Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu

Beşiktaş Forum - Vodafone Park/Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu => Yeni sezon yeni bir şampiyonluk dileğiyle burdan devam edeceğiz.

Gönderen Konu: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu  (Okunma sayısı 56245 defa)

caner.eryigit, gokhan_kurt, Sedat, Mavi Tuna, ekrembaser, mmeteris, Doğukan E., Liquidator, underworld, sametbagan, Kartal Ç, ahmetemre, Ripley ve 36 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mylife1903

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 39
  • İleti: 13962
  • Nereden: Sibirya
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #925 : 14 Eylül 2017, 05:59:20 »
Bence, bu tablo imzayı zaten attığına kanıttır. Bu da burda dursun...
Takımın sahasında yenilmiş, sen geçen seneki arkadaşınla makara yap. Valla bizim oyuncumuz yapsa neler olurdu neler. En derine gömerdik hep birlikte.
Yani düşüncem, zaten ben Beşiktaş ın oyuncusuyum, sizin ne düşündüğünüz önemli değil demiş sanki.


Tapatalk kullanarak iPad Pro aracılığıyla gönderildi
Ben gelmesini ve kalmasini istiyorum, sampiyon oyuncu sonusta abubakar. Ama bu yaptigi ayip ve saygisizlik. Bugun portoya bunu yapan yarin besiktasa neler yapmaz.
Sosa gibi dusunun iste. Bize neler yapti simdi tsde gorecez neler yapacagini.

Saf cocuk bu abubakar

Çevrimdışı mylife1903

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 39
  • İleti: 13962
  • Nereden: Sibirya
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #926 : 14 Eylül 2017, 06:01:00 »

Mac oncesi takim fitigrafi budur, ulan hangi macti o 7-8 kisi ayakta 3 kisi onde falan poz vermislerdi. Azicik klasik olun yahu klasik takim iyidir, hojdur, klas cok klas sey eder rakibi

Sponsor Bağlantı

Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #926 : 14 Eylül 2017, 06:01:00 »

Çevrimdışı mylife1903

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 39
  • İleti: 13962
  • Nereden: Sibirya
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #927 : 14 Eylül 2017, 06:03:39 »
Bu mac 3 punadan daha fazlasiydi. Deplasmanda kendi oyunumuzu oynayabilecegimizi gorduk. Takima buyuk ozguven asiladi. Takim olma yolunda buyuk bir katki sagladi. (Zaten takim olduk ama daha iyiye gitmemiz icin bir engeli astik)

Babel-Talisca-Negredo-Cenk cok iyi anlastilar. Caner biraz daha bizim oyun anlayisimizi uymasi gerekiyor. Medel'de bulundugu sure icinde cok iyiydi. Atiba'yi soylemeye gerek yok zaten.

Su Tosic'in bomabalari olmasa cok iyi olacak. Ama adam formayi iyi terletiyor, kizamiyorsun. Fabri ayni sekilde kendi ozguvenini tazeledi ve arkadaslarina arka taraf saglam mesaji verdi.

Oguzhan defansif oyunda iyiydi, ofansta yanlis tercihler yapti. 

Bu oyunla gruptan cikariz.
Senol gunes neden buyuk takim teknik direktoru dun gorduk, adam ideal 11 ile porto deplasmanina cikti. Kendi oyununu oynamaya calisti, sonucu degil oyunu onemsedi ve gerekeni aldi kucuk dokunuslarla.

Besiktastan cikma capsiz teknik direktor bozuntulari iyi izlesinler bisiler ogrenirler.


