2018/19 Beşiktaş Transfer Sezonu
×

Beşiktaş Forum|2018/19 Beşiktaş Transfer Sezonu Yeni sezon yeni transferler gelenler gidenler burdan devam edeceğiz.

0 Üye ve 241 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

2018/19 Beşiktaş Transfer Sezonu  [Okunma sayısı 3461720 defa] 2018/19 Beşiktaş Transfer Sezonu

Çevrimdışı Yunus Emre Dökmeci

Eyşanlardan çok çektik behlülü getirip intikap alma vakti geldi :evillol: :D
Kopar Kıyamet Çöker Karanlık
Allah Bizi Affetmez Çok Günah Aldık
Sevenler Ayrılmaz Biz Bir Plan Yaptık
Tüm çArşı Cehenneme Kombine Aldık

-SON DAKİKA—-

ÖZEL HABER

•Beşiktaş’ın anlaşma sağladığı Liverpool kalecisi Loris Karius’u Bayramın 3. Veya 4. Günü İstanbul’a getirerek resmi sözleşmeye imza attıracak
Pektoyu hemen havalimaninda peron da kesek
Sakatlik falan olmasin
Millet deve kesiyordu biz pektoyu kesmisiz cokmu

La pektonun tipine resimlerine bakiyom simdi 1.7 aliyo
Bir de bu cocuga bakiyom eline tuttur keserin sapini tor adam bildigin ama 1.4 aliyor
Adalet yoh arkadas kari ismi olmus adalet

Çevrimdışı yoruk

Pektemek yine parasını bizden alacaktır.Ne anlamı kaldı öyle ? Otursun oturduğu yerde ne farkeder ?

Valla Negredo'nun aldığı değil ama şu Love-Pektemek ikilisine verilen para koyuyor çok

Konu dışı

Galatasaray'ın Japon futbolcusu Yuto Nagatomo:

Türk Lirasının düşüşü insanları endişelendiriyor. Ben vergi olmadan avro kazanıyorum, benim için yaşam oldukça ucuz ve kolay olsa da Türkiye'de yaşayan insanların ekonomik durumu için endişeleniyorum. Umarım bu durum hızlıca düzelir. :claps: :claps:
Capon iste helal olsun capona
Azicik kesme bu bizim karijma sevmez  @abdusta abimiz karijmaya soylesin bu cocuga dalmasin yazihtir
Bi samuray da biz alalim
Eskiden bi kobe tayi vardi offf, neyse

Çevrimdışı mrred

Anlaşma belli sayıda karşılaşmaya çıktıktan sonra zorunlu bonservis maddesi içeriyormuş aslında zorunlu mu yoksa otomatik olarak 10 milyon pounda mı çıkıyor orasını tam anlamadım

"The agreement with Besiktas contains an obligation to make the move permanent IF Karius reaches a set number of appearances, which will automatically trigger the full £10m fee. Mignolet will now assume no2 role on bench at Palace tonight"

Şu love bi ayrılsında
1.70 boyunda stoperlerin arasında kayboluyor 34 yaşında adama 2.2 veren yönetime de pek güvenimde kalmadı iyi kaliteli transferlerle güven tazelemeleri lazım.

Çevrimdışı EMİR EMRE

biraz daha asagida detayda maclarin yuzde 50sinden fazlasina cikarsa diyordu galiba.

Çevrimdışı Eray_Steiermark

Karius fena kaleci degil gibi gelsin baslasin yalniz mayi$i 1.5 milyondan fazla olmamali  :)

Çevrimdışı mrred

Burda daha farklı rakamlar var 7.25 diyor ve ekliyor inanılmaz iyi bir iş. Acaba kim için bizim için mi onlar için mi

Tolgayi 10 milyona arabistana
Pektoyi 30 milyona cine sattigimizi dusun

Çevrimdışı BJKTÜRK23

Kuraldaki şart ne ise maç sayısı olarak o durum oluşursa verilen kiralama bedeli ile toplam o rakama gelecek şekilde zorunlu opsiyon gibi çok maç oynarsa istesek de istemesek de almak zorundayız gibi anladım Lens de olduğu gibi ama Lens de şart yoktu ffp den dolayı o şekildeydi.

Çevrimdışı celiker1

Jurgen Klopp: "Loris Karius eğer kötü kaleci ise, o zaman ben futbolun en büyük aptalıyım."
Hayatta Beşiktaş

Çevrimdışı mrred

Sonuç olarak iki yılın sonunda eğer belli bir maçın üstüne çıkar ve memnun kalırsak bize bonservis ve kiralama maliyeti toplamı 10 milyon pound olacak. Bence fena bir anlaşma değil gibi duruyor. Özellikle 25 yaşında Almanyada Manuel Neuerden sonraki kaleci olarak gösterilen bir kaleci için makul sayılabilir fakat benim anlamadığım Liverpool taraftarları neden bu kadar seviniyor ? Sadece şampiyonlar ligi finalindeki hataları için seviniyorlarsa futbolu bilmiyorlarmış

