmiş..

http://www.youtube.com/watch?v=JWNAglQGqjY?t=4632
[ Son Düzenleme: 10 Mart 2016, 08:34:31 Popular Demand ]
          [img width=41