İletileri Göster - mylife1903

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - mylife1903

Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 7 ... 627
1
Hoca agır kalıyor demişti (devre  arası )
Agor kaldigini kafa toplarinda eksik oldugunu gormek icin devre arasini beklemeye gerek yok.
Yutuba yaziyon mitrovic cikan linklerden 4-5 tane macina bakiyin 90 dakika hepsi gozukuyor

2
Oo hem Caner hem Quaresma var. Orta kafa gole devam :D

Rekor gelebilir.

SM-A720F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Fb kac orta yapti acaba bakmak lazim
Hocanin dengesi bozulmus olabilir fb macindan sonra

3
https://twitter.com/Besiktas/status/955093699985362944

Evlere şenlik :D

Yedek sağ bek? -YOK

2. forvet? -YOK

Pepe? -Kupa maçında gereksiz oynatıldı, sakatlandı.

Neden oynatıldı? -Kaç gün evvel alınan adamın lisansını çıkarmayı beceremediler.
Stoper yedekleri reale koy oynasin
Santrafor yedegi halisahaya bile cagirmassin

Muhendislikten baska bisi anlayorlar
Baskan insaatci temeli saglam koyuyor ama eski model proje yapiyor katlar yukseldikce kolon genisligini azaltiyir 3-5 kurus cebinde kalir diye ugrasilir mi ya ortalayamazsan?

4
Bi yerden tutar inşallah.

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tutar tutar
Bugun acayibim
Akiyo akiyo
4-5 sallariz bugun
Negredo 2 babel tali
Ayin da 21 karijma bile gol atabilir bugun

5
Yahu sen de bi gusül diyon bi büyü diyon. Ağam eğlenme bizle gözün sevem. :)

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Her turlu deniyoz
Cami kilise sinegog buyu vudu hepsinden bir tutam
Nolur nolmaz

6
Şifo Mehmet Orkan'a umarım devamlı süre verir de çocuk kendini daha da geliştirebilir, son dakika golü çok iyi oldu  :ok:
Ayrıca Trabzon 10 kişiye karşı 1 penaltı ve 1 ofsayttan gol attı; attı da bu 1 metrelik ofsaytı yan hakemler görmüü mü?


Ampul gibi ofsayt ustelik hakemin yeri de iyi
Fetocu olabilir derdim de fetoyu iyi temizlediler. Bakan kor bu

7
yine mi totem yaptın tamam beyler puan kaybı hayırlı olsun sebebi @mylife1903
Sikinti yok
Ben gusulumu aldim
Temiz temiz mac saatini bekliyorum

8
Fazla emin olma.
Pektemek beklediğimizden daha fazla süre alacaktır.

Gesendet von meinem SM-N950F mit Tapatalk
Aman abi onun yerine boyko oynasin
Kafa vurur falan

9
Brezilya  cok hoştur unutmuşum
Festival zamani ayri guzel
Garilar cibil cibil

10
Yönetim  giderleri  6,5 tan  10 a cıkmış?
Ne oluyorsa bu giderler
Metin albayrak oyuncu falan izliyordur
Ne bilem ozel ucak umre ziyareti falan filan

11
niye :alala:
Neyini okuyacan @Rasim abi gumus semsiyeyo kokune kadar sokmuslar boyle uskudara gideriken meledisiyle cevirmeye baslamislar o da yetmemis acmislar semsiyeyi

Odenmez bu borc, devlet versin tek kalemde odeyelim borcumuz borc devlete oderiz

Milletin orasina burasina koyan insaatcilarin borclarini odemeyi biliyor devlet, bizim de borcumuzu sifirlasinlar

12
Rooney girdikten sonra topu ayağına alan 40-50 metre mesafeli uzun top oynuyor. Ben çok EPL izlemem belki izleyenler daha iyi fikirler beyan edebilirler ama lig genelinde böyle doldur boşalt uzun toplarla oynanıyorsa bilemem. Pas oyununa alışmış bünyeye iki tane Everton maçı ağır geldi. Bundan sonra sadece canlı skordan golü kim atmış diye bakarım Cenk se sevinirim o kadar.

Ben bu kadar aciz ve bu kadar kötü savunan bir takım görmedim hayatımda.
Ya epl kadar balon bisi yok zaten. Yuksridan ilk5-6 takim duzgun top oynamaya calisiyor zaten herkes onlari izliyor, kalanlar facia. Hem para saciyorlar hem de keciboynuzu gibi top oynuyirlar

Hele boyle alt sira takimlarinin kendi aralarinda oynadiklari maclar falan hepten omur torpusu

13
Cenk hic epl izlememis herhalde. O takima transfer olacagina kendini tesislere zoncirlemesi lazimdi.
Gerizekali dolu takim.