Çevrimdışı mylife1903

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 39
  • İleti: 13962
  • Nereden: Sibirya
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #928 : 14 Eylül 2017, 06:04:55 »
Aboubakar içerideymiş ya

Lenovo A6020a46 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Fazla girmis iceri ta bizim soyunma odasina kadar, cift tarafjli falan olmasin bu dabil ajan

Bakar, abu bakar

Çevrimdışı mylife1903

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 39
  • İleti: 13962
  • Nereden: Sibirya
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #929 : 14 Eylül 2017, 06:10:27 »
Cenk  böyle oynasın ilk fırsatta 25 milyon €
Oraya bir tane 0 eklemenizi rici edijim

Sponsor Bağlantı

Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #929 : 14 Eylül 2017, 06:10:27 »

Çevrimdışı mylife1903

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 39
  • İleti: 13962
  • Nereden: Sibirya
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #930 : 14 Eylül 2017, 06:14:20 »
Deplasmanda ve 1-2 ondesin

Q7 -Negredo degisikligi hic aklinizdan gectimi ? bunu kimse yorumlamadi
 normal bir Senol Gunes bu degisikligi kesinlikle yapmazdi
Abi, senol gunesin boyle degisiklikleri var, eski okul tarzi.
Simdi quaresmayi cikartir negroyu koyarsin azicik zaman gecince cenki cikartip lensi koyarsin sahada hemen herkes yerine gecer, basina malzeme vermezsin iyi taktir ama dun gece topu sisirmeye baslayinca hem sisene sert girmek icin hem de pas gelirse sakince oynamak icin tercih etti herhalde.

Babeli de cikartacakti galiba son 15 dakika, baya bi konustular gorustuler falan, cikartmadi ve hakli cikti hoca gene. Adriyano da bi sikinti vardi herhalde

Çevrimdışı mylife1903

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 39
  • İleti: 13962
  • Nereden: Sibirya
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #931 : 14 Eylül 2017, 06:15:06 »
Besiktas'in karabuk ve porto maclarini izlicem diye isten erken kactim. Konya macini pas gecerim artik. yoksa issiz kalicam, patron Besiktas maci kac kac bitti diye sordu, cakti galiba durumu  :lol:
Forma falan ver adama, atiba formasi olmadi kola turka gotur, biyik falan cikar ilk ictiginde

Çevrimdışı Librarius

  • Beyaz Kartal
  • ****
  • Yaş: 37
  • İleti: 812
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #932 : 14 Eylül 2017, 06:41:32 »
Şu takıma seneye Aboubakar mutlaka lazım
Oğuzhan la çok iyi pas alışverişi yapıyorlardı saha içinde herkesle çok iyiydi
İnşallah Aboubakar la anlaşma yapılmıştır Bidaha ki sene için
Aboubakar da gelirse vallahi çok can yakarız seneye ne gomez ne Demba Ba
Aboubakar a yoğunlaşılmalı imza parası felan bu adam bi şekilde takıma tekrar kazandırılmalı bu adam çok başka stoperleri tokatlayıp hırpalayıp.yıpratıyor Bu adam seneye bonservisiyle Beşiktaşa alınmalı.
Bu adam çok başka.

Zaten plan su sanirim: Cenk'i cok iyi bir fiyata EPL'ye satmak ve bedava Abou'yu almak. Bu sene Cenk-Negredo seneye de insallah Aboubakar-Negredo olur.  Cenk'ten bekledigimiz iste budur. Insallah kazasiz belasiz yolumuza devam ederiz.
Soz ucar yazi kalir; Besiktas koyar izi kalir.

Çevrimdışı Librarius

  • Beyaz Kartal
  • ****
  • Yaş: 37
  • İleti: 812
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #933 : 14 Eylül 2017, 06:44:41 »
bu abuş neetmiş lann öyle  :D

hemde siyah beyaz giyinmiş resmen sövmüş portolulara ayrı bi sempatik göründü gözüme, gelsin başlasın sene sonu deli oğlan  :D

Az once Benfica forumlarina baktim da Abou icin RIP yazmislar. Eger Porto baskanini taniyorsak bunu Aboubakar'a odetir yazmislar. Babel keske paylasmasaydi bunu. Cocugu yakti durup dururken.
Soz ucar yazi kalir; Besiktas koyar izi kalir.

