Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı

Beşiktaş Forum - Vodafone Park/Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı => Skor : Beşiktaş 3-3 Benfica Tarih : 23.11.2016 Saat : 20:45 Stadyum : Vodafone Arena Hakem :Damir Skomina (Slovenya) Yayın : Tivibu

Gönderen Konu: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı  (Okunma sayısı 61659 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Tolga

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 27
  • Mesaj: 25006
  • Beşiktaş'ın Beşiktaş'tan Başka Dostu Yoktur...
Skor : Beşiktaş 3-3 Benfica

Tarih : 23.11.2016

Saat : 20:45

Stadyum : Vodafone Arena

Hakem :Damir Skomina (Slovenya)

Yayın : Tivibu
« Son Düzenleme: 23 Kasım 2016, 22:47:46 Gönderen: Tolga »


Beşiktaş'ım Benim Biricik Sevgilim...

Çevrimdışı EMİR EMRE

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 30
  • Mesaj: 3730
  • Nereden: Tekirdağ
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #1 : 02 Kasım 2016, 08:26:46 »
Artik kazanmamiz lazim :)

Sponsor Bağlantı

Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #1 : 02 Kasım 2016, 08:26:46 »

Çevrimiçi Gökhan Kurt

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 31
  • Mesaj: 4464
  • Nereden: Beylikdüzü-İstanbul
  • En güzel Beşiktaş'ın çocukları sever !!!
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #2 : 02 Kasım 2016, 09:04:41 »
Şu stad'da agız tadı ile bir galibiyet alalım artık ya.

Çevrimdışı benyv-

  • Kızıl Kartal
  • ***
  • Yaş: 24
  • Mesaj: 588
  • Nereden: İzmir
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #3 : 02 Kasım 2016, 09:09:11 »
3. lüğümüz garanti sayılır artık zaten. Bu güzel bir şey çünkü bir hedefimize ulaştık. Benfica'yı yenmemize bağlı gerisi. O zamana kadar takım içinde sakatlık vs. sıkıntı olmaz umarım.

Çevrimdışı Tolga

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 27
  • Mesaj: 25006
  • Beşiktaş'ın Beşiktaş'tan Başka Dostu Yoktur...
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #4 : 02 Kasım 2016, 14:14:51 »
Napoli ve Benfica maçlarından 4 puan çıkartmamız lazım demiştim ama böyle bir zorunluluğumuz yokmuş.

Benfica ile berabere de kalsak son maç Kiev'i yenip turluyoruz.

Fakat bu maçı kendi sahamızda kazanıp Kiev'e en kötü 1 puan parolasıyla çıkmak daha güzel olur.
Beşiktaş'ım Benim Biricik Sevgilim...

Sponsor Bağlantı

Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #4 : 02 Kasım 2016, 14:14:51 »

Çevrimdışı Bishamon

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 26
  • Mesaj: 2997
  • Nereden: İstanbul
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #5 : 02 Kasım 2016, 14:15:32 »
Fark yeriz

Çevrimdışı cursedofdragon

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 27
  • Mesaj: 34863
  • Nereden: Aydın
  • Use your brain!
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #6 : 02 Kasım 2016, 14:16:30 »
Napoli ve Benfica maçlarından 4 puan çıkartmamız lazım demiştim ama böyle bir zorunluluğumuz yokmuş.

Benfica ile berabere de kalsak son maç Kiev'i yenip turluyoruz.

Fakat bu maçı kendi sahamızda kazanıp Kiev'e en kötü 1 puan parolasıyla çıkmak daha güzel olur.

aynen tolga son maça 1 puanı bırakmak daha iyi :)

Kiev'in hem 3.cülük şansı dahi olmucak hem soğuk kötü bir hava ordan en kötü 1 puan alırız ama orda kazanmak zor olur evimizde benfica'ya vurup geçelim :D
"Beşiktaş için bir şeyler yapmak istiyorsanız, kimsenin adamı olmayın!"
Süleyman SEBA

Çevrimdışı cursedofdragon

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 27
  • Mesaj: 34863
  • Nereden: Aydın
  • Use your brain!
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #7 : 02 Kasım 2016, 14:16:46 »
Fark yeriz

bu totem tutmuyor artık.
"Beşiktaş için bir şeyler yapmak istiyorsanız, kimsenin adamı olmayın!"
Süleyman SEBA

Çevrimiçi Ömer Kaan

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 22
  • Mesaj: 1774
  • Nereden: Denizli-İstanbul
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #8 : 02 Kasım 2016, 14:17:38 »
Maç yine 20.45 te değil mi :)

Çevrimdışı Anıl1903

  • Beyaz Kartal
  • ****
  • Yaş: 27
  • Mesaj: 1267
  • ***BEŞİKTAŞ J.K.***
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #9 : 02 Kasım 2016, 14:19:35 »
Maç yine 20.45 te değil mi :)
Evet ev sahibi olduğumuz maçlar 20.45'te oynanacak.Deplasman maçımız da 22.45'te oynanacak.

Çevrimdışı Tolga

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 27
  • Mesaj: 25006
  • Beşiktaş'ın Beşiktaş'tan Başka Dostu Yoktur...
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #10 : 02 Kasım 2016, 14:20:26 »
aynen tolga son maça 1 puanı bırakmak daha iyi :)

Kiev'in hem 3.cülük şansı dahi olmucak hem soğuk kötü bir hava ordan en kötü 1 puan alırız ama orda kazanmak zor olur evimizde benfica'ya vurup geçelim :D
Hava şartları sıkıntı çıkartabilir bize o yüzden Benfica'yı yenmek işimizi kolaylaştırır :icool:
Beşiktaş'ım Benim Biricik Sevgilim...

Çevrimdışı cursedofdragon

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 27
  • Mesaj: 34863
  • Nereden: Aydın
  • Use your brain!
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #11 : 02 Kasım 2016, 14:52:17 »
Hava şartları sıkıntı çıkartabilir bize o yüzden Benfica'yı yenmek işimizi kolaylaştırır :icool:

Dün benfica-kiev maçını izledim kiev'de iş olmamasına rağmen benfica penaltı harici doğru düzgün atak yapamadı.

Benfica tam kadro sahadaydı tamamen nerdeyse.

Biz sakatlık vermeyelim Allah'ın izniyle benfica'yı burdan yenip göndericez son maç 1 puan yeterli olucak :)
"Beşiktaş için bir şeyler yapmak istiyorsanız, kimsenin adamı olmayın!"
Süleyman SEBA

Çevrimdışı yigitcan1903

  • Kongre Kartalı
  • *
  • Yaş: 30
  • Mesaj: 4738
  • Nereden: 413
  • BEŞİKTAŞ JK
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #12 : 02 Kasım 2016, 15:23:57 »
Bizi yine kievde galibiyet parolali bi maç bekliyor gibi 🙄
İsin kotusu benficayi yensek bile bitmiyor

Çevrimdışı cursedofdragon

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 27
  • Mesaj: 34863
  • Nereden: Aydın
  • Use your brain!
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #13 : 02 Kasım 2016, 15:31:25 »
Bizi yine kievde galibiyet parolali bi maç bekliyor gibi 🙄
İsin kotusu benficayi yensek bile bitmiyor

bizi niye kievde galibiyet parolalı bir maç bekliyor ?
Benfica'yı yenersek kievde beraberlik yetiyor ?
"Beşiktaş için bir şeyler yapmak istiyorsanız, kimsenin adamı olmayın!"
Süleyman SEBA

Çevrimdışı MANSIZ

  • Kartal
  • **
  • Yaş: 33
  • Mesaj: 184
  • Nereden: istanbul
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #14 : 02 Kasım 2016, 15:39:20 »
Benfica'yı yenersek Kiev'de beraberlik yetiyor. Benfica son maçında Napoli'yi yense bile puanlar 10'a 10 oluyor. İkili averaj ile gruptan cıkıyoruz.

Çevrimdışı rico_paşa

  • Yavru Kartal
  • *
  • Yaş: 31
  • Mesaj: 135
  • Nereden: KARTAL/İSTANBUL
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #15 : 02 Kasım 2016, 16:16:50 »
Bu maçta artık güzel bir oyun ve net galibiyet alırız inş. Evimizde güçlü bir oyunla yenersek rakiplere de gayet net bir mesaj vermiş oluruz.
Beşiktaş'a adanmış hayatlar

Çevrimdışı legendmaster

  • Beyaz Kartal
  • ****
  • Yaş: 29
  • Mesaj: 1176
  • Nereden: izmir
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #16 : 02 Kasım 2016, 16:52:25 »
beraberlik ön planda maalesef

Çevrimdışı cursedofdragon

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 27
  • Mesaj: 34863
  • Nereden: Aydın
  • Use your brain!
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #17 : 02 Kasım 2016, 16:54:44 »
beraberlik ön planda maalesef

Biraz maçları izle o zaman dün benfica kendi evinde bi halt oynamadı.

Kiev penaltı kaçırdı.

Kiev'li oyuncu vida penaltı yaptırmasa 45+2 de saçma sapan.

Sabaha kadar oynansa maç benfica gol atamazdı tam kadro ile çıktılar.

Onları evimizde dağıtıcaz senide üzücez biraz kusura bakma artık  :ok:
"Beşiktaş için bir şeyler yapmak istiyorsanız, kimsenin adamı olmayın!"
Süleyman SEBA

Çevrimdışı EMİR EMRE

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 30
  • Mesaj: 3730
  • Nereden: Tekirdağ
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #18 : 02 Kasım 2016, 16:59:27 »
Biraz maçları izle o zaman dün benfica kendi evinde bi halt oynamadı.

Kiev penaltı kaçırdı.

Kiev'li oyuncu vida penaltı yaptırmasa 45+2 de saçma sapan.

Sabaha kadar oynansa maç benfica gol atamazdı tam kadro ile çıktılar.

