2021/22 Beşiktaş Transfer Sezonu
×
2021/22 Beşiktaş Transfer Sezonu

Beşiktaş Forum - Vodafone Park|2021/22 Beşiktaş Transfer Sezonu Beşiktaş'ın 2021/22 sezonuna ait transferleri bu başlık altında konuşulacaktır. Üyeler transferlerle ilgili önerini, düşüncelerini ve

0 Üye ve 14 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

2021/22 Beşiktaş Transfer Sezonu  [Okunma sayısı 1047631 defa] 2021/22 Beşiktaş Transfer Sezonu

Çevrimiçi Özgür Gültekin

?t=G89pi9MJfJqGQkWvv9caEA

Bu konuyu neredeyse aylardır gündeme getiriyorum.
Eğer yaz sezonuna bırakırsak bu futbolcuları da muhtemelen bonservis alamadan kaybederiz.

Çevrimiçi Samet Demir

Bu konuyu neredeyse aylardır gündeme getiriyorum.
Eğer yaz sezonuna bırakırsak bu futbolcuları da muhtemelen bonservis alamadan kaybederiz.
Öncelikle oyuncunun bizi istemesi lazım abi. Diyecek bakın benim sözleşmem 2023 de bitecek gelin masaya oturalım. Daha sonra ücretinde zam da istemeyecek. Bizimkiler de önce zamlı maaş teklif edecekler. Daha sonra da ulan biz neden fazla para verdik diyerek sözleşmede revizyona gidecek. Nihayetinde de hep birlikte bug'a giriyorlar...

Şu yönetim oyuncu alırken orta seviye fakat sözleşme yenileme ve oyuncu satma konusunda rezil düzeydeler.

M2007J3SY cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimiçi sozkul

Ben sergen yalçına kabahat bulmuyorum. Yönetim şampionluk kutlamasında sergen yalçını geri plana attı. Sergen bu yönetimle çalışmayı orada kafasında bitirdi.kadro mühendisliği kötü değil hatta bu lige fazla bile.

O olaya kırılmakta haklı olabilir ama bunun karşılığı bu olmamalıydı. Bir defa daha şampiyon yapar ve inşallah bu defa kutlamayı avrupada olduğu gibi sahada furbolcular kutlar der güzel bir kapak yapard, ortalık buz gibi olurdu..

Çevrimiçi Talisca1903

O olaya kırılmakta haklı olabilir ama bunun karşılığı bu olmamalıydı. Bir defa daha şampiyon yapar ve inşallah bu defa kutlamayı avrupada olduğu gibi sahada furbolcular kutlar der güzel bir kapak yapard, ortalık buz gibi olurdu..
Beşiktaşa küsülmez kırıldıysan bırak yapacağım bir şey yok dediğinde bırakması lazımdı ısrarı bize kaç maç kaybettirdi.Ts maçından sonra gitseydi şuanda şampiyonluk potasındaydık ama hatanın büyüğü yönetimde göndermeye cesaret edemediler olan Beşiktaşıma oldu

Altyapı hocası bile ne kadar puan topladı kendisine ait olmayan takımla

Çevrimiçi Özgür Gültekin

Yahu hala ne Vidası ya.
Adama diyecekleri şu ikinci yarı seni oynatmayacağız, Katar'da dünya kupasında olmak istiyorsan kendine kulüp bul.
Bunu demek zor mu?

Çevrimiçi sozkul

Beşiktaşa küsülmez kırıldıysan bırak yapacağım bir şey yok dediğinde bırakması lazımdı ısrarı bize kaç maç kaybettirdi.Ts maçından sonra gitseydi şuanda şampiyonluk potasındaydık ama hatanın büyüğü yönetimde göndermeye cesaret edemediler olan Beşiktaşıma oldu

Altyapı hocası bile ne kadar puan topladı kendisine ait olmayan takımla

Her olayın yaşanış biçiminin farklı sonuçları olur. Yönetim Sergen hocayı  gönderseydi daha eken ortalık o kadar karışırdıki ne olacağı hiç belli olmazdı.
Yeni hocanın 5-6 maçına bakıp şampiyonluk potasında olurduk demek kolay ve fazlaca doğrusal mantık.
Bir önceki sene sana yoktan bir şampiyonluk getirmiş hocayı göndermek o kadar kolay değil.

