Forum ile İlgili Öneri ve Şikâyetler
Forum ile İlgili Öneri ve Şikâyetler

Beşiktaş Forum - Vodafone Park/Forum ile İlgili Öneri ve Şikâyetler => Forumda şikayetler Burada toplayıp birlikte düzeltelim hatamızı kapatalım...! Mesaj sayısı :20.000 den 100.000 çıkartıldı...! Video

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Forum ile İlgili Öneri ve Şikâyetler  (Okunma sayısı 170526 defa)

Çevrimdışı Egos

  • Forum Kurulu
  • *
  • Yaş: 38
  • Mesaj: 5421
  • Nereden: İstanbul
  • Mach es für Deutschland
Forum ile İlgili Öneri ve Şikâyetler
« Yanıtla #950 : 02 Kasım 2019, 23:34:29 »
haksızlığa falan uğramadı hak ettiğini aldı. son dönemlerde hak edipde almayanlar olduğu için böyle görünüyordur.
yönetim eleştirisini foruma saldırı aracı olarak kullanan alacağını alır burdan. Birçok yönetime eleştiren var neden atılmıyor.
hatta forumda şu an eleştirmeyen yokki. kimi yönetim eleştirdiği için attıkta haksız buluyorsun.

serhat'ın ayrılmasında herkesin payı olduğu konusunda hemfikirdik, ancak burası benzer konuların derinleştirilmesi için uygun alan değil. serhat ile olaylara bakışımız mütemadiyen farklılık göstermesine rağmen kendisinin üzerine fazla gidildiğini düşünüyorum. çok çabuk ayrışıyoruz, tartışmalarımız beşiktaşlılık kültüründen uzak. birbirimizi düşünce farklılıkları ya da geçmiş söylemlerimizden dolayı düşman görmekten vazgeçmediğimiz sürece kuru kalabalıktan öteye gidemeyiz.
« Son Düzenleme: 02 Kasım 2019, 23:45:27 Gönderen: Egos »

Çevrimdışı Necmi

  • Sistem Yöneticisi
  • *
  • Yaş: 54
  • Mesaj: 41785
  • Nereden: İstanbul
  • Toki Değil Alın Teri...
    • Beşiktaş Arena
Forum ile İlgili Öneri ve Şikâyetler
« Yanıtla #951 : 02 Kasım 2019, 23:48:40 »
serhat'ın ayrılmasında herkesin payı olduğu konusunda hemfikirdik, ancak burası benzer konuların derinleştirilmesi için uygun alan değil. serhat ile olaylara bakışımız mütemadiyen farklılık göstermesine rağmen kendisinin üzerine fazla gidildiğini düşünüyorum. çok çabuk ayrışıyoruz, tartışmalarımız beşiktaşlılık kültüründen uzak. birbirimizi düşünce farklılıkları ya da geçmiş söylemlerimizden dolayı düşman görmekten vazgeçmediğimiz sürece kuru kalabalıktan öteye gidemeyiz.
kimse serhatın üstüne gitmedi serhat sürekli kendi gibi düşünmeyenlere saldırmayı kendinde hak gördü onu atmamak için az çaba göstermedik unuttun bunu sanırım atılma nedenide başkana eleştirisi değildi bunuda unuttun sanırım. yani haksızlık falan yapmadık. atılmasını gerektirecek birçok şey yaptı. bir yere kadar görmezden geldik. kimsenin payı falan yok bir pay varsa kendisinindir. Kimse başkalarına hakaret etme hakkına sahip değil. üstüne gidilmiş bile olsa böyle bir hakkı olamaz.
burda çokca yapılmaya başlandı insanlar yönetim eleştirmiyor yönetimi savunanlara saldırmaya çalışıyor ama Beşiktaş yönetimini eleştirme hakkını kendinde bulan arkadaşlar birilerininde savunma hakkı olduğunu unutuyor. şu bir iki gün içinde bile bu şekilde kaç mesaj var bu forumda evet hakkıyla davranmamız gerekiyorsa bu mesajların karşılığıda olmalı bunlara karşılık vermemiş olmamız serhatın atılmasını haksız yapmaz diğerlerine karşılığını vermediysek bizi hatalı yapar.
isteyerek yada istemeden adam kayırmış oluruz. Atılanlar haklı nedenle atılmışdır atılmayanlarda bizim hatalarımız nedeniyle hala forumda yazmaktadır.
bir özel eleştiri yapacaksak bu şekilde yapalım.

