Şu sıralar iddialı açıklamalar yapmak bence mantıklı bir yönetim modeli. buna yönelik eleştirilere hak veremeyeceğim. dağınık ve kafası karışmış bir görüntü çizmenin kimseye faydası yok.
mesele aslında puantaj değil öte yandan, hala az da olsa bir avantajımız kaldı öte yandan bu gelişedebilir mesele en azından kazanmamız gereken maçları kazanmak. saha içindeki görüntümüz bir süredir çok zayıf. hoca işin mental yönetim boyutundan iyi. bu sene iş görür bir a planı da çıkarttı, oyunculardan performans da aldı vs. ama kritik bir hususta ne yazık ki iyi sınav vermiyor, alternatif senaryolar üretemiyor.
burada sorun sadece hücumdaki oyuncu kaybına bağlı tıkanıklığı aşmak değil. derinde oyunu üretmesi, geliştirmesi gereken zamanlarda da doğru müdahaleler gelmedi. takım sezon boyunca ya daha derinde pozisyon alıp orta sahayı diri tuttu ya da hücumda başarılı şekilde çoğalıp geriyi boşaltmakta beis görmedi. iki şekilde de ciddi puanlar topladığımız dönemler oldu ama maç içinde bir türlü iki arasında olması gereken taktiksel geçişleri beceremedi. sadece oyun merkezini geriye atıp, derli toplu durmayı becerebilseydik ts ve agücü maçlarının belli bölümlerinde rahatlıkla 5 puan fazlamız vardı mesela. maç içi müdahaleler çok sorunlu, maçın başında durumu görüyorsunuz ya alır götürürüz bu maçı diyoruz ya da bir şey olmaz bu maçtan diyoruz. genellikle de yanılmıyoruz.
bazı verim alabileceğimiz opsiyonları göz göre göre denemiyoruz. n'kodou mecburi de olsa sezonun ortalarında bir yerlerde sağ kenarda kullanıldı. hep en iyi performansı orada verdi. oyunu genişletmeyi becerdi. rosier'le uyumlu aksiyon ve pozisyon alma pratikleri sergiledi. biz onu ısrarla sol oyuncusu gibi düşündük durduk. ozi'yi zor bela yakalamıştık o da sakatlandı. buna rağmen elinde ljajic varsa ve oyunu önde oynayacaksan orta sahada 3 aynı tip oyuncuya gerek yok, bunu da denemekten vazgeçmedik. ghezzal'i merkezde kullanmayı hiç denememk de ayrı sorun.
2 maç kazansak işler rayına girer. yeneceğin takımlar kayseri, rize. enseyi karartmadan çözüm üretmesi gerekiyor hocanın bu açıdan.