İletileri Göster - panic13

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - panic13

Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 7 ... 76
3
Selam arkadaşlar,

35 lik bir abiniz/arkadaşınız olarak hiç bu işlere gerek yok. Hayatı futbola feda etmeyin. Hayatınızda kuvvetle muhtemel yüzlerini görmeyeceğiniz insanlar için strese girmeyin. sinir stresten başka bir şey yarattığı yok.

Tartışmaya evet/kişiselleştirmeye hayır.

4
zaten İngilizce olmasına karşı çıktı Türkçe isim olsun dedi...

Vodafone çayırı :D Loooool


5
Bu arada arkadaşlar,

Pazar günü köyiçindeyiz kısmetse. Orada olacak olup takılacak bir liman bulamayan arkadaşlarıma bir dm kadar yakınım.

elit ve samimi beyleri bekliyorum :D :P

6
Töre kesin olarak dönmüş, yine ilk yarı yardırır, ikinci yarı parasını alamayınca yatışa geçer. Bence Cengiz Ünder'le veya Yusuf Yazıcı ile takasta falan kullanılsın. Artık Töre'den bize fayda yok.

7
seni patlatmadı daha belki sen de patlarsın abi  :D

Tangaz da benim gibi her zaman haklıdır :D Ben onun daha herhangi bir tartışmadan haksız ayrıldığını görmedim. Şu an öyle bir haldeyim ki adam "Beşiktaşın renkleri aslen sarı kırmızıdır" yazsa onu öyle bir açıklayıp beni ikna etmeye çalışır ki; sonrasında "lan adam doğru biz sarı kırmızıyız yav" derim :D

O derece

9
korku filmi gibi valla "ismayl türkiyenin en iyi sol beki" hani şu h.alinin yedeği olan girdiği her maçda içinden geçilen kırmızıları yiyen 45 metreden kaleye vuran ismayl tanımasak bilmesek iyi trollenirmişiz walla

Ya yalnız TR'nin en iyi sol beki harbi bombaymış :D Tamam Beşiktaş'ın futbolcusu idi ama o kadar da değil yav :D

Benim favorim "Tolga takımın ağabeyi" :)

10
Günaydın,

@mylife1903 asla benim bir falsomu bulamaz çünkü ben her zaman haklıyım :D :D


11
Yazıyoruz devamlı forma satarak bi gelir elde edemezsin bu satış rakamlarıyla, bi sürü işletmen var çalışanı var, sen kendin üretmiyorsun vs vs ..

aslında normal bir işletme olsa süper karlılık oranı :)

12
Ben borç az demiyorum , ama yönetilebilir seviyede diye düşünüyorum. Batık değiliz. Gelirleri düşük ve çok kabaca ve kur efektini dikkate alarak belirtiyorum dikkat edersen , yoksa 30 mio $ 100 mio TL den fazla ediyor. Benim aklıma gelmeyen başka gelir kalemleri de var ve ben stadyum gelirinin de 30 mio $ ın üstünde olacağından kesinlikle eminim. Daha devreye tam girmedi stadyum gelirleri. Giderleri de yazayım tamamen ve çoook kabaca atmasyondan, operasyonel giderler olarak :)

Fitbolcü maaş yükü 40 mio Euro --> 160 mio TL
Personel Maaşları ve diğer idari giderler(elektrik su internet doğalgaz , takımın seyahati oteli uçağı ıvırı zıvırı) 30 mio $ --> 100 mio TL , ki bence bu kadar değildir

Toplam 260 mio TL gidere karşılık 360 mio TL gelir.

Tam bakkal hesabına göre senede 100 mio TL save etsek , adam gibi yönetilerekten 10 yıl içinde borç can sıkıcı olan seviyelerden aşağıya inmiş olur. Bonservisler ve imza paraları gibi saçmalıkların , futbolcu maaş yüklerinin insan gibi seviyelerde tutulduğunu farzediyorum. Biraz şeyini çıkardım mı diye bakıyorum , bence değil yauw :)

Hallederiiiiiiiiiizzzz :)

Önümüzdeki yıl şampiyon olamazsak veya kötü yönetilirsek borç bir anda USD 50 milyon artabilir. Beşiktaş ve STSL kulüplerinin neredeyse tamamı teknik olarak batık durumdadır. Sadece borç yönetimi yapmaktayız. 170 milyon faiz gideri inanılmaz yüksek bir  tutardır. Belli ki borç yönetiminde ciddi hatalar yapılmış diyeceğim ama haksızlık yapmak istemiyorum. Zaten bu yıla kadar neredeyse tüm gelirler temlik altındaydı bir önceki yönetim sağolsun. Bildiğim kadarı ile şu an Fulya Plaza dışında temlik altında bir gelir gözükmüyor. Bu yıldan sonra borcun artık düşmesi lazım. Düşmezse o zaman belli ki bu yönetim de YD moduna geçmiş demektir.