Çevrimdışı Librarius

  • Beyaz Kartal
  • ****
  • Yaş: 37
  • İleti: 812
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #934 : 14 Eylül 2017, 06:46:22 »
ligde 20 şl.de 4 ve üzeri milli takımda da birkaç gol daha atarsa 30u bile telaffuz edebiliriz zira herif 9 numara en pahalı mevkii

Avrupa forumlarinda konusulmaya baslanmis zaten. Sporting'li biri "ben simdiden bu Cenk Tosun'un hayrani oldum, inanilmaz bir oyuncu" yazmis.  :D

Adamim biraz daha caba gosterirse Turk futbol transfer rekorunu kirarak gider. Allah yolunu acik etsin.
Soz ucar yazi kalir; Besiktas koyar izi kalir.

Çevrimdışı Librarius

  • Beyaz Kartal
  • ****
  • Yaş: 37
  • İleti: 812
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #935 : 14 Eylül 2017, 06:50:51 »
medeli izliyorum oyuna gireli 13 dk olmuş gerçekten ayrı bi seviye

Abi adam girdi Porto'nun ruzgari kesildi. Seri dusunen ve hareket eden bir oyuncu. Kesinlikle daha fazla sure almali.

Ayrica Negredo'nun Babel'e pas atmadan once hareketlendigi bolgeye bakar misiniz? Negredo cok gol attirir etrafindakilere. Harika bir kadromuz var. Devre arasinda Vida'yla sikilastirinca tas gibi olacak takim. Allah utandirmasin.
Soz ucar yazi kalir; Besiktas koyar izi kalir.

Çevrimdışı Savaş

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 30
  • İleti: 2676
  • Nereden: istanbul
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #936 : 14 Eylül 2017, 08:06:01 »
Keyifler nasıl beyler  :sevinc :sevinc :sevinc

Bu arada yanlış olmasın, biz dün sadece galibiyet almadık. Gruptan çıktık. Alıntımı yaparım.

Çevrimdışı ozankarakoc

  • Usta Kartal
  • ***
  • Yaş: 34
  • İleti: 384
  • Nereden: Los Angeles
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #937 : 14 Eylül 2017, 08:14:56 »
Doyamadım arkadaş Beşiktaş'a...

Yurtdışında (hem de öyle böyle değil, bayağı dışında) yaşamanın en kötü yanı bu sanırım... Kimseyle paylaşamadığın için zaferlerin tadına doyamıyorsun...

Öğlene doğru 11:30'da geçtim televizyonun başına. Evden, serbest çalışıyorum. Her zamanki gibi konu Beşiktaş olunca işi gücü bıraktım, koltuğa kuruldum. Yayın Fox Soccer'da. İngiliz bir spiker sunuyor 'Porto-Bezigtaş' maçını... Kadroları sayıyor. 'Senk Tosun'un ilk kez bir Şampiyonlar Ligi maçına ilk onbirde başladığını söylüyor, 'Kaner Erkin'in, Adriano'nun yerine solda oynayacağından söz ediyor, 'Ozyakup'un Arsenal geçmişini hatırlatıyor... 'Geçen sene de etkileyici bir performans sergileyip ilk 5 maçta yenilgi yüzü görmediler. Sadece 1 yenilgi aldılar ama o da ne yenilgi, Dinamo Kiev'e karşı 6-0' diyor... Tabi izlememiş maçı, nerden izlesin... Olandan bitenden haberi yok. 'Allah allah' (ya da 'oh god' her neyse) diyordur, 'adamlar Napoli'yi deplasmanda 3'lemişler, Dinamo Kiev'den 6 gol yemişler'... Ah be spiker! Sen benim bugünkü tek yoldaşımsın! Sen de böyle 'yabancıysan' konuya, benim yalnızlığımı kim giderecek!

Ve nihayet maç başlıyor. Quaresma'nın ortası, Talisca'nın kafası ve gol! 'Brilliant header from Brazilian' derken spiker soğukkanlı tavrıyla, ben koltuktan deli gibi fırlayıp, olanca gücümle 'GOOOOL' diye bağırıyorum. Sesim bütün Güney Kaliforniya'da yankılanıyor... Birazdan annemden mesaj geliyor. 'Goool oğlum gool! Burada birisi goool diye bağırdı, balkondan duydum'... 'Anne o bendim' diyorum. Gülüyor... Siyah beyaz renkli kedim yine hayatının şoklarından birini yaşayıp can havliyle içeriye koşuyor.

Golü yiyoruz, ardından yeniden öne geçiyoruz. Yine deliriyorum. Arkasından 3 oluyor... 'Porto'ya deplasmanda 3 attık olm' diye kendi kendime hava atıyorum. Maç bitiyor, saat öğlen 13:30 civarı... Yerimde duramıyorum, ama yapabileceğim de hiçbir şey yok... İngiliz spiker 'haydi iyi günler' deyip yapayalnız bırakıyor beni salonun ortasında... Ben de, Beşiktaşlılığımı doğuştan borçlu olduğum babamı arayıp onunla kutluyorum zaferi...

İşte böyle geçiyor dostlar gurbet hayatı :)

Maçı babanızla, ağabeyinizle, dostlarınızla, ya da bir kafede hiç tanımadığınız onlarca Beşiktaşlı kardeşinizle omuz omuza izleyebildiyseniz şanslı olduğunuzu unutmayın :)

Nice zaferlere!
"Ben; sporcunun, zeki, çevik ve ahlaklısını severim." - Mustafa Kemal Atatürk

Çevrimdışı Serhat Akkaya

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 34
  • İleti: 7601
  • Nereden: İstanbul
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #938 : 14 Eylül 2017, 08:24:13 »
Abi, senol gunesin boyle degisiklikleri var, eski okul tarzi.
Simdi quaresmayi cikartir negroyu koyarsin azicik zaman gecince cenki cikartip lensi koyarsin sahada hemen herkes yerine gecer, basina malzeme vermezsin iyi taktir ama dun gece topu sisirmeye baslayinca hem sisene sert girmek icin hem de pas gelirse sakince oynamak icin tercih etti herhalde.

Babeli de cikartacakti galiba son 15 dakika, baya bi konustular gorustuler falan, cikartmadi ve hakli cikti hoca gene. Adriyano da bi sikinti vardi herhalde
Mylife abi biz Pepe'den önce stoper olarak ne izlemişiz ben bilemedim örnekleriyle anlatır mısın? @mylife1903
Korku akıl katilidir.

Çevrimdışı Serhat Akkaya

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 34
  • İleti: 7601
  • Nereden: İstanbul
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #939 : 14 Eylül 2017, 08:35:39 »
Mylife abi biz Pepe'den önce stoper olarak ne izlemişiz ben bilemedim örnekleriyle anlatır mısın? @mylife1903
Ben izlediğimiz bazılarını çıkarttım @mylife1903

Korku akıl katilidir.

Çevrimdışı Erdem Ayaz

  • Usta Kartal
  • ***
  • Yaş: 24
  • İleti: 677
  • Nereden: İstanbul
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #940 : 14 Eylül 2017, 08:43:39 »
Ben gelmesini ve kalmasini istiyorum, sampiyon oyuncu sonusta abubakar. Ama bu yaptigi ayip ve saygisizlik. Bugun portoya bunu yapan yarin besiktasa neler yapmaz.
Sosa gibi dusunun iste. Bize neler yapti simdi tsde gorecez neler yapacagini.

Saf cocuk bu abubakar
Porto ya yapıyor diye bize de yapacağı anlamını taşımıyor Aboubakar Beşiktaşta iken defalarca Porto ya geri dönmemekten bahsediyordu Bizdeyken her maç sonu her 10 açıklamasının 8 inde Porto ya geri dönmeyeceği cümlesine yer verdi bu denli Porto dan nefret etmiş ve bıkmış
Beşiktaş ta gördüğü hava gördüğü ilgi Gördüğü atmosfer şahit olduğu dostluk ortamı Bunlar Aboubakar ın bizde oynamak istemesine direkmen etki edecek detaylar
Beşiktaşta iken Porto da olduğundan daha mutlu daha istekli bi profil çizdi
Oyüzden Aboubakar Porto ya yaptı bize de yapar bu yanlış bi yorum bu adam zaten Porto yu sevmiyor Porto nun kara kaşına kara gözüne meraklı olduğundan gitmedi 1 senelik sözleşmesini tamamlamak için mecburiyetten gitti
Kendi takımın şampiyonlar ligi nin ilk müsabakasında sahasında 3-1 yenilmiş sen kalk takımını 3-1 yenen takımın soyunma odasına git orda eski takım arkadaşlarınla makara yap gül üstelik senin takım arkadaşların ve hocan üzüntü içindeyken
Bu adam Beşiktaşı çok seviyor burdan bunu görebilirsiniz olaya birde bu açı dan bakın
Beşiktaş ta bulduğu dostluk ortamını ve ilgiyi başka takımda bulamayacağı konusunu kafasında her geçen gün netleştirdi ve artık iyice anladı Beşiktaşın değerini.

Çevrimdışı onur_U

  • Kartal
  • **
  • Yaş: 34
  • İleti: 156
  • Nereden: İzmir
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #941 : 14 Eylül 2017, 09:01:00 »
müthiş bir galibiyet..leipzig'i yenersek daha da anlamlı olacak.

fabri: birebirde çok iyi kaleci net. iyi maç çıkardı.
adri: sağ bekte daha nasıl oynardı bilemiyorum. bana en çok güven veren oyuncu, kalpten oynuyor.
pepe: haddinizi bilin leyyn demiştir general.
tosiç: sevsem mi kızsam mı? iyi savaştı yalan yok.
caner: yerden oynayınca ne kadar etkili oluyormuş değil mi canerim.
ozy: daralıyorum seni düşününce...bir türlü tam olamıyorsun...offfff..neyse bu maç özelinde çokta gömmeyeceğim ama beklentim çok daha fazlası..
atiba: ahtapot kendine gelmiş. çok iyidi.
q7: asist dışında etkisizdi. yine de varlığı bile rakip için dert oluyor.
babel: sende büyük oynuyorsun. hele o birebir de patlaman yok mu? helal.
talisca: bu çocukta özellikle büyük maçlarda büyük oynuyor. ah o maçtan kopmaları olmasa...
cenk: bu çocuğun eşik maçı oldu bu. hep iyi olmak zorunda artık. kendini aştığı bir maç oldu. 150 milyon lennn a.. :)
medel ve negredo: iyiydiniz. çok daha iyi olacaksınız. kaliteler ortaya çıkmaya başladı.

Çevrimiçi Kalyoncu

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 26
  • İleti: 2676
  • Nereden: Balıkesir
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #942 : 14 Eylül 2017, 09:10:57 »
Leipzigi içerde yenersek yolu yarılarız.

C6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Yunus Emre Dökmeci

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 26
  • İleti: 23932
  • Nereden: İSTANBUL
  • GururLan
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #943 : 14 Eylül 2017, 09:14:18 »
Hayırlı olsun . Kimsenin bahsetmemesine çok şaşırdım muhteşem bir hakem yönetimi vardı.
Ingiliz hakemler iyi oluyor genelde

Martin Atkinson 1 numara suanda bence..
Kopar Kıyamet Çöker Karanlık
Allah Bizi Affetmez Çok Günah Aldık
Sevenler Ayrılmaz Biz Bir Plan Yaptık
Tüm çArşı Cehenneme Kombine Aldık

Çevrimdışı tuncaboylu

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 37
  • İleti: 7540
  • Nereden: İstanbul
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #944 : 14 Eylül 2017, 09:19:57 »
Lyon maçında Ömer Şişmanoğlu'nu yedeklere almadı diye Şenol hoca'ya korkak diyen bunak ne yapıyor acaba?

Dün de mi kavuşması hakkın rahmetine hala?

Lenovo A6020a46 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Fatih_

  • Usta Kartal
  • ***
  • Yaş: 38
  • İleti: 628
  • Nereden: İstanbul
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #945 : 14 Eylül 2017, 09:28:13 »
0-3 aliriz. Burada kalsın. :D

Ahahaha kendi kalemize atıcamızı hesaplamamışım :D

Çevrimdışı Yunus Emre Dökmeci

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 26
  • İleti: 23932
  • Nereden: İSTANBUL
  • GururLan
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #946 : 14 Eylül 2017, 09:30:04 »
ben henüz kararsızım

yalnız brahimi hem hızlı hem çabuk iyi eleman
Abi Quaresmaya sallayanlar , Brahimiyi ciktigi yere geri sokarlar

Tamam cok yetenekli , hizli , kolay adam eksiltiyor ama cok cok bencil , Surekli topu alıp ayaginda tutuyor ve adam gecmeye calisiyor pas opsiyonu varken

Mac boyu beni cok rahatlatti vallaha adamda × tusu yok :tabe:

Sadece 1 tane cok iyi pasi var onda da rakip Fabri ile karsi karsiya kaldi
Kopar Kıyamet Çöker Karanlık
Allah Bizi Affetmez Çok Günah Aldık
Sevenler Ayrılmaz Biz Bir Plan Yaptık
Tüm çArşı Cehenneme Kombine Aldık

Çevrimdışı Yunus Emre Dökmeci

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 26
  • İleti: 23932
  • Nereden: İSTANBUL
  • GururLan
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #947 : 14 Eylül 2017, 09:31:37 »
medeli izliyorum oyuna gireli 13 dk olmuş gerçekten ayrı bi seviye
Cok iyi oynadı abi , o girdikten sonra pozisyon bile vermedik acayip rahatlattı takimi , pas oyununu da iyi oynuyor :tabe:
Kopar Kıyamet Çöker Karanlık
Allah Bizi Affetmez Çok Günah Aldık
Sevenler Ayrılmaz Biz Bir Plan Yaptık
Tüm çArşı Cehenneme Kombine Aldık

Çevrimdışı Yunus Emre Dökmeci

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 26
  • İleti: 23932
  • Nereden: İSTANBUL
  • GururLan
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #948 : 14 Eylül 2017, 09:32:34 »
Adriano takimin sigortasi gibi yav.

Ilk defa Cenk'i begendim galiba. Hayatinin maçini oynadi desem yeridir.
Macin en cok kosan 2.ci adamiymis Cenk :biggrinking:
Kopar Kıyamet Çöker Karanlık
Allah Bizi Affetmez Çok Günah Aldık
Sevenler Ayrılmaz Biz Bir Plan Yaptık
Tüm çArşı Cehenneme Kombine Aldık

Çevrimdışı emre_1978

  • Yavru Kartal
  • *
  • Yaş: 39
  • İleti: 105
  • Nereden: Istanbul
  • Akaretler yokuştur kadehleri tokuştur !
    • Profili Görüntüle
Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #949 : 14 Eylül 2017, 09:42:48 »
Takım henüz hazır değil diye bu maçtan hiç umudum yoktu.
Bizim şampiyonlar kendilerini Şampiyonlar Ligi'ne saklıyormuş meğer  :icool:

Skordan ve 3 puandan daha çok oynanan oyun ve takımın özgüveni , sakinliği , biz bu seviyenin takımıyız diye haykırışı mutlu etti.
Takımdaki herkese, hocaya tebrikler.
Böyle devam  :)

Sponsor Bağlantı

Ynt: Beşiktaş Futbol Takımı 2017/18 Sezonu
« Yanıtla #949 : 14 Eylül 2017, 09:42:48 »

Tags: