Son Mesajlar
×
Sayfa: [1] 2 3 4 ... 10 İleri »
Son Mesajlar
1
St Johnstone önce Galatasaray'ı, sonra Fenerbahçe'yi elesin; daha çok eğleniriz.

bu da güzel  :D
2
Renkliler grup aşamasına kadar ilerlesin gruplarda da 6 sar maç yapıp iyice hirpalanmalari en güzeli olur.
3
haha aynen... ama bence daha zevkli bir olasılık da var:

olur da gs St. Johnstone'ı elerse play-off aşamasında fb ile eşleşebilir  :D
St Johnstone önce Galatasaray'ı, sonra Fenerbahçe'yi elesin; daha çok eğleniriz.

 

4
elenirseler işkenceleri bitmiyor yani güzel 😂

haha aynen... ama bence daha zevkli bir olasılık da var:

olur da gs St. Johnstone'ı elerse play-off aşamasında fb ile eşleşebilir  :D
5
Mert günok'a bonservis vercegimize takas falan niye yapmiyoruz
takas istemiyor olabilirlermi 🤔
6
Mert günok'a bonservis vercegimize takas falan niye yapmiyoruz
7
Konferans Ligi play-offlarına katılacak.

St Johnstone'u eleyip, bir sonraki turda elenirlerse, Konferans Ligi gruplarına katılacaklar.
elenirseler işkenceleri bitmiyor yani güzel 😂
8
Konu dışı yapayım şimdi renkli st johnstone elenirse konferans liginemi katılacak
Konferans Ligi play-offlarına katılacak.

St Johnstone'u eleyip, bir sonraki turda elenirlerse, Konferans Ligi gruplarına katılacaklar.

 

9
Konu dışı yapayım şimdi renkli st johnstone elenirse konferans liginemi katılacak 🤔
10
Hasiç'in kesilecek hali mi kaldı çocuk ortadan ikiye bölündü zaten.
o zaman bir parçasını keser diğerini mecburen kadroda tutarız yeni yönetmeliğe göre bir yabancı genç olmak zorunda karşılayanda tek hasiç olmadı atibanın yaşını küçülteceğiz
Sayfa: [1] 2 3 4 ... 10 İleri »