32. Hafta / Beşiktaş - Kasımpaşa
×
32. Hafta / Beşiktaş - Kasımpaşa

Beşiktaş Forum - Vodafone Park|32. Hafta / Beşiktaş - Kasımpaşa Skor : Beşiktaş 4-1 Kasımpaşa Tarih : 20.05.2017 Saat : 19:00 Stadyum : Vodafone Arena Hakem : Serkan Çınar Yayın : Lig TV

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

32. Hafta / Beşiktaş - Kasımpaşa  [Okunma sayısı 60647 defa] 32. Hafta / Beşiktaş - Kasımpaşa

Çevrimiçi Necmi

Bazı maçlarda deplasman tribününde 10 taraftar 40 güvenlik oluyor.Öyle bir durum varmı diye merak ettim.
yok bu sefer daha fazla 35 kişi geliyor :D

Çevrimdışı cursedofdragon

11- Penaltı atışları sırasında kova kadar su içmek.

oooo manası çok derin :D  :evillol:

Çevrimdışı cursedofdragon

En ilginç 10 futbol totemi:

http://www.sporx.com/en-ilginc-10-futbol-totemi-SXHBQ477191SXQ

5 nolu bir yerden tanıdık geldi  :alala:  :D

valla benim bi totemim var ayakta geziniyorum oturmuyorum sürekli ayaktayım :D

Çevrimdışı cursedofdragon

Hadi maçın havasına girelim biraz :D


Çevrimdışı mylife1903

En ilginç 10 futbol totemi:

http://www.sporx.com/en-ilginc-10-futbol-totemi-SXHBQ477191SXQ

5 nolu bir yerden tanıdık geldi  :alala:  :D
Yuh artik arkadas benim totemlerin hepsini yazmislar yok boyle bisi
1- ikk 13 dakika kufur, bende degisik. Ben ilk2 dakika konusmam nefes almadan devamli dua ederim
Benziyir
2-sinema yok bu tutmuyo
3-elleri kollari dugumlemek, ben rakip korner atarken falan buzulurum, yumrugumu sikarim, ayaklarimi dugumlerim
4-gusul, duju aliyoz da forumda izin vermeyenler var
5-tuvalet, yahu devamli tuvalette izliyom yuh yani
6-sortu yukari cekmek yok ama formayi ters giymek ve dublw forma var
7-rakip ataktayken gol demek. Bu yok bah
8-yeme icme totemi mandalinali, bende yok. Cok cok zor macsa jack milleri misafir aliyom ama totemlestiremedik herif butce dusmani
9-atak yonune gore el totemi az degisik, veliefendiden kalma elimle futbomcularin poposuna vura vura yallah yallah diye nagirarak karsi kaleye yonlendirme var
10-rakip atakta host, diye bagirmak. Ulan bu benim totem, hooostt kopek diye bagiririm millet uyanir
Yuh kesin beni taniyan biri yazmis oha

Çevrimdışı 'TaNeR'

Abu'yu salıyoruz şimdi paşa düşünsün  :naughty:

Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir.
Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir.
Mustafa Kemal Atatürk

Çevrimiçi Serkan_KaNaDa

Zor mac olacak.

Babel ilk golumuzu atacak bence. Quaresma ve Talisca takim icin oynarsa kazaniriz bu maci.

Çevrimdışı furkankaya1903

Maç kadromuz

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı tangaz

o değl de mitroviç tosiçi keser mi derken 18e giremez oldu sanırım kazık yediğimiz bir stoper transferi daha
Fenerbahçe ve Galatasaray'ı tutanların taraftarlık hikayeleri popülerlik, başarılar, şampiyonluklar ve egemen ideolojileriyle örtüşür. Beşiktaşlılık, anlatılması zor bir damara bağlıdır...

"Ben belli bir takıma karşı değil, yenilgiye karşı oynarım" Eric Cantona

Çevrimdışı Tolga

3 puan alalım da skor önemli değil :)
Beşiktaş'ım Benim Biricik Sevgilim...

Çevrimdışı Yunus Emre Dökmeci

Haydi beyler canlanin biraz sinerji sinerji :super: :super:
Kopar Kıyamet Çöker Karanlık
Allah Bizi Affetmez Çok Günah Aldık
Sevenler Ayrılmaz Biz Bir Plan Yaptık
Tüm çArşı Cehenneme Kombine Aldık

Çevrimiçi Serkan_KaNaDa

o değl de mitroviç tosiçi keser mi derken 18e giremez oldu sanırım kazık yediğimiz bir stoper transferi daha

Benim hissettigim kadariyla adam pek takmiyor. Belki mutlu degildir Istanbul'da. Lyon macinda kacirdigi penaltidan sonra tepki vermeyisi hala gozumun onunde. 

Çevrimiçi Serkan_KaNaDa


Çevrimdışı tangaz

Fenerbahçe ve Galatasaray'ı tutanların taraftarlık hikayeleri popülerlik, başarılar, şampiyonluklar ve egemen ideolojileriyle örtüşür. Beşiktaşlılık, anlatılması zor bir damara bağlıdır...

"Ben belli bir takıma karşı değil, yenilgiye karşı oynarım" Eric Cantona

Çevrimdışı 'TaNeR'

Beşiktaş'ta Atınç Nukan, Atiba ve Quaresma, Kasımpaşa maçında kart görmeleri halinde Gaziantepspor maçında cezalı duruma düşecekler.
Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir.
Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir.
Mustafa Kemal Atatürk

Çevrimdışı taner37

o değl de mitroviç tosiçi keser mi derken 18e giremez oldu sanırım kazık yediğimiz bir stoper transferi daha
Hocanın deyimiyle sol stoper varken mitrovic i sol stopere koymaz.

Seneye Marcelo ve mitrovic sağ stoper iki tane de sol stoper olacak..

Mitrovici seneye göreceksiniz
Şampiyon Beşiktaş

Çevrimdışı GOKHAN CETIN

Sahaya yabancı madde atmayın meşale yakmayın küfretmeyin anonsunu ıslıklayan doğal seleksiyona uğramamış öküzler düşün artık bu klübün yakasından

Çevrimdışı Savaş

Çok rahat alıyoruz bu maçı beyler..

Hazır mıyız?

SM-A720F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı tangaz

Çok rahat alıyoruz bu maçı beyler..

Hazır mıyız?

SM-A720F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

hazırız  :icool:

+18 maç olsun
Fenerbahçe ve Galatasaray'ı tutanların taraftarlık hikayeleri popülerlik, başarılar, şampiyonluklar ve egemen ideolojileriyle örtüşür. Beşiktaşlılık, anlatılması zor bir damara bağlıdır...

"Ben belli bir takıma karşı değil, yenilgiye karşı oynarım" Eric Cantona

Çevrimdışı Yunus Emre Dökmeci

Kopar Kıyamet Çöker Karanlık
Allah Bizi Affetmez Çok Günah Aldık
Sevenler Ayrılmaz Biz Bir Plan Yaptık
Tüm çArşı Cehenneme Kombine Aldık

Çevrimdışı mylife1903

Totem motem yok bambambam. Ben bi formami giyem hele, keyfim yerinde bej atacaz bej, ama zor mac gene yarim sifir olsun uj puan bizim olsun

Çevrimdışı cursedofdragon


Çevrimdışı Yunus Emre Dökmeci

Hadi Bismillah vurduğumuz Gooooollll olsun :halay:
Kopar Kıyamet Çöker Karanlık
Allah Bizi Affetmez Çok Günah Aldık
Sevenler Ayrılmaz Biz Bir Plan Yaptık
Tüm çArşı Cehenneme Kombine Aldık

Çevrimdışı hic2222

nedense içimde rahaaat rahat kazanacakmışız gibi bir his var.. hadi inşallah...
Kılıcın yapamadığını adalet yapar.

Çevrimdışı gastrula



Etiketler: