Oyun Dünyası
×
Oyun Dünyası

Beşiktaş Forum - Vodafone Park|Oyun Dünyası oyun bölümü hayırlı olsun. oynadığınız oyunları, beğendiğiniz incelemeleri paylaşabileceğiniz, oyun önerileri verebileceğiniz bir

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Oyun Dünyası  [Okunma sayısı 34776 defa] Oyun Dünyası

Çevrimiçi murat

oyun bölümü hayırlı olsun. oynadığınız oyunları, beğendiğiniz incelemeleri paylaşabileceğiniz, oyun önerileri verebileceğiniz bir bölüm.

web tabanlı 3 tane online önerisi ile başlayalım o zaman.

1. www.managerzone.com (futbol menajerlik oyunu)
2. www.buzzerbeater.com (basketbol menajerlik oyunu)
3 http://www.gpro.net/tr (formula1 menajerlik oyunu)

hepsinin türkçe dil desteği mevcuttur.

Çevrimdışı mert_

çok iyi düşünmüşsün @muratkaya hocam, artık oyunların yeni versiyonlarında vodafone arena'nın da olacağını düşünürsek, oyunlar daha bir keyifli hale gelecektir :)

Çevrimdışı ALI RIZA

Torrent oyun isteyenlere Oyun istediği de verilir :) oyun bölümü sart...!

Çevrimdışı ZEKI

Arkadaslar bu oyun bölümünü iyi dusunmussunuz.
Bir kardesimiz solsite diye bir kagit oyunu oynuyor kendisi (MS hastasi) fakat format atarken oyunu ucurduk ucunca oyunda uctu (her anlamda) yukluyoruz ama tam anlamiyla calismiyor  :s20: nedeni belli de :D cozum bulamadik register ile ilgili ne onerirsiniz.  PM ile donerseniz sevinirim.

Çevrimdışı ALI RIZA

Arkadaslar bu oyun bölümünü iyi dusunmussunuz.
Bir kardesimiz solsite diye bir kagit oyunu oynuyor kendisi (MS hastasi) fakat format atarken oyunu ucurduk ucunca oyunda uctu (her anlamda) yukluyoruz ama tam anlamiyla calismiyor  :s20: nedeni belli de :D cozum bulamadik register ile ilgili ne onerirsiniz.  PM ile donerseniz sevinirim.
hata tam olarak nedir _?

Çevrimdışı Thuggie

www.onlinesoccermanager.com da var. Yanlis hatirlamiyorsam lig kurup arkadaslar arasi oynayabiliyoruz. Toplanirsak 5-10 kisi, bir lig kurup takiliriz belki :)


Çevrimdışı EmreTkgz42

Bilgisayar için oyun önerileri, oyunlarla ilgili sorular, sorunlar ve çözümü hakkında
[ Son Düzenleme: 05 Temmuz 2014, 05:03:25 EmreTkgz42 ]

Çevrimdışı EmreTkgz42

malum tatil ve boş vakit bol oluyor, son günlerde vakit geçirebilceğim oyun arıyorum bu forumda beraber güzel bulduğumuz oyunları paylaşabiliriz. bana simülasyon önerisi olan var mı mesela  :)

Çevrimdışı ibrahmsr

malum tatil ve boş vakit bol oluyor, son günlerde vakit geçirebilceğim oyun arıyorum bu forumda beraber güzel bulduğumuz oyunları paylaşabiliriz. bana simülasyon önerisi olan var mı mesela  :)

 Euro Truck Simulator öneririm lojistik oyunu ama adı üstünde avrupa da tır sürüyorsun. Ben bi ara baya sarmıştım atletle oyun oynamalar filen  :s20:
Bir gün değil her gün..

Çevrimdışı EmreTkgz42

Euro Truck Simulator öneririm lojistik oyunu ama adı üstünde avrupa da tır sürüyorsun. Ben bi ara baya sarmıştım atletle oyun oynamalar filen  :s20:
o oyun var hatta 2.sini oynuyorum güzel oyun  :ok:

Çevrimdışı ibrahmsr

o oyun var hatta 2.sini oynuyorum güzel oyun  :ok:


 Simulator olarak değilde Battlefield 3 var bende satın al istersen oynarız beraber. Yok ben para vermem diyorsan League of Legend oynuyorum onada beklerim :)
Bir gün değil her gün..

Çevrimdışı EmreTkgz42


 Simulator olarak değilde Battlefield 3 var bende satın al istersen oynarız beraber. Yok ben para vermem diyorsan League of Legend oynuyorum onada beklerim :)
battlefield i netten indirip oynamıştım 4ü sanırım öyle netten oynanmaz heralde  :D League of Legend e baktım ama ben strateji sevmiyorum sagol :)

Çevrimdışı Thuggie

Çiftçiligi seviyorsan bir simülasyon oyunu vardi, ekme biçme isleriyle ugrasiyosun, adi aklimda degil. Arastiririm ilgilenirsen  :D

Çevrimdışı EmreTkgz42

Çiftçiligi seviyorsan bir simülasyon oyunu vardi, ekme biçme isleriyle ugrasiyosun, adi aklimda degil. Arastiririm ilgilenirsen  :D
farm ville miydi onun gibi diyosun heralde ama daha çok araçlarla ilgili olursa diye düşünüyodum :D

Çevrimdışı Thuggie

farm ville miydi onun gibi diyosun heralde ama daha çok araçlarla ilgili olursa diye düşünüyodum :D

Araçlarla zaten :D Farming Simulator 2014

Çevrimdışı mert_

Araçlarla zaten :D Farming Simulator 2014
ilginç bir oyunmuş hocam saolasın :)

Çevrimdışı EmreTkgz42

Araçlarla zaten :D Farming Simulator 2014
evet duymuştum bakıyım deneyim sagol dostm :)

Çevrimdışı Thuggie

Senin önerecegin simülasyon oyunlari var mi peki?

Çevrimdışı EmreTkgz42

Biraz ayrıntılı biseymis bi de Türkçe yama bulamadım pek ilgimi çekmedi ya farming :)

Çevrimdışı EmreTkgz42

Senin önerecegin simülasyon oyunlari var mi peki?

tır olarak euro truck simulator 2
Otobüs olarak bus simulator 2012
Spor için football manager 2014
@Thuggie

Çevrimdışı Thuggie


tır olarak euro truck simulator 2
Otobüs olarak bus simulator 2012
Spor için football manager 2014
@Thuggie

Euro Truck Simulator'u 2 kez kurup sildim, tekrar kurmayi düsünüyordum, Bus Simulator nasil? Football Manager da 2025'deyim 2-3 haftadir oynamiyorum baydi artik :D

Çevrimdışı EmreTkgz42

Euro Truck Simulator'u 2 kez kurup sildim, tekrar kurmayi düsünüyordum, Bus Simulator nasil? Football Manager da 2025'deyim 2-3 haftadir oynamiyorum baydi artik :D
Bende de fm bi süre sonra sıkıyor :)
Aslında bus simulator güzel ama onu da ayrıntılı yapmışlar bu bazen güzel oluyo ama bazı oyunlar için negatif oluyo sıkıyo bende biraz öyle oldu :)

Çevrimdışı Thuggie

Indirip bakayim, sarmazsa Euro Truck'a geçerim :D eyvallah

Çevrimdışı EmreTkgz42

Indirip bakayim, sarmazsa Euro Truck'a geçerim :D eyvallah
Ayrıntılı olnca sıkabilir aslında güzel ama bi de Türkçe yama da vardı sanırım. Iyi geceler