İletileri Göster - levitate

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - levitate

Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 7 ... 85
1
Futbolcudan cok anlarmis gibi guney amrekidada futbolcu izliyordur, umutla metinle beraber
cidden onu yapıyomuş bu arada

2
maç varmış

3
uyansak ne olacak artik lig için geç kaldik

benim ligden çok derdim oyuncuların sanki daha önemli maç yokmuş gibi sadece bu maça odaklanması

4
valla bunu dediğime inanamıyorum bayern bi 3-4 atsında uyansınlar bizimkiler böyle olmayacak bu

5
O pozisyon penaltı.
+1903

sülük gibi yapıştı sonra da çekti herif

6
+7 uzatmada o lanet orta oyununa dönmeseydik gol atardık var ya

7
yönetim neden bu kadar sessiz takıma neden el atılmıyor veya neden açıklamalar yapılmıyor

sanki birileri bu sene salın siz demiş

8
futbolculara niye kızmıyoruz ?

Love atsa lens atsa bunları konuşmucaz bile.

Hakem'e ayrıca giriyorum şenol hocanın yaptığı saçma değişikliklere ayrıca giriyorum.

hakemi yenebilirdik o love-vida değişikliği kaçan goller 7 dakika uzatmanın kullanım şekli aşırı saçma




9
yok kamp olacak oyuncular sıkılacak bilmem ne eee sonuç bu mu

10
geçmiş olsun abilerim

şimdi bunun üstüne rakipler puan kaybederse tesislere gidip dövelim bizimkileri

11
+7 az bile fetö evlatları

12
bildiğin pinpon oynuyoruz biz orta açıyoz sekiyo adamlar direk ileri çıkıyo

13
lens'i çekti herif vermedi ya

15
Beşiktaş'ın 11'i: Fabri, Gökhan, Pepe, Medel, Caner, Atiba, Tolgay, Talisca, Babel, Lens, Vagner Love
lens mi hoydaa hoca şaşırttı

16
Posbıyık melek gibi çocuk aslında onu yakan yan hakemi
posbıyık aslında taraftarlara cenneti yaşatması için yollanmış

17




Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
cincon forumundan :D

18
uuuuhuuu cincon uefadan şampiyon olsa bile ban yiyebilirmiş o yeeee

19
Kara oğlan görevini tamamlamış kanka , takım arkadaşına Kafa attığı için kadro dışı  bırakılmış

Fikret Başkan bunu beğendi :icool:
gel gel gel hemen gelsin böyle fırsat kaçmaz :D

20
Bu seferde bu stratejiyi izleyelim abi zararı olmaz. Rüzgar taştan sadece toz alır.
Sen hazır mısın gece versiyon imza törenine ? Yakalım mı Dolmabahçeyi ?
For your Beşiktaşşşşş 9444444444 Anderrrrrsonnnn Taliscaaaaaaaaaa  :D
https://www.youtube.com/watch?v=xcLqVfKTtKw

Şampiyonluk Töreni gibi giyidirecksin Ağzına Purosu Elinde Kupa ile çıksın sahneye  :bandit:
aaa bıçak partisi en sevdiklerimden :D

21
‪Soru:Napoli Stadı San Paolo’nun atmosferi sizi etkiler mi?‬
‪Leipzig futbolcusu Diego Demme: Şampiyonlar Ligi’nde Beşiktaş ile oynadık. Beşiktaş Stadı’ndan daha gürültülü olması imkansız...” ‬


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
ya demme kardeş çok rahat konuşuyodun

işte adamı böyle şey ederler xd

22


Anlasmadaki su kismi atliyorsunuz:

 Sporting Measures
 The Club agrees to limitations on the total number of players that it may include on
the “A” list for the purposes of participation in UEFA club competitions.
 Specifically, for seasons 2015/16 and 2016/17, the Club may only register a
maximum of 22 and 23 players respectively on the “A” list, instead of the
maximum of 25 as foreseen in the relevant competition regulations.
 For seasons 2017/18 and 2018/19 the restriction is conditional and will only
apply if the Club does not comply with the operational and financial measures
imposed in the Settlement Agreement.
Furthermore, the Club agrees to significantly limit its spending in the transfer market.
In particular for each of the seasons 2015/16 and 2016/17 the Club accepts a
calculated restriction on the number of new registrations it may include within
its “A” List for the purposes of participation in UEFA club competitions. This
calculation is based on the club’s net transfer position in each respective
registration period covered by this settlement.
For seasons 2017/18 and 2018/19 the limitation is conditional and will only
apply if the Club does not comply with the operational and financial measures in the Settlement agreement.

Goruldugu uzere mali gerekliliklerin yerine getirilip getirilmedigi her sene denetlenecek ve buna gore bonservis yasagi ve uefa'ya kadro bildirilme kisitlamalarinin kaldirilmasina/devamina karar verilecek.

2017-18 ve 18-19 daki kısıtlamalar kulüp şartlarını yerine getiremezse geri gelir demiyor mu

yani bu yaz iyi rapor sunarsak kalkabilir

23
Genel Sohbet / Ynt: Muhabbet Cafe
« : 13 Şubat 2018, 23:28:27 »
eline almadığın şey senin değildir reis ben mesela külçeleri hiç bankaya koymam özel bir daire tuttum adresi hanımda bilmez ordadır külçelerim.

bu bitkoyinle birkaç kişiyi zengin etmişlerdir millette onları görüp atlamıştır (sözüm meclisden dışarı  :D)
saadet zinciri kuruyolar böle böle
külçe mi

altın deposu falan mı soydun reyiz :D

gta 5 oynuyoruz sanki kişi başı 30 m dolar falan

24
Güneş futbolcularını mart sonuna kadar kampa alıyor. "Eşinizle, çocuğunuzla, sevdiğinizle vakit geçirin; sonra da hepsiyle vedalaşın. Bir ay içinde önce Allah'a sonra bana emanetsiniz. Tarihe geçme şansını kaçırmayın."
Siyah-beyazlı takımın tecrübeli teknik direktörü Şenol Güneş, futbolcularından bir aylık dönem için özel isteklerde bulunurken, kulüpte yaşanacaklarla ilgili olarak da 'OHAL' uygulama kararı aldığı öğrenildi. 32 günlük müthiş bir periyodun içine girecek olan Beşiktaş'ta, Güneş'in getirdiği bir dizi kural şöyle:
Tesislere kim olursa olsun misafir alınmayacak. Aileler, anneler, babalar hatta çocuklar bile.
Futbolcuların dinlenme saatlerinde kimse onları rahatsız etmeyecek.
Tüm öğünler diyetisyen ve besin uzmanlarının hazırladığı şekilde yenecek. Haftanın bir günü kendi isteklerine göre yiyebilen oyuncuların bu hakkı ellerinde alındı.
En az 8 saat uyunacak. Özellikle gece 01.00 ila 05.00 arasında uyunmasına çok dikkat edilecek.
Saatlerce hareketsiz kalınmasına neden olan konsol oyunlarından uzak durulacak.
Ağır içkilerden uzak durulacak. Çok isteniyorsa idman sonrası bira veya akşam yemeğinde bir kadeh kırmızı şarap içilebilecek.
Salonda yapılacak çalışmalar tamamen doktor kontrolünde olacak. Dövüş sporları yasak.
Olası sakatlıklara karşı önleme testi yapılacak.Tüm oyuncuların kan testlerine bakılacak.Sıkı idman programı ona göre şekillenecek.
Başarı ile ilgili filmler, kazanma ile ilgili kitaplar tavsiye edilecek.
Vira Bismillah bakalım.
heyt bee as bayrakları as

25
Mantıklı  :) yani yeni bşyler bulmak bizim işimiz  :bandit:

şu çalsa hoparlörler patlar falan masraf çıkar başkan sinirlenir :D

Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 7 ... 85