İletileri Göster - kapaliyiz

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - kapaliyiz

Sayfa: [1] 2
1
oktayım diyorum ki, biraz omurga lazım, çok fazla yalamamak lazım diyorum.biraz sevgi, biraz da beyin olursa bence çözülemeyecek sorun yoktur

Senden yaşça büyük insanlara bu şekilde yazmana yeter dedim. Senin Beşiktaş'lılık duruşun bu mu ? Yoksa saygı çerçevesinde istediğini yaz. Kaldı ki bir çok mesajında aynı uslüp var.

onun üslubu hep böyle olduğu için ben de maalesef böyle yazmak durumunda kaldım. bize burda beleşçi, rantçı, kraldan çok kralcı, biatçı denirken de bu kadar duyar kasıyormuydunuz?

2
Bir kaç saattir yazdıklarını üzülerek okuyorum. Hiç kimseye saygın yok. Senin bu üslupla çarşıyı savunman ayrı bir ironi. Bütün bunlara rağmen seni savunanlar, çok seslilik olsun diyenler oldu. Gerçekten yeter diyorum kendi adıma.

necmi abinin forzada "biz yeni forum açıyoruz" yazısından beri ben de burdaki pek çok kullanıcıyı üzülerek okuyorum maalesef. fikirlerimi de ilk başta kırmadan incitmeden söylemeye çalışıyorum ama bazı insanların saygısızca ve saçma sapan cevapları yüzünden ben de böyle yazmak zorunda kalıyorum, istemeden...

ben özellikle çarşıyı savunmaya da çalışmıyorum ama insanlar o kadar büyük büyük konuşuyolar ki, benim de zoruma gidiyor.

neye yeter? senin gibi düşünmeyen fikre mi tahammülünüz yok? biz de beşiktaşlıyız, yapmayın.

3
oktay "öööeeeeeeeaaaaaağğğğğğhhhhh" diye bağıran korumalar gibisin :)

...

4
Kısaca diyoki ;kendi gibi olmayanlar çakma Beşiktaş lı

oktay "öööeeeeeeeaaaaaağğğğğğhhhhh" diye bağıran korumalar gibisin :)

5
ne diyor la bu :lol:

Şimdiye kadarki en iyi tribün vardı dün akşam.

Türkçe'ne bayıldım :)
Beynine ise hasta kaldım

6
bazı ayıların "koltuğa basılmaması gerektiği" ile ilgili eğitime ihtiyacı var da;
bazılarının da daha temelde "sevgi"ye ihtiyacı var. ne kadar gaddar, başkasına yaşama hakkı vermeyen, ölçmeden tartmadan konuşan insan var böyle...

7
çarşı öyle veya böyle bit-mez

belki şimdiki bizler, gelecekteki çarşı'dan geliyoruzdur? ;)

8
valla Çarşı benim gözümde 3 senedir Beşiktaşkımı yalnız bırakıp tribünlerden çekildiği zaman bitti. işin aslı bunun unutulup Alen in ortada üçlü çektirmesi de zoruma gitti. Ama asla aramızda bölünüp parçalanmamız lazım. Ortak payda Beşiktaş olduğu sürece herkese eşit mesafedeyiz. Ama kim ki bu işi rant kapısı görür, insanlara dayılık yapmaya kalkarsa işte o zaman haklı tepkimizi ortaya koyarız.

çarşının esas çocuklarının 3 senedir çekilmesinin sebebinin stadsızlıkla veya olimpiyat stadıyla-başakşehir stadıyla bence pek ilgisi yok.

mesela passolig almayan çok insan var ve bu insanlar beşiktaşı tıpkı sizin gibi çok sevmelerine rağmen kendi beşiktaşlı duruşları, dünya görüşleri vb. sebepler yüzünden maçlara gidemiyorlar. aslında düşününce çok zor değil mi maça gidememek?

Başka sebepleri de var da, onu burdan yazamam zaten ama bazen insanların eli kolu bağlı kalıyor yani!?

alen abinin doğruları vardır, sence belki de yanlışları vardır. iyi bir insandır bence, iyi de bir beşiktaşlıdır. maç öncesi 3lü çekmek, hatta amigonun sahaya inip 3lü çektirmesi bir nevi ritüeldir. bu ritüeli de alen abi yapmıştır dün. olay bundan ibarettir bence. çok kafana takma bence.

9
Yönetici arkadaşlar @kapaliyiz İsimli arkadaşı burdan alalım burası Twitter değil goy goyu başka yerde yapsın.

yahu yazdıklarımın nesi goygoy?

10
Şu trol arkadaşın mesajlarına cevap yazarak istediğini yapıyorsunuz.

yokmuş gibi davranın da nimetten sanmasın kendini.

senin gibi düşünmediğim için mi troll oluyorum? nimetten saymasın falan... ayıp!

11
Bunlar basketbol maçına gidip devamlı aynı tezarühatı yapan adamlar bunlardan ne bekleyebilirsin ki? Gitsinler tribün kültürünün alasının yaşandığı Pana, Kızılyıldız maçlarını izlesinler bir tribün sahaya ne kadar etki eder araştırsınlar, öyle kişisel mastürbasyondan öteye gitmeyecek hareketlerin takıma faydası yok şu vakitten sonra. Seve seve değişeceksiniz, değiştireceğiz!

sen git bi pana maçında gate13ün olduğu yerde veya kızılyıldız maçında "bu koltuk benim yerim" desene, lütfen? :)

12
stadin geri kalani dedi dogru soyledi besiktasarena tayfasi diyerek sen carpitiyosun bu tarz carptirmalari genelde fenerliler yaparken cok sahit oluyorum senin gibi bi Beşiktasliya yakismaz..

yaşanan her olumsuzluğu (örnek içeri beleş girenler; alınlarında çarşı mı yazıyomuş?) çarşı'ya yükleyerek çarptırma yapılmış olmuyor mu?

13
@kapaliyiz denen arkadaş hoşuna gitse de gitmese de Çarşı bu tezahürat ve tribün kültürü ile Beşiktaşa karşı

erdem çözer denen arkadaş, çarşının beşiktaşa karşı olduğunu sanmıyorum. öyle birşey olursa kendi özümüzü inkar etmiş olmaz mıyız? biraz saçma olurdu yani öyle birşey olsa. dün yanlış duymadıysam bütün stad "alen sahaya 3lü çektir kartala" diye bağırdı? yoksa alen abi kendisi mi baskı yapmış klübe: "illa ben 3lü çektireceğim" diye

14
kaç sayfadır okuyorum gerçekten yazdıkların kasıyor milleti.. çarşı veya bir başka grup farketmez takıma zarar verecek kim olursa olsun karşısında dimdik durulmalı ha bu dik duracak olan taraftar mı olur kulüp mü olur devlet mi olur bunu zaman gösterir..

kasılma kardeşim niye kasılıyosun?

küfür mü ettik, renide mi ettik? ufak mizahla düşüncelerimi belirtmeye çaışyorum sadece...

15
Asıl sen benim soruma cevap vermeyip şark kurnazlığı yaparak geçiştirmeye çalışıyorsun :) Biz senin gibileri çok gördük bu ortamlarda, trollüğün bize sökmez :)

önce ben sordum pampa, önce sen cevap ver ben de cevap vereyim

16
Devre arasında mı sıkıntı oldu acaba? Eski açıkta biz hiç sıkıntı yaşamadık ama devre arası gitmedik.. Belki o ara yığılma olmuştur ama eski açık için konuşuyorum daha fazla tuvalet olamazdı herhalde :)

Bu arada hiç tuvalet kağıdı yoktu..

bütün tuvalet kağıtlarını çarşı çalmış diyolar var mı aslı astarı?

17
Bu arada Çarşı yine maça bakmadan şarkı söyleyip durdu neyse ki stadın geri kalanı maça odaklıydı..

aynen tvde ençok besiktasarena tayfasının sesi geliyodu :)

18
Bi kaç sorum var abi Dakika daha 60da skor 3-1  Ooo-oley çekmek nedir ?  hadi onu çektik. dakika 65 te Dale şov nedir allah aşkına ? Dale şov un Beşiktaşın menfaati için olduğunu düşünüyor musun ? Yani sence o ıslık baskını bırakıp dale şov da gol yememiz tamamen tesadüf mü ?

dakika 60'ta oley çekmek, dale yapmak vs...

güzel yürekli kartal kardeşim benim...

bunları kafana takma, bunlar dev çınar beşiktaşımızın, yıllardır dünyaya destan olan tribün kültürümüzün yanında o kadar önemsiz konular ve sorunlar ki... nacizane tavsiyem; seni bu tip önemsiz şeylerle meşgul etmelerine izin verme. kimsenin ne dediğine de bakma, kendi dünya görüşün içerisinde beşiktaşı sev ve destekle.

yoksa ki tribünde domdom kurşununu söylemişler 3-2 iken, yahu senin klübünü satıyolar 3e 5e. neyse açmayayım ağzımı

"not: 60ta dale ve oley çekmek bence yanlış"

19
Formasını takımını bedava bilete satan, servet sahibi olan adamların duyar yapması çok komik geliyor bana. Sen onlardan değilsindir eminim ama kraldan çok kralcı olmanın da kimseye faydası yok..

yok ben onlardanım da, hem artık daha kolay bedava aldığım bileti satmak, dünyanın en güzel ve en faydalı icadı olan passoligle oturduğum yerden karaborsamı yapıyorum :)

soruma cevap verememen de, kimin kraldan çok kralcı olduğunu gösteriyor. sağol varol...

20
Yo İngilizlere gerek yok, sizin çok taptığınız "çıldırt bizi delirt bizi başkan" diye bağrınıza bastığınız bir adam var ona satalım istersen takımı?

bence kimseye satmayalım beşiktaşımızı, formamızı, stadımızı... ama o zaman başarı zor, modern stad zor, uyar mı?

21
ingilizler, ingilizler, ingilizler...

klübü de şeyhe sattık mı tam ingiliz oluruz artık :)

22
kedi var mı ayinde :evillol:
bir de biletsiz girebiliyor muyuz ayine :naughty:

kedi yok ama etli ekmek var, yer misin? :)

bi de gündemimiz çok yoğun bu ayinde; haftaya sahaya atlayacak üyelerimizi, çoluk çocuk aile ile gelenleri yumruklayacak üyelerimizi, parmaklıkların üzerinden atlayıp içeri kaça giren üyelerimizi veeeeee tabi dünyanın en önemli konusu ve beşiktaşımızın istikbalindeki en önemli konu olan "temelden kombine alıp koltuğuna oturmak" isteyenleri özellikle oturtmayacak üyelerimiz seçeceğiz.

o değil de alen abi sahaya inip 3lü çektirdiğinde hasetinden çatladın mı, doğru söyle? :D

23
koltuğunu isteyen efendi insanlar gelmiş oraya değil mi tam zapt edemediniz kapalıyı sayınız azdı :biggrinking:

evet aynen öyle oldu, bugün sadece bizlerin bildiği ve gizli bir yerdeki haftalık çarşı grubu ayin törenimizde bunu dile getireceğim. :)


24
Destekten anlayanlardan kastınız son 10 yılda gelenler ise onların öğreneceği çok şey var. Dünkü destek gayet iyiydi özellikle eski açığı çok beğendim.

Az marş çok ıslık ve hücuma itme. Baskı böyle yapılır, öğreniyoruz hep beraber.

yok yok, bence bölünme, kendi gibi düşünmeyenleri dışlama, facebooktan stad tam gaz bağırırken video çekme veeee tabi ki dünyanın en önemli konusu olan koltuk sevdası idi :)

25
arkadaşlar enseyi karartmayın, seneye tribün daha güzel olur. şu birkaç maç turist kılıklı, bordo klavyeli, facebook paylaşımcısı çakma beşiktaşlılar bi hevesini alsınlar hele. sonra yine tribünden, destekten anlayan insanlar çoğunlukta olur.

Sayfa: [1] 2