Çevrimiçi sozkul

Yahu hala ne Vidası ya.
Adama diyecekleri şu ikinci yarı seni oynatmayacağız, Katar'da dünya kupasında olmak istiyorsan kendine kulüp bul.
Bunu demek zor mu?

Bir futbolcumuzla daha kötü ayrılalım diyorsun?

Çevrimdışı Erman1903

Bir futbolcumuzla daha kötü ayrılalım diyorsun?

Şu zamana kadar maaşının bir kısmını karşılayacak kulübe göndermemek hataydı zaten abi.

Anadolu topçusu Welinton ondan iyi stoper, bende bir  liste var 130 kişi çoğu yapar onun yaptığı işi, çeyreği kadar maaşla. Her donem kontratı biten epey iş yapar stoper oluyor, 3,5M nedir ya, 5M maaş bütçesiyle bir takım yapayım sana kalır bu dandik ligde.

Çevrimiçi tolga1903

Zorla getirirsen böyle olur ama kendi kabahatleri de çok. Kadro kalitesi ligin çok üstünde, mühendisliğe dair pek konuşabileceğimiz bir şey gözükmüyor. Geçen sezon da çok eksik vardı ama amatör ruh olduğu için fazla göze batmadı.

Ben kadro kalitesinin ligin çok üzerinde olduğuna inanmıyorum abi yine her zamanki gibi taraftar abartmasına maruz kalmış alternatifsiz kadro bana göre. Trabzonspor'da son maçta oynamayan djaniny yusuf erdoğan hamsik abdulkadir gibi futbolculara ek olarak gervinho sezonu kapattı mesela veya her ne kadar tanımasam da kenan'dan daha iyi futbolcu olduğuna emin olduğum kouassi gibi isimler var daha ve bunların hemen hemen hepsi bizde oynar yani uzunca süreler şans bulur. Stoper kaleci her iki kanat ve santraforda bizden iyiler orta sahada da bol alternatifli isim olarak geride olsa da performans olarak çok önde. Ha keza fenerbahçe kadrosu da bize göre daha alternatifli tek tek yazmaya gerek yok. Batshuayi gibi hiç beğenmediğim ve çoğu kişinin illallah ettiği bir oyuncuya bile alternatif yok şu kadroda ghezzal'ın yedeği gökhan töre rosier 6 ay yedeksizdi ya takımda sağ bek orijinli bir tane oyuncu vardı tamamen rezalet planlama ve kağıt üstünde iyi gibi duran reelde aşırı verimsiz orta saha/hücum hattı. Bizim bana göre en büyük şansımız sezon sonu 10+ oyuncuya veda edecek olmamız baştan doğru düzgün planlama yapılması lazım ancak bu yönetimle o da mümkün görünmüyor.

Çevrimiçi Özgür Gültekin

Bir futbolcumuzla daha kötü ayrılalım diyorsun?

Bugüne kadar baş üzerinde tutup hiç bir yerde alamayacağı ücreti ödediğimiz için emin ol istese de kötü ayrılamaz.
3 kuruşluk adama 30 kuruşluk para ödedik.

