İletileri Göster - juande

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - juande

Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 7 ... 17
1
Abi o ruhu benim değil takımın çıkartması lazım. Ben sevmiyorum Polyannacılığı farkımız bu. Yoksa şampiyon olsak ayakta alkışlarım ama bana geçmiyor o his şu anda.
hayır işte bu forumda her maçtan önce 4 5 atarız diyeceksin. her mactan önce-rakip real madrid olsa bile- ezer geçeriz diyeceksin. böyle dersen sıkıntı yok. ama olur da kötü oynuyoruz, takım ümit vermiyor dersen, rakiplerde iyi oynuyor dersen uyarıyı alırsın.
ya da mesela beşiktaş yenilirse kötü oynadık falan demeyeceksin. direkt hakeme baglayacaksın.

2
ciddi anlamda gs sevdası var sende çok fazla göze batıyor defalarca ikaz ettim seni
burda renkli seviciliği yapma diye kazanır kazanmaz oynasın görelim gs yi tanrı yaptın başımıza.
artık miğde kaldırmıyor senin gs seviciliğini.
Defalarca ikaz ettim bir değil iki değil nasıl Beşiktaşlısın ya. kusura bakma ya çok eziksin yada renkli.
Artık başka bir açıklaması yok bunun.
renkli seviciligi yapmıyorum. gs sevdası falan da yok ayrıca. iyiy oynuyor, ts ve fb yi yener demek gs sevdalısı oldugum anlamına gelmez.

3
Ne gsmış açık mert korkusuz
City yaptınız takımı
Derbilerin skoru hiç bir zaman kestirilemez.
Biraz sabır


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
abi abartma değil ama sen şu ts' nin gs ye çelme takacağına inanıyor musun?

4
Bu trabzonu yenemedik.. hem de ic sahada

5
Burdayım boş yorum yapmadan önce maçları izle.

Dün 10 kişi kalan antalya göztepeye karşı daha iyi oynadı.

Ts-Akhisar maçında ts li defans oyuncusu hata yaptı akhisar gol'ü buldu.Ts pozisyonları değerlendiremiyor.

Elli kere mi şu fikstürü paylaşcaz.


Gs, fb ve ts maclarini kazanir.. bi tek basak maci var gs nin puan kaybi ihtimalinin yuksek oldugu. Yani trabzona falan guvenme

6
Bizi bu ekim ayları hep kötü geçiyor.

Geçen sene de böyleydi.
geçen sene 5 maç oynadık ekimde 4 galibiyet 1 beraberlik aldık.

7
bu sene sampiyon olursak gs ve fb iyice cökecekler. su an bu ihtimal zor gözüküyor. o yüzden bu sene en kötü 2. olmamız lazım.

8
teknik direktörü tudor, baskanı dursun özbek olan takımdan 8 haftada 8 puan fark yedik.

9
bafetimbi, mario gomez' i anımsatıyor. böyle oyuncuların varsa ligi götürürsün

10
biz formsuz olabiliriz ama basaksehirde cok iyi degil bu sene. geçen sene ki basaksehir çok daha iyiydi. ben kazanacagımızı düsünüyorum

11
Arkadaşlar merhaba konu dışı olucak biraz kusura bakmayın.



Samsunspor logolu passolig kartım var, kasımın 17 sinde istanbula gideceğim. Beşiktaşımızın 17 kasımdaki akhisar maçına bu karta girebilirmiyim, bilet alabilir miyim yani?
evet . alabilirsin

12
juve-lazio  ve roma-napoli maçları var bugün.  yarın da inter-milan.

13
Bugün yendi diyelim puan farkı 8 oldu.

Gs-Fb
Ts-Gs
Gs-Gençler
Başak-Gs
Gs-Alanya
Bjk-Gs


Buda bizim fikstür.

Bjk-Başak
Alanya-Bjk
Göztepe-Bjk
Bjk-Akhisar
Malatya-Bjk
Bjk-Gs

Ne diyorsun bu duruma ?
zaten hepimizin tesellilerinden birisi bu. biz zor maçları bitirdik. gs çok zor maçlar oynayacak. o yüzden 15. haftanın sonunu beklemek lazım

14
son saniyedeki hücumu anlayabilen var mı?

15
Neyin rotasyonu bu grupta 2’de 2 yapmışsın monacoya yenilsen ne olacak sanki en zor maçın zaten kağıt üstünde.

Şimdi Gençlerbirliğine yenildik lig bitti.Gs bu akşam kazanırsa ligi takip etmenin bir anlamı kalmayacak resmen 15-16 sezonu Chelsea’sine döndük.Bu mental çöküntüyle ilk 5’e giremeyiz.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
hayır lig bitmedi. 15. haftanın sonunda lig e havlu atıp atmadıgımızı görürüz.

16
aynen ben ismi gündeme geldiğinde hiç ses çıkarmayanlardandım. karakteri değil golleri ilgilendiriyor beni
bende öyle. şenol hoca çok istemişti. bi bildiği vardır hocanın dedim ben hep.

17
Burak yılmaz negredodan daha iyi. Keske burak gelseydi.

18
tek maçla takımı gömmek elbette yanlış. geçen sene k.pasa, karabük, fb , gencler deplasmalrından 2 puan almıştık. bu sene 4 aldık. 2 puan kârdayız. ama geçen sene içerde ts yi yenmiştik bu sene berabere kaldık. 2 puan zarar. yani sezonun geri kalanında diğer takımlara karşı geçen sene ki performansımızı sergilersek geçen seneyle aynı puana gelebiliriz.

ama sıkıntı olan nokta gs geçen sene ki  gs değil. kabul etmeyenler olsa da geçen sene ye göre çok daha iyiler. çok zor fikstürleri var kabul. ama her maç rakibi ısırıyorlar en azından.

benim hatta çoğumuzun canını sıkan nokta şu. ŞU AN takımda istek yok. ama takım toparlanacaktır.  :ok:

19
Yarın gs yenerse puan farkı daha anca 8 oluyor yenemezse 5 de kalıyor.

yok 11 olmuyor puan farkı 25 oluyor.
yarın yenerse 8 olur.gs fb maçı pazar günü. eğer kazanırsa 11 oluyor. bizim maç p.tesi günü. maç eksiği ile olsa da 11 puan olmuş gibi olacak. yani maça bu psikolojiyle çıkarız öyle olursa onu demeye çalıştım. ters yorum yapmaya gerek yok.

20
yarın konya gs ye kaybetmezse hepimizin mağlubiyet acısı az da olsa hafifler. ama allah korusun gs yarın konya yı yener, sonra fb yi yenerse başakşehir maçına 11 puan geride çıkabiliriz ki allah korusun. ayrıca açık konusalım gs sırasıyla  konya fb ts maçlarından 7 puan falan alırsa eyvah eyvah eyvah..

21
Ozan yapma, nasıl kırmızı verir o pozisyonda? Diğer renklilere o kartın rengi ne olurdu? Babel sadece ve sadece topa bakıyor. İlhan bodoslama mal gibi koşarak gelip babelin ayağına tosluyor. Babel ayağını fazla kaldırdı, kontrolsüz hareketten sarı kart cezası. Herşeyi gören bu hakemler, babelin niyetinin topla oynamak olduğunu göremiyor mu? İkinci olaya gelirsek,  bu kısmı sen de belirtmişsin, zeki yavru denen kazma, tabanıyla, tolgay yerde yatarken baka baka oraya ayağını soktu. Hakem iyi niyetli olsa idi, orada kırmızı kartı koşarken sallaya sallaya gelmeliydi.
abi bi de şöyle düşün. babel in yaptığı hareketi mesela gençlerbirliğinden bir oyuncu, bizim bir oyuncumuza yapsa ne düşünürdük?

22
keşke lens, negredo, medel i almasaydık ta marcelo kalsaydı. kesinlikle daha hayrımıza olurdu. trasnfer döneminde şenol hoca burak' ı istiyordu. tamam buraktan hoşlanmıyoruz ama şu an burak olsa en kötü 5 6 tane atmıştı. negredo beklediğimden çok kötü çıktı.

23
S.L ye gidebilmenin yolunun Ligden geçtiğini Hoca ve futbolcular idrak edemiyor

Basbas bağırıyoruz burada Ligi koyalım ligi diye

Yemişim S.L yı , dediğin gibi kupayı alacaz sanki..
kesinlikle. lig>>avrupa. önemli olan sürekli şamp ligine katılmak.

24
gs kırılgan bir takım ama doğruyu söylemek gerekirse her maç en azından 4 5 pozisyona giriyor. umarım seri puan kayıpları yaşarlar.

25
geçmiş olsun. adriano yu 11 e monte etmeliyiz artık. eğer yarın gs kazanırsa şampiyonluk şansı %10 falan olur. tamam daha çok hafta var falan ama lig sonuncusunu yenemiyorsak hatta rezil bir oyunla kaybediyorsak olmaz bu iş. babel' i kaybetmekte çok kötü oldu. umarım gs üst üste puan kayıpları yapar.

Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 7 ... 17