Çevrimdışı Erdem Ayaz

Resmi güvenilir mercihler Karius bitti demeden inanmam bunu çok yaşadık pek güvenmeyin sağa sola
Murat özen ve malum siteyi bekliyorum

Çevrimdışı BJKTÜRK23

Bunu ne zaman söylemiş bizle anlaşma haberleri çıktıktan sonra yani yeni ise ya vazcaydılar ya da fiyat arttırmak istiyorlar.  :alala: Yok eski ise niye gönderiyor demek ki ya aptal ya da fikrini değiştirmiş onunla ilgili  :D

Çevrimdışı mrred

Mental sorunları var kaleciliklte moral çok önemlidir. Son adamsın kolay değil. Adam ölüm tehditleri almış ailesini bile tehdit etmişler

Çevrimdışı Yunus Emre Dökmeci

Patronda Alaman herhal Hemsehrisini koriyir :evillol: :evillol:

Kopar Kıyamet Çöker Karanlık
Allah Bizi Affetmez Çok Günah Aldık
Sevenler Ayrılmaz Biz Bir Plan Yaptık
Tüm çArşı Cehenneme Kombine Aldık

Çevrimdışı BJKTÜRK23

Almanya da neuer den sonra onu kim gösteriyor bilmiyorum ama 1 kere bile giymemiş forma adam. Cl finalindeki 2 bombası ile kalmıyor vukuatları ki az buz değil cl kupasından etti takımı... mistakes of king diyen de çok ona Tolga nın epl deki Alman şubesi bombacı herif  :D Tolga dan çok daha iyi kaleci ona laf yok ama Boyko için de öyle deniyordu temkinli bakıyorum ben oynasın görelim. 10 m verdikten sonra Handanovic alıp rahatımıza bakmak da vardı sadece yaşı yüksek ama 2-3 sene daha oynardı.

Çevrimdışı Erdem Ayaz

İngilterede ediyorlar diye türkiyedede edecekler diye bişey yok oda bu durumun farkında aptal değil
Türkiyede biz ne kaleciler gördük
Ne olursa olsun ŞL finali görmüş kaleci
Gelirse büyük iş Profesyonel bi kaleci böyle şeyleri sorum edeceğini zannetmiyorum
Neyse daha fazla bişey demeyelim nazar değmesin
[ Son Düzenleme: 20 Ağustos 2018, 20:14:36 Erdem Ayaz ]

Çevrimdışı BJKTÜRK23

Bu işlere benim aklım ermiyor pek. Şimdi bu yazan adamlar da gazeteci gibi herhalde sonuçta resmi sözleşme değil. Bir kaleciye 10 m veriyorsak. Burada kalmaz kalmamalı Kagawa da Falcao da gelir rahat rahat demektir. menajer işleri vs yoksa inş yoktur herhalde başkan da tercihini yaptı bu kadar eleştiri var basıp parayı alayım da sussun taraftar diye ekonomiyi geri atıp. Ha kaleci alıp bırakacaksak yazık günah bu paralara Karius bizi şampiyon yapmaz. gs zaten kadrosu iyi üstüne ndiaye diyor fb renato sanchez vs diyor. Gaza geldi sanırım alacak inş 10 numara ve Golcü sağlam olur.

Çevrimdışı yoruk

Yeni aldıkları kaleci daha iyi olarak görüyorlar bu yüzden.

Çevrimdışı mrred

sözlükte kendisini en yakından takip etmiş kişilerden biriyim. bu arkadaşın en ekstrem kalecilik özelliği refleksleri. kiev karambolü gibi pozisyonlarda yemez bir şey. ancak bu arkadaş daha yaşı 17 18 iken ailesinden ayrılıp manchester city'e gidiyor. sözlükteki çoğu arkadaşın bu durumdan haberi yoktur. ingiltere'ye alışamadım ben diyerek mainz'a dönüyor. ailesi almanya'da köyde yaşıyormuş. yani bu arkadaşın allah vergisi muhteşem bir yakışıklılığı var ama öyle etiler bebesi de değil. duygusal ve morali çok hızlı değişiyor. beşiktaşa gelirse ya bir iki yıla neuer'den kaleyi alma savaşı için ter stegen'le yarışır ya da darmsdat'a falan döner. iki hatada eleştirir yerden yere vurursak biter bu eleman.

ekşiden bir alıntı

Çevrimdışı kyiv

Aumann geldi aklıma zamanının iyi kalecilerindendi bize pek fayda sağlamadı tek hatırladığım şapkasıydı maçlarda şapka takardı.

Alpay sakatladiya abi herifi

Çevrimdışı sozkul

Oha 8m cok cok iyi. Hadi bu adam hemen gelsin formayi giysin şu negatif enerji bi dagilsin ustumuzden ölü topragini atalim.

şimdiden 2 yıl sonrası için imza attırmak lazım, yoksa bırakıp gidebilir.