Çevrimdışı Erman1903

Ben kadro kalitesinin ligin çok üzerinde olduğuna inanmıyorum abi yine her zamanki gibi taraftar abartmasına maruz kalmış alternatifsiz kadro bana göre. Trabzonspor'da son maçta oynamayan djaniny yusuf erdoğan hamsik abdulkadir gibi futbolculara ek olarak gervinho sezonu kapattı mesela veya her ne kadar tanımasam da kenan'dan daha iyi futbolcu olduğuna emin olduğum kouassi gibi isimler var daha ve bunların hemen hemen hepsi bizde oynar yani uzunca süreler şans bulur. Stoper kaleci her iki kanat ve santraforda bizden iyiler orta sahada da bol alternatifli isim olarak geride olsa da performans olarak çok önde. Ha keza fenerbahçe kadrosu da bize göre daha alternatifli tek tek yazmaya gerek yok. Batshuayi gibi hiç beğenmediğim ve çoğu kişinin illallah ettiği bir oyuncuya bile alternatif yok şu kadroda ghezzal'ın yedeği gökhan töre rosier 6 ay yedeksizdi ya takımda sağ bek orijinli bir tane oyuncu vardı tamamen rezalet planlama ve kağıt üstünde iyi gibi duran reelde aşırı verimsiz orta saha/hücum hattı. Bizim bana göre en büyük şansımız sezon sonu 10+ oyuncuya veda edecek olmamız baştan doğru düzgün planlama yapılması lazım ancak bu yönetimle o da mümkün görünmüyor.

Dostum zaten kalite bizim ülkede baştan yanlış tanımlanmış. Kaliteli oyuncuyu bizde belirleyen iki şey var 1: Maaşı 2: Geldiği takım. Hikaye bu yani, biz de ona göre değerlendiriyoruz. Bunlara göre bakarsan en değerli ve kaliteli kadro bizde. Zaten öyle olduğu için sana 1.30 oran verdiler sezon başı. Bahis şirketleri de mühendisliğe, kalitenin gerçek anlamına bakmaz.

Kouassi zaten iyi bir futbolcu, o benim iç forvet/kanat aramalarımda hep çıkan bir tipti - Skorerliği ve hücum katkısı yüksek bir adam, sıkıntısı pek savunmayla işi olmaması. Kenan komutanla falan aynı cümlede bile kullanılmamalı.

Hamsik dediğimiz adam mesela Pjanic'den iyi oyuncu falan değil ben sana söyleyeyim, en azından şu anki haliyle bir zamanlar çok başkaydı - tek fark şu.  O adam sadece regista değil, 8 numara kullanabiliyorsun o yüzden takımına zararı olmuyor. Bu yani, başka bir şey değil.

Mühendisliğimizi zaten konuşmaya gerek, ne orta sahan birbirini tamamlıyor, ne kanarların - santraforun, ne stoperlerin. Şöyle düşün bak senin stoperinde birbirini en iyi tamamlayan iki adamlarından biri sakar Vida diğeri joga bonito Welinton.

Evet sezon sonu kontratların bitmesi bizim için bir şans, lakin her sezon çeşitli sebeplerden bu yaz iyi planlama yapabiliriz bizim için şans diyor ama değerlendiremiyoruz. Geçen yaz da mesela çoğu ligde seyirci/ gelir olmaması dolayısıyla 6-7 verip alamayacağın adamları 2-3 verip alabilirdin. Çuvalla adam kelepire gitti.

[ Son Düzenleme: 25 Ocak 2022, 16:37:33 Erman1903 ]

Çevrimiçi murat

O olaya kırılmakta haklı olabilir ama bunun karşılığı bu olmamalıydı. Bir defa daha şampiyon yapar ve inşallah bu defa kutlamayı avrupada olduğu gibi sahada furbolcular kutlar der güzel bir kapak yapard, ortalık buz gibi olurdu..
sanki tek tarafta kırılma olmamış. Yönetimde bağları koparmış futbolcuylada kopmuş. Yoksa şu takımın bu puanda olması sadece sergenle olmaz. Yönetim de hasbelkader iyi gelen herşeyi sahiplenme peşinde.zaten bğyük başarı ardındaki çöküşlerde hep bu ben yaptım mantığı yatıyor.

Çevrimdışı Liquidator

Şenol hoca gelicek gibi duruyor

[ Son Düzenleme: 25 Ocak 2022, 22:49:36 Liquidator ]
Порой, даже о самом тёмном, остаются светлые воспоминания...

Çevrimdışı worns

larin gs'yi devreye sokup yüksek kontrat koparmaya çalışıyor gibi. bence şu anki kontratından bir kuruş fazla etmez. belli oyunlarda başarılı olsa da orta vadede ideal 11'inde olup olmayacağından bile emin olamazsın. bence salsınlar nereye gidiyorsa gitsin. ha geçen seneki performansından sonra para kazanamadan kaybetmek yönetim başarısızlığı o ayrı konu ama geç kalındı artık bu sene çözemezsin o sorunu.

Çevrimdışı worns

ben olsam devre arası transfer döneminin başında yeni hocayla imzalardım.

larin'e 1.5 milyondan son teklif sunar, kabul etmezse kadro dışı bırakırdım. vida'ya herhangi bişey demeden kadro dışı bırakırdım. kötü olmadıklarını düşünmeme rağmen seneye olmayacakları için pjanic ve batshuayi'yi de takımlarına geri gönderirdim.

bi tane seneye 2. santrafor olarak kullanılacak pivot santrafor kılıklı, bağlantı oyunu da olan şöyle ucuz yollu da bir santrafor alırdım, serdar dursunvari bi adam tamamdır. bunlardan sene başında araştırma yaptığımızda uygun denebilecek otuz tane adam çıkıyordu. az daha iyi incelense 130 tane çıkar. bulması hiç zor değildir, hiç biri kenan karaman da çıkmaz merak etmeyin. kenan'ın ne olduğu zaten gelmeden belliydi. terodde'nin serdar'ın falan içinden geçtiği ligde 6 gol atmış adam.

başka da transfer yapmazdım. hoca eldeki malzemeden ne olur ne bitr şöyle bir baksın, kendi oyun yapısıyla uyabilecekleri, gelişebilecekleri tespit etsin. yaz transfer dönemine hazırlıklı girelim. mantalite tamamen bu olurdu. belki hocanın fikrine göre kartal kiradan çağırılabilirdi. stoperde welinton-serdar-montero-necip durumlarına bakılır, serdar geliştirilmeye çalışılır, hangilerinin kalacağına karar verilirdi. josef klasik 6 salih sağ iç ozi sol iç devam etmekte bi beis olmazdı. kartal, can, emirhan denkleme ne ölçüde giriyor bakardık. solda güveni oynatır. eğer geri dönebiliyorsa teixeira'yı dneerdik. hasic'i kadroya yazar ufak ufak durumuna bakardık. getirdiğimiz hoca farklı taktiksel dizaynlar deneyebilirdi.

sırf seçim yüzünden bunları yapamıyorsak ise keşke yönetim cesur olup sergen hocayı gönderdikten sonra kongre kararı almaya baksaydı. erkenden hazırlanma fırsatını kaçırıyoruz. proaktif olamadığımız için rüzgarın peşinde savuruluyoruz içinde bulunduğumuz bataklıktan ayrışamıyoruz üzücü. seneye ts şampiyonlar ligi oynayacak. öyle ahım şahım bi top oynadıkları yok, yaşlı, görece doymuş bir takım olacaklar. düşebilirler. diğer rakiplerimiz iyi durumda gözükmüyor ve ellerinde uzun süreli kontratlar var bir ton. daha yeni bir sürü başarısız hamle yaptılar. bizim en azından yaz döneminde elimiz kontrat anlamında acayip rahatlıyor. fırsatlar mevcut. biraz da dediğim gibi proaktif davranıp şimdiden işe koyulabilsek öne geçerdik rakiplerden.
[ Son Düzenleme: 26 Ocak 2022, 10:39:12 worns ]

Çevrimdışı worns

biz bir de görmeliyiz ki oyuncu satışı konusunda yaz döneminde ciddi yanlış yaptık. özellikle larin ve ersin. yönetimde durum farkındalığı yok gibi gözüküyor. ne zaman hoca gönderilecek getirilecek, ne zaman takım planlaması yapılacak bu konularda bir şey göstermedikleri gibi ne zaman vedalaşılacak hususunu da bilmiyorlar. makul fiyatlarla satılacaklardı bu adamlar yazın. larin'in 5-6, ersin'i 5-6 bandında göndermeye karar verseydin ikisini de satardın. iki haneye yakın yerlerde direttin, satamadın. larin zaten verimsiz haliyle bile 1.6 milyonluk kontrat verilmiş oyuncu bir de performans zammı yapıp kaça çıkaracaksın? sözleşme sürecinde problem çıkacağı çok belliydi.