Çevrimdışı Egos

  • Forum Kurulu
  • *
  • Yaş: 38
  • Mesaj: 5421
  • Nereden: İstanbul
  • Mach es für Deutschland
Forum ile İlgili Öneri ve Şikâyetler
« Yanıtla #952 : 03 Kasım 2019, 00:03:25 »
kimse serhatın üstüne gitmedi serhat sürekli kendi gibi düşünmeyenlere saldırmayı kendinde hak gördü onu atmamak için az çaba göstermedik unuttun bunu sanırım atılma nedenide başkana eleştirisi değildi bunuda unuttun sanırım. yani haksızlık falan yapmadık. atılmasını gerektirecek birçok şey yaptı. bir yere kadar görmezden geldik. kimsenin payı falan yok bir pay varsa kendisinindir. Kimse başkalarına hakaret etme hakkına sahip değil. üstüne gidilmiş bile olsa böyle bir hakkı olamaz.
burda çokca yapılmaya başlandı insanlar yönetim eleştirmiyor yönetimi savunanlara saldırmaya çalışıyor ama Beşiktaş yönetimini eleştirme hakkını kendinde bulan arkadaşlar birilerininde savunma hakkı olduğunu unutuyor. şu bir iki gün içinde bile bu şekilde kaç mesaj var bu forumda evet hakkıyla davranmamız gerekiyorsa bu mesajların karşılığıda olmalı bunlara karşılık vermemiş olmamız serhatın atılmasını haksız yapmaz diğerlerine karşılığını vermediysek bizi hatalı yapar.
isteyerek yada istemeden adam kayırmış oluruz. Atılanlar haklı nedenle atılmışdır atılmayanlarda bizim hatalarımız nedeniyle hala forumda yazmaktadır.
bir özel eleştiri yapacaksak bu şekilde yapalım.

serhat'ın mevcut olmadığı ortamda bu şekilde bir tartışmaya konu olması anlamsız. ceplerimizdeki üç kuruşluk farklar dışında birbirimizin kopyası gibiyiz, burada kuruş geçmediğine göre yaptığımız şeyin kendimizle kavga olduğunu anlamamız, üslubu ona göre seçmemiz lazım.

dün doğum günüydü, kutladık. seneye burada olursak yine kutlarız.

Çevrimiçi levitate

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 18
  • Mesaj: 6720
  • Nereden: Ankara
Forum ile İlgili Öneri ve Şikâyetler
« Yanıtla #953 : 03 Kasım 2019, 00:17:12 »
kimse serhatın üstüne gitmedi serhat sürekli kendi gibi düşünmeyenlere saldırmayı kendinde hak gördü onu atmamak için az çaba göstermedik unuttun bunu sanırım atılma nedenide başkana eleştirisi değildi bunuda unuttun sanırım. yani haksızlık falan yapmadık. atılmasını gerektirecek birçok şey yaptı. bir yere kadar görmezden geldik. kimsenin payı falan yok bir pay varsa kendisinindir. Kimse başkalarına hakaret etme hakkına sahip değil. üstüne gidilmiş bile olsa böyle bir hakkı olamaz.
burda çokca yapılmaya başlandı insanlar yönetim eleştirmiyor yönetimi savunanlara saldırmaya çalışıyor ama Beşiktaş yönetimini eleştirme hakkını kendinde bulan arkadaşlar birilerininde savunma hakkı olduğunu unutuyor. şu bir iki gün içinde bile bu şekilde kaç mesaj var bu forumda evet hakkıyla davranmamız gerekiyorsa bu mesajların karşılığıda olmalı bunlara karşılık vermemiş olmamız serhatın atılmasını haksız yapmaz diğerlerine karşılığını vermediysek bizi hatalı yapar.
isteyerek yada istemeden adam kayırmış oluruz. Atılanlar haklı nedenle atılmışdır atılmayanlarda bizim hatalarımız nedeniyle hala forumda yazmaktadır.
bir özel eleştiri yapacaksak bu şekilde yapalım.
abi alakasız olacak ama bi aralar @underworld abi vardı noldu? sanırım o da atılmıştı ama niye olduğunu çözemedim

çok değişik kafalar yaşıyordu okuması eğlenceliydi :D

Çevrimdışı Necmi

  • Sistem Yöneticisi
  • *
  • Yaş: 54
  • Mesaj: 41785
  • Nereden: İstanbul
  • Toki Değil Alın Teri...
    • Beşiktaş Arena
Forum ile İlgili Öneri ve Şikâyetler
« Yanıtla #954 : 03 Kasım 2019, 00:18:50 »
serhat'ın mevcut olmadığı ortamda bu şekilde bir tartışmaya konu olması anlamsız. ceplerimizdeki üç kuruşluk farklar dışında birbirimizin kopyası gibiyiz, burada kuruş geçmediğine göre yaptığımız şeyin kendimizle kavga olduğunu anlamamız, üslubu ona göre seçmemiz lazım.

dün doğum günüydü, kutladık. seneye burada olursak yine kutlarız.
bu kutlama değil haksızlık edildiğini söylemenizden kaynaklı onun olmadığı ortamda onun hakkında atıp tutmuyoruz.
adamın atılma nedeni özelden başkasına ettiği küfürdü. başkalarının mesajlarını siliyormuşuz ceza vermiyormuşuz diye banada karaktersiz demişdi.
kimseye verilen cezayı bilme ihtimali olamaz ve ceza vermiyorlar dediği kişide bir ay nopost cezası almışdı bunu bilmeden
kalkıp bize hakaret etme hakkını kendinde bulmuşdu. pardon bunların hangisi haksızlıktı. başkasına küfür ettiği için atmamızmı yoksa bize karaktersiz dediği için atmamızmı.
ona nasıl bir haksızlık yaptık. yada böyle düşünenler ne yaptığını bilerekmi böyle düşünüyor yoksa sadece yönetim eleştirisi yaptığı için attığımızımı düşünüyor
serhat forumun ilk üyelerindendi ve üye olduğu günden beri hep yönetimi eleştirirdi o kadar yıllar eleştirmesine hoş görüyle baktıkta son bir kaç aydamı zorumuza gitti.
bu forumda yönetim eleştirdiği için atılan bir kişi varmı.
biz serhatı fikirlerinden dolayı tartışmıyoruzki sadece forum haksız bulduğu için atılma nedenini söylüyorum. sadece haksız görenler ne yaptığını biliyormu onu merak ettim.
sen biliyorsun peki sen neresini haksız buldun. varsa böyle durum o zaman geri dönüşüde var geri alırız olur biter. Siz yönetici olduktan sonra atıldı yanlış bilmiyorsam ve o zamandan beri çoğunluk kararı olmadan ne yaparsa yapsın kimse atılmıyor. yada ceza almıyor. atıldıysa bu çoğunluk kararıyla olmuştur ve bunun karşılığı haksızlık olarak tanımlanmaz içimizdede kimseye haksızlık yapacak yönetici olduğunu düşünmüyorum tersine hak edenleri bile tutmak için özel çaba sarf ediliyor.

Çevrimdışı Necmi

  • Sistem Yöneticisi
  • *
  • Yaş: 54
  • Mesaj: 41785
  • Nereden: İstanbul
  • Toki Değil Alın Teri...
    • Beşiktaş Arena
Forum ile İlgili Öneri ve Şikâyetler
« Yanıtla #955 : 03 Kasım 2019, 00:25:20 »
abi alakasız olacak ama bi aralar @underworld abi vardı noldu? sanırım o da atılmıştı ama niye olduğunu çözemedim

çok değişik kafalar yaşıyordu okuması eğlenceliydi :D
her üyeliği sonlandırılanın nedenini bilemem ama genelde atılma nedenleri küfür-hakaret oluyor.
bunun dışında kolay kolay atılma kararı alınmıyor. kaldıki bü tip şeyleri maç günleri maçtan sonra yapılsa bile görmezden geliyoruz
atılmak için bayağı ciddi nedeni olması gerekiyor. bu arada bazı kişilerde atılmıyor uzun süreli ceza alıyor.

Çevrimdışı Egos

  • Forum Kurulu
  • *
  • Yaş: 38
  • Mesaj: 5421
  • Nereden: İstanbul
  • Mach es für Deutschland
Forum ile İlgili Öneri ve Şikâyetler
« Yanıtla #956 : 03 Kasım 2019, 00:42:49 »
atılma nedeni hakkında bir tartışma yok ağabey, öyle bir tartışma beşiktaş başlığında barınamaz zaten, ayrıca ben o konulara girmem. ayrılma aşamasına gelene kadar gerçekleşen süreçten bahsediyoruz. konu yöneticilerle değil, forumun tümüyle alakalı; ama çok istersen yöneticileri ayrı tutalım. üç bin kişiden üç kişinin çıkması günah dağılımına pek etki yapmaz.


Çevrimdışı Necmi

  • Sistem Yöneticisi
  • *
  • Yaş: 54
  • Mesaj: 41785
  • Nereden: İstanbul
  • Toki Değil Alın Teri...
    • Beşiktaş Arena
Forum ile İlgili Öneri ve Şikâyetler
« Yanıtla #957 : 03 Kasım 2019, 02:42:42 »
atılma nedeni hakkında bir tartışma yok ağabey, öyle bir tartışma beşiktaş başlığında barınamaz zaten, ayrıca ben o konulara girmem. ayrılma aşamasına gelene kadar gerçekleşen süreçten bahsediyoruz. konu yöneticilerle değil, forumun tümüyle alakalı; ama çok istersen yöneticileri ayrı tutalım. üç bin kişiden üç kişinin çıkması günah dağılımına pek etki yapmaz.


atılması haksızlıktı deniyorsa evet atılma nedeni tartışılıyor demektir.
Burda yönetim eleştirdiği için atıldığı düşünüldüğü için haksızlık olduğu söyleniyor ama bunun böyle olmadığını en iyi bilende sensin.
bildiğin halde haksız olduğunu düşünmen tuhaf.
adam küfür etti hakaret etti atılmasında daha nasıl bir haksızlık söz konusu. Birileri onun üzerinde baskı kursa rapor ederdi gereken yapılırdı ama
baskı kuran birileri değil kendisiydi. Hak etti ettiğinide aldı.
tartıştığı konu bende değildim librarius la tartışdı atılmasına neden olan konuda ve bizide onu koruduğumuzu düşünerek karaktersizlikle suçladı
koruduğumuzu düşündüğü insan forumdan iki kere atılmış ve sürekli ceza alan biri zaten bir ay ceza aldı ve ceza sonucu attığı ilk mesajlada üyeliği silindi.
burda haksızlık edilen biri varsa oda biziz işin tuhafı iki tarafta bizi adam kayırmakla suçladı.

Çevrimdışı mylife1903

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 41
  • Mesaj: 28421
  • Nereden: Castelló
Forum ile İlgili Öneri ve Şikâyetler
« Yanıtla #958 : 03 Kasım 2019, 09:00:03 »
Bu okunmamis butonu gene basmiyor yahu
Okunmamis yoh diyir
Sonra forumlara bakiyon 3-4 sayfa yeni ileti

Çevrimdışı Egos

  • Forum Kurulu
  • *
  • Yaş: 38
  • Mesaj: 5421
  • Nereden: İstanbul
  • Mach es für Deutschland
Forum ile İlgili Öneri ve Şikâyetler
« Yanıtla #959 : 03 Kasım 2019, 11:18:56 »
Bu okunmamis butonu gene basmiyor yahu
Okunmamis yoh diyir
Sonra forumlara bakiyon 3-4 sayfa yeni ileti

okunmamış sekmesi foruma son iki girişinin arasında gönderilen mesajları kapsıyor. ilgili bölümü kontrol etmene rağmen mesajları okumamışsan foruma tekrar geldiğinde eski okunmayanlar listelenmez. söz konusu paylaşımları görmek için Aramanın son ziyaret zamanınız göz ardı edilerek yapılması için tıklayın. talimatını uygulaman ya da yeni birkaç mesaj mevcutsa Okumadığım Tüm Konular sekmesine girmen gerek ağabey.

atılması haksızlıktı deniyorsa evet atılma nedeni tartışılıyor demektir.
...

öyle bir şey denmiyor.
« Son Düzenleme: 03 Kasım 2019, 14:40:20 Gönderen: Egos »

Etiketler: