Gençlerbirliği - Beşiktaş 2017/2018 Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final 2. Maç
Gençlerbirliği - Beşiktaş 2017/2018 Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final 2. Maç

Beşiktaş Forum - Vodafone Park/Gençlerbirliği - Beşiktaş 2017/2018 Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final 2. Maç => Skor : Gençlerbirliği - Beşiktaş Tarih : 06.02.2018 Saat : 20:30 Stadyum : Ankara 19 Mayıs Stadyumu Hakem : Yayın :

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Gençlerbirliği - Beşiktaş 2017/2018 Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final 2. Maç  (Okunma sayısı 9566 defa)

Çevrimiçi Liquidator

  • Beyaz Kartal
  • ****
  • Yaş: 34
  • Mesaj: 1295
  • Nereden: Азербайджан
Pektemek gol demek, Caner asist demek))))


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
Порой, даже о самом тёмном, остаются светлые воспоминания...

Çevrimdışı Kuntz

  • Beyaz Kartal
  • ****
  • Yaş: 39
  • Mesaj: 837
  • Nereden: Çanakkale
Yandık hoca birinci forvet yapar bunu  :evillol:

Çevrimiçi Yunus Emre Dökmeci

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 28
  • Mesaj: 29291
  • Nereden: İSTANBUL
  • GururLan
bayern macında pektmek oynasın bari en formda isim o :D
:D
Kopar Kıyamet Çöker Karanlık
Allah Bizi Affetmez Çok Günah Aldık
Sevenler Ayrılmaz Biz Bir Plan Yaptık
Tüm çArşı Cehenneme Kombine Aldık

Çevrimiçi cursedofdragon

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 27
  • Mesaj: 36001
  • Nereden: Aydın
ümit ağlamaya başladı :D

Çevrimdışı Kartal Ç

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 34
  • Mesaj: 1615
  • Nereden: Başkent
yav arkadaş itse nolur itmese nolur herifin havadayken bile yarım metre üstünden geçiyo zaten top.

Çevrimiçi cursedofdragon

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 27
  • Mesaj: 36001
  • Nereden: Aydın
lens gol kaçırma v2.

Çevrimdışı Orhan_

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 37
  • Mesaj: 4075
  • Nereden: İstanbul
  • BEŞİKTAŞ
Vay vay vay Mustafa vaaayyy

Çevrimiçi Yunus Emre Dökmeci

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 28
  • Mesaj: 29291
  • Nereden: İSTANBUL
  • GururLan
Alın size Lens herif boş kaleye top yuvarlamaçtan Aciz..
Kopar Kıyamet Çöker Karanlık
Allah Bizi Affetmez Çok Günah Aldık
Sevenler Ayrılmaz Biz Bir Plan Yaptık
Tüm çArşı Cehenneme Kombine Aldık

Çevrimdışı tolga1903

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 27
  • Mesaj: 1560
  • Nereden: Eskişehir
Necip'in şok presleri çok etkili bayadır böyle dinamizm göstermiyordu orta sahamız.

Çevrimiçi mylife1903

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 41
  • Mesaj: 28421
  • Nereden: Castelló
Denedim calisiyor bu
Bosluk karakter sayimi falan yapalim

Çevrimdışı Kuntz

  • Beyaz Kartal
  • ****
  • Yaş: 39
  • Mesaj: 837
  • Nereden: Çanakkale
Lens karar verme konusunda çok ciddi sıkıntı çekiyor. Yoksa doğru yerlere koşu yapmıyor değil.

Çevrimiçi sEuL

  • Beyaz Kartal
  • ****
  • Yaş: 32
  • Mesaj: 792
  • Nereden: USA
Hocam Larin'i koy cikart sunu ya

Çevrimdışı Dr.Zeck

  • Beyaz Kartal
  • ****
  • Yaş: 35
  • Mesaj: 1016
  • Nereden: Bursa
biz bile cıldırdık hoca nasıl cıldırmasın..

Çevrimdışı Kartal Ç

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 34
  • Mesaj: 1615
  • Nereden: Başkent
Lenste büyü var bu kabızlığın başka açıklaması yok.

Çevrimdışı yoruk

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 33
  • Mesaj: 1908
Vida'dan sag bekte cok fazla verim alabilecegimizi dusunmuyorum.
Tosic iyilestiginde hersey biraz daha yerine oturur diye dusunuyorum (Pepe - Tosic ikilisi ile gayet iyi goturuyorduk hem ligi hemde Sampiyonlar ligini!)
Tosic'in gelmesi ile Medel'i de yerinde oynatip orta sahadaki direnci arttirabiliriz.
Pepe-Tosic zaten ilk tercih olmalı.Medel olunca da Atiba ile de olsa olynamalı.Atiba kesilmez.Vida şu anda takıma bile alışmamışken sağ bek verim beklemek pek gerçekci olmaz ama denemek iyidir .En azından fikir verir bir alternatif görür teknik adam ya da başka şey görür.Ezbere gitmekten çok daha iyidir hamle yapmak.

Çevrimdışı ilhan mansız

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 42
  • Mesaj: 3491
  • Nereden: istanbul

Çevrimiçi Liquidator

  • Beyaz Kartal
  • ****
  • Yaş: 34
  • Mesaj: 1295
  • Nereden: Азербайджан
Ahahaha Pepe olmuş Zidan 2 ))))


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
Порой, даже о самом тёмном, остаются светлые воспоминания...

Çevrimdışı kyiv

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 43
  • Mesaj: 4469
  • Nereden: İzmit
Lens ve Quaresma ile gol bulmak imkansızdan da öte. Bir insan bu kadar gol kabızı olmaz.

Çevrimdışı levitate

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 19
  • Mesaj: 6746
  • Nereden: Ankara
golü yiyince tipini gördünüz mü :D

Çevrimiçi celiker1

  • Beyaz Kartal
  • ****
  • Yaş: 39
  • Mesaj: 1180
  • Nereden: İstanbul
İçimden bir his Larin fena yardıracak diyor :steamed: Çok merak ediyorum şu adamı sahada
Hayatta Beşiktaş

Çevrimdışı Dr.Zeck

  • Beyaz Kartal
  • ****
  • Yaş: 35
  • Mesaj: 1016
  • Nereden: Bursa
Lens ve Quaresma ile gol bulmak imkansızdan da öte. Bir insan bu kadar gol kabızı olmaz.

cenabet olsa bu kadar kaçıramaz.. ulan daha bugun savunduk rezil etmesede bi gol atsa  :)

Çevrimiçi cursedofdragon

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 27
  • Mesaj: 36001
  • Nereden: Aydın
İçimden bir his Larin fena yardıracak diyor :steamed: Çok merak ediyorum şu adamı sahada

lens'in yerine koyalım bakalım :)

Belki kanat filan oynarda kanadımızı bulmuş oluruz :)

Lens ve Quaresma ile bu sezon kanser olucaz yoksa.

Çevrimiçi Yunus Emre Dökmeci

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 28
  • Mesaj: 29291
  • Nereden: İSTANBUL
  • GururLan
biz bile cıldırdık hoca nasıl cıldırmasın..
Hala Lens oyasin diyormusun abi :)
Kopar Kıyamet Çöker Karanlık
Allah Bizi Affetmez Çok Günah Aldık
Sevenler Ayrılmaz Biz Bir Plan Yaptık
Tüm çArşı Cehenneme Kombine Aldık

Çevrimdışı mellfred

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 34
  • Mesaj: 4972
Lens bizimle billur (kristal kase) geçiyor


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Çevrimdışı Dr.Zeck

  • Beyaz Kartal
  • ****
  • Yaş: 35
  • Mesaj: 1016
  • Nereden: Bursa
Hala Lens oyasin diyormusun abi :)

söyle kurtarabilirim pozisyona girebiliyor :D

Etiketler: