İletileri Göster - Abdullah

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Abdullah

Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 7 ... 158
1
Genel Sohbet / Ynt: Forma Tasarımları
« : 12 Temmuz 2016, 12:53:27 »
...

2
Genel Sohbet / Ynt: Forma Tasarımları
« : 10 Temmuz 2016, 18:36:52 »
Beyaz Forma

3
Genel Sohbet / Ynt: Forma Tasarımları
« : 09 Temmuz 2016, 20:41:23 »
Gri Forma

4
Genel Sohbet / Ynt: Forma Tasarımları
« : 04 Temmuz 2016, 01:35:51 »
Şu çubuklu kaç senedir piyasada. Hep görüyorum şimdiye kadar yapılmadı. Kartal yuvasından sorumlu bir yönetici zamanında yapılan tasarımlar piyasada yayinlanirsa çıkarılması mümkün olmuyor demişti

SM-P550 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


İletişime geçseler de biz de paylaşmasak direkt kulübe göndersek  :bandit:

5
Genel Sohbet / Ynt: Forma Tasarımları
« : 04 Temmuz 2016, 01:21:03 »
Çubuklu :bandit:

6
Genel Sohbet / Ynt: Forma Tasarımları
« : 03 Temmuz 2016, 13:25:16 »
Siyah Formalar

7
GG hayırlı olsun.  :)

8
Sabahtan beri Beni zayif karnimdan vurup Ceza aldirmaya çalıyorsun ama kusira bakma bu sefer gelmedim Oltana üzgünüm :bandit:
ye derdim ne sana ceza aldırmaya uğraşayım ben işim gücüm yok seninle mi uğraşacam  :kop: :kop:

9
Kesinlikle katiliyorum

Mesela senin gibi Sabahtan beri Forumu TROLLEYEN , Konu disinin dibine vuran , Transferle ilgili ileti atan kisiye ya dur surda iki muhabbet ediyoruz birak transferi diyen , Insanlari zayif karnindan vurup Ceza aldirmaya calisan birine Hak ettigi değeri ve Hak ettiği Cezayi vermek gerekiyor

Buradan Yoneticilere Şikayetimi yapıyorum acik acik @Necmi @Çağrı
:kop: :kop: :kop: :kop: ben miyim tek derdin :bandit:

10
Abi geliyo kime mod veriyim falan bi havalar ben de ver bana mod dedim. Verdi :kop: :kop:
www.youtube.com/watch?v=S_eUAUX11Fk Small | Large
   :evillol: :evillol:

11
evet  :D
mesela bende @Yunus Emre Dökmeci  ye keyfi kullanıyorum :kop: :kop:
Hakedene hakkını vermek lazım da @Anıl ı komisyoncuya yem etmeyiz  :kop: :kop:

12
birileri tarafından çok seviliyorsun anıl :kop: :kop:
o kadar meşgulken sırf sana ceza kesmek için geldi herhalde :D
abi yetkisini böyle keyfi kullanan yöneticiler mi var aramızda  :bandit: @Necmi

13
Bilemez ama bu burada yorumda bulunmamamız için bir engel değil, forumların amacı bu. Mandanda şampiyonlar liginde oynayacak bir takımı bırakıp C.Palace'la bizim için çok cüzzi bir miktara anlaşma imzalıyorsa bu bizim adımıza rakamlar üzerinden bir başarısızlıktır, olayın diğer taraflarını bilmemiz mümkün değil bilmediğimiz şeyler içinde çıkarımda bulunuyoruz. Ortada bir resim var Mandanda öbür tarafta Fabri bu ikisini kıyaslayınca bu bir başarısızılık tablosu, Gomez'i Sosa'yı ikna eden adamlar Mandanda'yı da ikna edebilirdi.
Abi bilemezsin adamın neden gelmediğini çok farklı şeyler olabiliyor transferde. Sorgularsın yorum yaparsın eleştirirsin ama gidip de takımın hocasına adam kayırıyor diyemezsin bu iftira oluyor.

14
@Anıl kardeşime kim mod verdi  :alala: :alala:

15
Evet ama Hoca bu söylediklerimi kanıtlıyor Roportajlari ile..

Fabriye iyi kaleci bize uygun bir kaleci diyor bende diyorumki Hoca Kaleyi yine Tolgaya verecek belli oldu

Ya heryerinden sakat 1 yıldır ayagina top degmemis ve Vasat alti kaleciye boze uygun ve iyi bir kaleci diyor daha otesi var mi ?
Belki gerçekten iyi kaleci nereden biliyorsun çıktı mı sahaya her şeyden önce daha adamı aldığımızı resmen açıklamadık bile. Sen her yapılan açıklamayı tamamiyle ciddiye alıp inanıyorsan Demba Ba geldiğinde de başkan hani adam kronik sakattı niye aldın sakat adamı da demiş olman gerekiyor :kop:

16
O da olabilir ama maliyet konusundan farklı şeyler dile getirildi çoğu zaman. Ateş olmayan yerden duman çıkmaz, bazı şeyler basına bilerek servis ediliyor. Transfer işi planlama ve strateji işi, bütçemiz olmadığı geçen sezon ortasından belliydi o zamana kadar bonservisi elinde olan adamlarla görüşmelerin belli noktaya getirilmesi gerekiyordu ama biz gördüğüm kadarıyla transfer işine yeni başladık böyle olunca önümüzde katedecek çok yol var ve bu yol sırasında transfer havuzumuzda yer alan oyuncuları elden kaçırmaya başladık, bu da daha arka plandaki oyunculara yönelmek demek. Daha kampa var o zamana kadar belli şeyler ortaya çıkacaktır.
Abi free oyuncuların farkında olan sadece biz değiliz tüm dünya farkında. Neden alınmadığı tercih edilmediğini görüşmeleri yapanlar dışında kimse bilemez.

17
Belli ki onun için demiş, ama Serhat fırsatı kaçırmamış.  :D

15 milyon euro'luk adam bizim için uygun değil, bunu söylemeye gerek bile yok.
Adam satmadan adam alamıyoruz bir çok eksik bölgemiz var stopere 6m üstünde para harcamak çok lüks 6 bile fazla şu an için monacoyla transfer yarışına girebilir miyiz akıl var mantık var

18
Sen sanirin Besiktas yönetim kurulu üyesisin ve transferin ic yuzunu cok iyi biliyorsun :alala:

Anlatta bilelim ozaman haddimizi :bandit:
Ben biliyorum demedim ki.  :kop: okuduğunu anlamaktan acizsin valla ya  :evillol:
Ben bilmiyorum bu yüzden de yok şöyle yok böyle diye yorum yapmıyorum hoca o kadroyu kuracak o sene sonu başarısız olursak ve sebebi tolga-fabri ikilisi olursa eleştiririz hep beraber.  :ok:

19
Adam kayıracak teknik direktör, sene ortasında 3.5 milyon euro'ya kaleci aldırmazdı. Boyko saçma sapan goller yemese, kale onundu.

İthamlarınız kanıtsız ve en hafif tabiriyle şık değil.
[/quote :claps: :claps: :claps:

20
Ben mi hocaya saygi duymuyorum :alala:

Ac mesajlari bak bakalim , Hocanın gelmesini en cok isteyen kisilerden biri kimmis?

Burada Şenol hocayı hep savundum cokda severim bunu herkes biliyor cok da buyuk saygi duyuyorum ama kaleci konusunda dusuncelerim asla degismeyecek taa ki gerçekten Vasatin ustunde iyi bir kaleci gelip Besiktasin ilk 11 nde oynayana dek
Bak güzel kardeşim sen bu adama adam kayırıyor tolgayı oynatmak için kaliteli kaleci aldırmıyor kasten diyor musun, diyosun.
Hocayla yönetimin arasında ne diyalog geçtiğini biliyor musun, bilmiyorsun.
Ee sen hiç bir şey bilmemene rağmen elinde hiçbir somut delil olmamasına rağmen çıkıp da bu adama adam kayırıyorsun diyorsan saygısızlık yapıyor iftira atıyorsun. Bak güzel güzel açıkladım yorma beni olur mu

21
Orası öyle tabi sadece bir kaç oyuncunun ayrıcalık sahibi olduğunu düşünüyorum kendi adıma, bunu ispatlayabilir miyim hayır? Benim gözlemlediğim ve düşündüğüm bu yönde. Şu konuya çok katılmıyorum başarısızlık, geçen sene başarılı olduk hem Tolga hem Pektemek konusu rafa kalktı..
Abi kulübün imkanları kısıtlı her şey biranda olmuyor sabretmek gerekiyor bazı şeyler için.

22
"Kamil Glik ise bize uygun değil." demiş başkan. Marcelo, Franco, Tosic, Milosevic, Alexis, Dany vs. uygun Kamil Glik uygun değil. Valla muhteşem bir bakış açısı.
abi maliyet olarak söylemiş olabilir mi  :alala:

23
İlla basa saralim diyorsun yani !

Sene basi Kaleci transferi istemiyorum Eldekileri gorecegimm....   Senol Güneş

Sonuc : Hocanın Vetosu ile Valdes havaalmdan geri döndü , Cenke 3.cu kalecimsin dedi ve gönderildi

Tolganin kaleyi devralmasi icin her turlu ortam hazirlandi

Devre Arasi : Sirf taraftarın Tolgaya olan Tavri nedeni ile Kaleci arayisina girildi ve Hoca yine direkt kaleyi alacak bir adam degil Tolga ile rekabete girecek kaleci istiyorum dedi ve Boyko alindi uyum sorunu yasadi ve kale yine Tolganın

Sene Sonu Senol Gunes Tv programinda Fabri iyi bir kaleci bize uygun bir kaleci olduğunu dusunuyorum dedi ve Fabri ile anlasildi

Yeni sezonda da Kaleyi Tolganin devralmasi icin yine her turlu ortam hazir

Kimse beni Senol Gunesin Tolga yi Kayirmadigina ona ayricalikli davranmadigina ikna edemez !
bak kardeşim yine aynı şeyi yapıyor her şeyi bildiğini sanıyor ve iddia ediyorsun. Hoca o kimi isterse onu oynatır, yönetim de orada kimi isterse onu transfer eder. Transferin iç yüzünü bilmeden ahkam kesmeye kalkarsan da haddini bildirirler

24
Hem Pektemek hem de Tolga konusunda tasarrufun sahibi ANÇ bence. Şenol Güneş'e çok fazla laf edemiyorum.
abi bu işi futbol komitesi hoca birlikte götürür sonunda başarı da onların başarısızlık da

25
Şu takımda ahmet nur çebi ile şenol güneş olmasaydı tolganın hala takımda durcağını düşünüyorsanız size bişe demem ama durmayacagınızı sizde biliyorsunuz bunca hatalarına rağmen.. İşte buna adam tutmaca diyorum sadece.. Şenol güneşe saygısızlıkla alakası yok


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kadro planlaması futbol komitesi ve hocanın inisiyatifinde olan bir konu sezon başında istedikleri gibi kurarlar kadroyu sezon sonunda başarılı olurlarsa onlar tebrik edilir başarısız olurlarsa da hesabı sorulur. Kimle sözleşme uzatıp kimle feshedeceklerine siz karar verecek değilsiniz.  :ok:

Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 7 ... 158