bence ersin'de de yanlış yapıldı. sözleşmeyi uzattıktan sonra bu yaz pek sanmıyorum ama piyasası yine oluşursa 5'e filan satılması lazım. asıl geçen yaz talibi varken bence 5+ sonraki satıştan pay filana satılırdı. çünkü genç yaş ve vaatkar performans üzerine şampiyonluk apoleti vs bir ilgi vardı. ersin'i kaleye koymak beşiktaş gibi yarışmacı bir takım için risk almaktır. riski aldın bir kere, kazandın, primini de alıp cebine koyacaksın. kaleyi rakibe az gösterdim, ersin'i de olduğundan iyi gösterdim, sattım gittim denip defter kapatılmalıydı. öyle her seneye genç kaleciyle başlanmaz. ersin yaşına göre potansiyelli kaleci ama wonderkid filan değil, casillas sananlar rüya görüyor. geçen sene istatistikleri günay güvenç'in filan bile çok gerisindeydi. bu sene çok bir ileri gitme göremiyorum. güvenilir kaleci sınıfına yükselebilir ama daha gideceği çok yol var. o kadar yolu beşiktaş'ta yürüyemezsin. seneye gelen hoca yüzde 90 bu ne yahu bu kadar düşük kurtarış ortalamalı kaleciyle şampiyonluk yarışına mı girelim der keser, bonservis değeri de üç ayda 500 bin euroya iner. bu kadar acı çektin, oyuncuyu gösterdin, akıllı olan durumu farkeder satar kurtulur. bizde altyapı ürünü azıcık birşey gösteren herkes avrupada star olacak değerini ona katlayacak sanılıyor. yazın kimse para beğenmiyordu. 5 milyon dediğimiz paraya halbuki takımda star pozisyonunda adam alıyoruz biz, az para değil.


Çevrimiçi MUSTAFA_


Beşiktaş Tarihi
Asıl aşık biziz mecnunun sadece adı var...
★★★

Çevrimiçi sEuL

Yazik, 10 senedir takimda olupta bir turlu beklenilen performansi veremeyen Oguzhan takimda tutulurken yarim sezon bile Salih'e sans verilmeden gonderiliyor. Bu yonetim aklini ben ...... neyse

Çevrimiçi MUSTAFA_



Beşiktaş Tarihi
Asıl aşık biziz mecnunun sadece adı var...
★★★

Çevrimiçi sEuL


Ne guzel dunya, oyuncularimizi bedavaya kiraliyoruz saga sola. Bu yonetimden cacik olmaz.


 

Çevrimiçi Necmi

Maaşının büyük kısmını biz ödemeden kiraladıysak bu yönetimden alışık olmadığımız bir başarı olur
Yalnız transfer dönemleri takımlar güçlenir ben yanlışmı biliyorum biz zayıflıyoruz sanki 🤔

Çevrimiçi Samet Demir

Ljajic, Douglas, lens ve nsakalayı da göndersin yönetim de alkışlayalım.

M2007J3SY cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimiçi Gökhan Kurt

  • Kara Kartal
  • *
  • 27 Ocak 2022, 09:09:18
  • Yaş: 34
  • Mesaj: 6484
  • Beylikdüzü-İstanbul
  • En güzel Beşiktaş'ın çocukları sever !!!
Larin'in menajeri önce olumlu konuşmuş, sonra Gs 2M € verince değişiklik istemiş. Yönetim baya kızgınmis.

Çevrimiçi Samet Demir

Larin'in menajeri önce olumlu konuşmuş, sonra Gs 2M € verince değişiklik istemiş. Yönetim baya kızgınmis.
Gitsin gs ye. 2 milyon nedir yahu. Keremin yedeği olarak takılsın orada.

M2007J3SY cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi