Kartal Yuvası online satış bölümünden 22 gün önce bir sipariş vermiştim. Yoğunluk olduğu dönemlerde kargolamanın 1 haftayı bulabileceği yazıyordu. Yaklaşık 10 gün geçtikten sonra herhangi bir bilgilendirme yapılmadığı için çağrı merkezini aradım. Aldığım ürünlerin birkaç güne kargolanacağı bilgisini aldıktan sonra beklemeye devam ettim. Birkaç gün daha geçtikten sonra yine bir bilgilendirme olmadığı için tekrar aradım. Son olarak ürünlerin geçtiğimiz Cuma günü akşam saatlerinde kargolanacağı bilgisi verildi. Bugün, (Salı / siparişten tam olarak 22 gün sonra) merak edip tekrar aradığımda ürünlerin halen tedarik sürecinde olduğu ve kargolanmadığı söylendi, ben de bunun üzerine siparişimi iptal ederek kredi kartı ile yaptığım ödemenin iade edilmesini talep ettim.
İçinde bulunduğum yoğun dönemde şahsen mağazalara gidemeyerek internetten sipariş vermeyi tercih etmiştim. Bu yaşadığım olayda stok kontrol, iletişim, ürün tedarik, vs konularında eksikler olduğu ortada. Müsait olduğumda alışverişimi mağazalardan mutlaka yapacağım ama bu konu biraz mide bulandırıcı oldu. Umarım kulüp bu konularda gerekli düzenlemeleri gerçekleştirerek sistemi iyileştirir.