Bizim karabukspor falan bunlarla kafa kafaya oynar trabzon falan 3-4 tane sallar o evertona.
O harcadiklari paralara aldimlari topcular oynadiklari futbol tek kelime ile sikandal

Iyi sisiriyorlar ligi. Valkot mudur nedir tam bir beyinsiz herifi ikinci yari oyundal aldilar sandim.
Soyle ortalama bi italyan takimi mesela lazio atalanta gibi o ingiliz takimlarinin yarisini oglen yemeginde cerez gibi yer.

14
Azizde başardığımızı Dursun'da yapamadık
Yazılar olsun bize

Gesendet von meinem SM-N950F mit Tapatalk
Gene de meydanlari bosaltmayalim bi khk falan cikabilir aksama

Butun feto camiasi herifi kutluyor bir baglantisi olmasa kutlama yapmazdi bu terorist baslarindan saban lakapli eski futbolcumsu fetocu kopek.

15
Sikinti yok
3 ihtimalli mac
3-0 4-0 5-0

Goller
Maryo gomez
Abubakar
Quaresma

Maryo gomez
Abubakar
Cenk
Quaresma


Maryo gomez
Abubakar
Cenk
Pekto
Quaresma



16
Hmmmm🤔🤔🤔

Bu Fetocu desteklediğine göre var bişeyler :alala:
Ooo hemen algi kasmak lazim burdan. Passatli spor yazarlari goreve

17
Yonetim transfer isini transferin son gununun son saniyesine birakiyor sonra herkes hocaya gomuyor. Gelen oyuncu hazir mi diyen yok, Medel geldi, niye oynamiyor diye 10 hafta laf etti millet. Adam kendi cikti 5 kilo fazlam vardi dedi. Her gelen oyuncu sanki Pepe gibi hazir mi geliyor. Negredo daha yeni forma girdi mesela ki o da yapi itibariyle agir oyuncu formda dahi olsa Negredoyla sikintili gunler bekliyor bizi. Tam bu Chicharito isi iyi oldu, gelir aradigimiz hizli bitirici adam olur diye bekliyorduk o da yatti galiba. Yahu niye bekliyorsun arkadas, Lucas Leiva transferinde de aynisini yaptilar, beklediler Brandon Rodgers oynatmak zorunda kaldi, vay be bu adam iyiymis deyip vazgectiler sonra. Adam golunu atmis bugun, artik bir bardak soguk su bize.

Yarin macta Negredo yorulsa, sakatlansa yerine koyacagimiz adam Pektemek, geldigimiz nokta budur. Sonra burada yaziyorlar Besiktas tarihinin en iyi kadrosu diye. Besiktas tarihini bilmiyorsaniz acin biraz okuyun. Metin - Ali - Feyyaz - Ferdinand'a sahip bir forvet hatti vardi Besiktas'ta. Sifo yedek kaliyordu yahu.   

Bir de bu Tamer Tuna'yi kim begeniyor arkadas. Ozellikle hem gs hem fb macina baktim adam goz gore gore verdi maclari. Iki takim da sag kanadi otoban yaptilar maclarda bu hic orali degil sanki baska maci izliyor. Ne ortasahada bir mudahele ne geldikleri kanada bir onlem boyle izliye izliye veriyor maclari. Bugun de ayni 20 dakika bekledi, sonra gitti direncli, kovalayan Gouffran'i cikartti Sisman'i aldi akli sira muthis deigisiklik yapti 2 sn gecirdi. Fakat Sisman'in tutamadigi yerden de cart diye gol geldi.
Agzina saglik, agzina

Tsmer tuna diyenin agzina kurekle vuracam. Tamer tuna senol gunesin yaninda calisip bi boh ogrenememis. Sanki bilicle calismis gibi bir hava.
Yahu 1-1 bitiremeyeceksin maci belli, git ikiyi bul ki iki iki bitsin mac. Son 30 dakika ileri vurdular her topu donen topta da orta yediler.

Orta rekorunu fbye kaptirmis olabiliriz, senol hocam lutfen yarin 80-90 orta yapalim rekoru iyice tepeye koyalim kimse yanasamasin bir ortadogu takimi olaraktan kahveyi orta olarak icerken hedef 100 orta olmali. Canere ilk11 yolu ac hocam.

Ergen besiktas taraftari da kulagini bize gotunu bayira acsin, algi yemini gorunce lapin gibi atlamasin.
Bu orta olayina basinin yonlendirmesi ile kapilan taraftarin sakinlesmesi 1 ay aldi.
Dun fb macinda da her top oceri ortalandi, orta kalitesi de gotum gibiydi ama liktivi yorumcusundan bir kelime dahi duyamadik. Altta verilen istatistik goremedik. Butun mac ismailin 20 orta ile en basarili orta yapan defans oyuncusu oldugunu gorduk. Ortalarin top kaybi olarak sayildigini da goremedik.

Gozunuzu dort acin, haftaya gsnin saray ziyareti de baslar.

Problemin orta olmadigini tek tercih orta olmasi oldugunu burda anlatmaya calisiyoruz @Onur Küçük len beraber.
Tek tercihin orta olmasi biraz hocanin tercihi ile alakadir ama ortasaha oyuncularinin da tembelligi, gucsuzlugu ve sprumluluk almamalariyla da alakalidir, ayrica santraforun kotu yer tutmasi, kanada kacip top istemesi, kosu gostermemesi ile de alakalidir. Kimse sorumluluk almiyor ohh ver en soldan saga orta gelsin, iceri de kosma yahut at en sola babel bogussun 2 kisi ile yardima da gitme, iceri de kacma, kendini de gosterme ohh mis

Turkiye liginde yan ortalar madendir gollerin cogu yandan olur amma velakin bunlara vuracak da santrafor lazimdir.

Fb bu futbolla bir yere varamaz ama bu balla onun bunun gotune carpan toplarla yarista kalabilir.

Ustume santrafor atin, sabah negredonun midesi bulansa, gotu circir olsa pekto oynayacak aksama

18
Hiç kendimizi kandırmayalım ilk puan kaybımızda şampiyonluktan falan bahsetmeyelim. Rakipler bu akşamdan belli oldu ki ama bala ama itekleme ama kendileri puan kaybetmeyecekler ve seri yapabilecek durumdalar. Bu akşam Fenerbahçe rezalet orta sahası, çok kötü ileri hücuma ile kazanmasını beceriyor.Bakıyorum, bakıyorum vallahi de billahi de bu Fenerbahçeden 1 tane adam bizde oynayamaz ama gel gör ki adamlar bizim 6 PUAN ÖNÜMÜZDELER.Biz yarın çantada keklik görülen maçta puan verirsek ki ben berabere biteceğini düşünüyorum daha devre başlar başlamaz şampiyonluk kelimesi sadece matematiksel olasılıklara yerini bırakmış olur. Pepenin oynamayacağı her maç risktir en büyük risk yarındır. Ne Vida ne de Mitroviç asla Pepe kadar güven veremez. Mitroviç en iyi oynadığı maçlarda bile ayak kayması gibi basit ve öngürülmeyen hatalar yapıyor.

Şimdi geçmişe dönmek birşey kazandırmaz ama penaltı kazandığın maçta eksik Akhisarı , öne geçtiğin maçta Trabzonu evinde yeneceksin, koskoca 45 dakikayı eksik oynayan Kayseriyi yeneceksin kardeşim! O zaman hiç olmazsa deplasmanda kendine kredi yaratmış olurdun.
Hayvandao tak diye ilk11 oynar bizde 30 tane de gol atar

19
fener yarım saat göztepenin sol kanadını oydu oradan da attı  tamer hoca izledi resmen  :s20:
Tamer hoca bilici ornek alacagina senol hocayi ornek alaydi
1-1 yapmisin ne kapaniyon iki top tutamiyon zaten
Bas ilerde belki atarsin, yiyecegin belli zaten

21
adam başkanlık süresini uzatayım derken seçimi kaybetti :D
Lan ahaha ornek olur insallah

23
quaresma lazım satalım 20 milyon öre :D
Epl icin 20
Cerez parasi
40 versin pis herifler
Yanina senol hoca sureyya abi ve caneri verelim
Pekto hediye

24
cenk maçı için link vrsa alarım bir dal
Izleme izleme sakin
Offf
Gozlerim yandi yatiracak everton beni
Biyle
Kabiz bir takim

Zaten sevmem epl off
Bizim karabuk falan yener bunlari

25
Sezon başından beri oynadığımız iki as stoperimiz pepe ve tosiç kadroda yok
yedekleri vida ve mitrovic le çıkacağız kendileri hırvat milli takım stoper hattı oluyor.
şimdi bu hangi seviye :D  rakip psikolojik olarak çöker valla.
rakiplerde oynayacak iki as stoper yokken senin yedek stoperlere bak.
ve biz iki sene önce stoper diye yalvarıyorduk 2015-16 sezonuna rudolfho ersan
tandemiyle başlamışdık değilmi :D
acayip g.tüm kalktı. :evillol:
Negredoya bisi olursa
Yedegi yedek kulubesi takimi as santraforu pekto
Taliye bisi olursa yedegi, yok
Ggye bisi olursa sagbek gg
Bu hangi seviye abi
Gol yemeyerek degil atarak sampiyon oluyon
Rodolfo bombalarken gomez golleri siraliyordu

Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 7 ... 627