13
Günaydın arkadaşlar,

annesi ile cima etmediğimiz Beşiktaş'la alakalı internet sitesi bi bura kalmıştı, maşallah onu da halletmişiz.

İnsanda keyif meyif kalmıyor anasını satayım.


ben en iyisi @mylife1903 'ün ifşalarına konsantre olayım.

14
Günaydın arkadaşlar,

annesi ile cima etmediğimiz Beşiktaş'la alakalı internet sitesi bi bura kalmıştı, maşallah onu da halletmişiz.

İnsanda keyif meyif kalmıyor anasını satayım.


ben en iyisi @mylife1903 'ün ifşalarına konsantre olayım.

15
Selam arkadaşlar,

Kulübün 1.500 milyon tl (yani bir buçuk milyar tl) borcu var. Borç neredeyse her 6 ayda bir artıyor. Bu işte bir yanlışlık var. Yılda sadece 70 milyon TL faiz ödüyoruz. Tamam YD döneminden enkaz devraldık ama borcun da bu denli hızlı artmaması gerekiyor. 2 yıldır şampiyon olduğumuz için kotarıyoruz ama seneye şampiyon olamaz isek USD 70 milyon içeride olacacağız. O zaman nasıl olacak bu işler?


16
Arkadaşlar,

Bu konuda Necmi abi haklı; istediğimiz türde santraforlar eline net EUR 5 milyon geçmeden bize imza atmaz. Zaten atacak oyuncunun da şekli şemali belli;

- Büyük liglerde gözden düşmüş ama küçük takımlarda oynamak istemeyen (ŞL hedefi mecbur)
- Muhtemelen 26-27 yaş üzeri
- Ülkemizin yurtdışındaki reputasyonundan sıyrılıp bize gelmeye ikna olacak
- En az EUR 3,5 milyon garanti ve Eur 20 bin maç başı+şampiyonluk bonusu isteyecek

Manzukiç falan o durumda değil. Belki Carlos Tevez veya Fernando Torres. Demba Ba gibi nokta atışı çıkaramıyorsak işimiz çok ama çok zor. İşte Gomez gelmese N'diaye geliyordu.

Abubakar hepimizi yanılttı. Daha 24 yaşında ve son maçların tamamında golü var. Bu sene kayıp ilk yarı olmasa ligde de 20 golü bulmuştu. Bence artık para konusunda polemik yapmayıp verim almaya bakmak lazım.

"Ayranım budur, yarısı sudur, içsen de budur... İçmesen de budur."

17
http://www.fotomac.com.tr/fenerbahce/2017/05/22/buyuk-takas
hep bu takasın hayaliyle yaşadık :kop:
9 yaşındaki futbola yeni ısına bir çocuğa şu takası sorsan dalga mı geçiyorsun der...


ihtimallere bak;

-Şenol hoca gidebilir
-Ozan tufan gelebilir

bide kulübe başkan Aziz Yıldırım olsun da kafamıza rahat rahat sıkalım

18
Günaydın Arkadaşlar,

Her şey iyi güzel de Şenol Hoca'nın sözleşme uzatmaması sadece beni mi kıllandırıyor?

19
Yardımcı felan olmadı, Atamadı !!!

Elinden gelse onuda atar şampiyon olmus gibi sevinirdi karaktersiz .

orası öyle

20
Lan şaka maka Pektemek bize baya yardımcı olmuş :D O gol kaçar mı la? :D

Yardımcı olacaksa böyle yardımcı olsun bize :D Bize uzak olsun :D

22
Başakcity puan kaybederse gazi Antep tüm stadı BJK a verirse maça gidecek olanlar var mı?

ben giderim sanırım.

23
Selam arkadaşlar,

Yine toto yaktık, renkliler kudurdu iyice. yemeklik tüp işinde olanların zamanında alışmışlardı her şeye. şimdi ağababaları şaha kalkınca yine kudurdular. yavaş yavaş her şey. hazmedecekler.

24
Volkan'ın içtiği kadar suyu gerçek ayı içse çatlardı herhal.

25
mübariz mansimovun son yıllarda işleri iyi değil die biliyorum ki en iyi olduğu zaman yönetime ceo.sunu sokmuştu ama tek faydasını görmemiştik. mansimovun katkı işi şehir efsanesi  :bandit:

Allah var, yine bize her zaman en büyük katkıyı Rahmi Koç yapmıştır.

Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 7 ... 76