Onları evimizde dağıtıcaz senide üzücez biraz kusura bakma artık  :ok:

Salvio harici is yapan adam var mi ?

Bir ara Mitroglou iyi gibiydi bir kac mactir ama, potansiyeli o kadar o esigi gecemedi.

Çevrimdışı cursedofdragon

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 27
  • Mesaj: 34863
  • Nereden: Aydın
  • Use your brain!
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #19 : 02 Kasım 2016, 17:05:28 »
Salvio harici is yapan adam var mi ?

Bir ara Mitroglou iyi gibiydi bir kac mactir ama, potansiyeli o kadar o esigi gecemedi.

benfica takımında komple iş yok salvio tek başına nereye kadar ?

Yav yemişim mitroglusunu filan o stadtan kimse sağ çıkamaz :)
"Beşiktaş için bir şeyler yapmak istiyorsanız, kimsenin adamı olmayın!"
Süleyman SEBA

Çevrimdışı EMİR EMRE

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 30
  • Mesaj: 3730
  • Nereden: Tekirdağ
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #20 : 02 Kasım 2016, 17:26:50 »
benfica takımında komple iş yok salvio tek başına nereye kadar ?

Yav yemişim mitroglusunu filan o stadtan kimse sağ çıkamaz :)

Cok iddialilar bi de ha, twitterda her gun dalasiyorum. Bir koysak soyle alayini yakicam o fasulyelerin.

Çevrimdışı Kalyoncu

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 28
  • Mesaj: 2694
  • Nereden: Balıkesir
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #21 : 02 Kasım 2016, 17:40:52 »
Cok iddialilar bi de ha, twitterda her gun dalasiyorum. Bir koysak soyle alayini yakicam o fasulyelerin.
Çıldırt onları delirt onları görevin bu :)

Çevrimdışı cursedofdragon

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 27
  • Mesaj: 34863
  • Nereden: Aydın
  • Use your brain!
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #22 : 02 Kasım 2016, 17:42:42 »
Cok iddialilar bi de ha, twitterda her gun dalasiyorum. Bir koysak soyle alayini yakicam o fasulyelerin.

grup'un favorisi napoli'den 4 puan aldık orda galibiyet kendi evimizde bareberlik :)

Benfica'da orda berabere kaldık kendi evimizde galibiyet :) 4 puan da benficadan gelicek :)

Kiev ile kendi evimizde berabere kaldık kievde yenicez :) 4 puanda öyle olucak :)

12 puanla grubu tamamlıcaz :)

Ya emir benficada birşey yok diyorum sana :D Zamanı gelince ağızlarının payını veririz :D

Şu benficada deplasmanda oynadığımız maçta tolga o hatayı yapmasa sabaha kadar oynansa benfica bize gol atabilirmiydi ? :)

Bize verilmeyen penaltılar var kaçırdığımız pozisyonlar filan var :)
"Beşiktaş için bir şeyler yapmak istiyorsanız, kimsenin adamı olmayın!"
Süleyman SEBA

Çevrimdışı EMİR EMRE

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 30
  • Mesaj: 3730
  • Nereden: Tekirdağ
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #23 : 02 Kasım 2016, 18:42:59 »
grup'un favorisi napoli'den 4 puan aldık orda galibiyet kendi evimizde bareberlik :)

Benfica'da orda berabere kaldık kendi evimizde galibiyet :) 4 puan da benficadan gelicek :)

Kiev ile kendi evimizde berabere kaldık kievde yenicez :) 4 puanda öyle olucak :)

12 puanla grubu tamamlıcaz :)

Ya emir benficada birşey yok diyorum sana :D Zamanı gelince ağızlarının payını veririz :D

Şu benficada deplasmanda oynadığımız maçta tolga o hatayı yapmasa sabaha kadar oynansa benfica bize gol atabilirmiydi ? :)

Bize verilmeyen penaltılar var kaçırdığımız pozisyonlar filan var :)

Valla bu sefer icerdeki maci alcaz diye geliyo bana da :D

Hadi napoliyi gec kieve bedavadan puan verdik inşallah bu sefer seytanin bacagini kiracaz :)

Çevrimdışı cursedofdragon

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 27
  • Mesaj: 34863
  • Nereden: Aydın
  • Use your brain!
Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #24 : 02 Kasım 2016, 18:57:08 »
Valla bu sefer icerdeki maci alcaz diye geliyo bana da :D

Hadi napoliyi gec kieve bedavadan puan verdik inşallah bu sefer seytanin bacagini kiracaz :)

Benfica'yı da yenemezsek zaten kepenkleri kapatalım gidelim :D

Karşımıza gruptan çıkınca real,barça,city,arsenal,dortmund böyle takımlar gelicek :)
"Beşiktaş için bir şeyler yapmak istiyorsanız, kimsenin adamı olmayın!"
Süleyman SEBA

Sponsor Bağlantı

Ynt: Beşiktaş JK - Benfica / Şampiyonlar Ligi B Grubu 5. Maçı
« Yanıtla #24 : 02 Kasım 2016, 18:57:08 »

Etiketler: