26. Hafta / Beşiktaş - Gençlerbirliği
×
26. Hafta / Beşiktaş - Gençlerbirliği

Beşiktaş Forum - Vodafone Park|26. Hafta / Beşiktaş - Gençlerbirliği Skor : Beşiktaş 3-0 Gençlerbirliği Tarih : 02.04.2017 Saat : 19:00 Stadyum : Vodafone Arena Hakem : Serkan Çınar Yayın : Bein Sports

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

26. Hafta / Beşiktaş - Gençlerbirliği  [Okunma sayısı 18710 defa] 26. Hafta / Beşiktaş - Gençlerbirliği

Çevrimdışı abdusta

Ümit Özat saçlarını düzeltip,yolup duruyor
bu hırs neden?

Saygılar

Çevrimdışı b.damatoglu

Talisca gününde değil hiç.

SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı abdusta

bu quaresma nasıl güzel orta açıyor abi bildiğin kötü açıyor hele duran toplar hep çöp, 20 orta deniyor 1i 2si gol oluyor diye adam müthiş ortacı oluyor

Karizma sayesinde golü bulduk,iyiki varsın Q7

Saygılar

Çevrimdışı b.damatoglu

Cenk müthiş hareketli bugün...

SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimiçi mellfred

Taraftar yatışa geçti


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Çevrimdışı Ensar

Karizma sayesinde golü bulduk,iyiki varsın Q7

Saygılar
QUARESMA bu , onu da yapmayacak mı
[ Son Düzenleme: 02 Nisan 2017, 20:32:08 Ensar ]
Aslolan hayattır , hayat da Beşiktaş !

Çevrimdışı BJKTÜRK23

Q7  :claps: bıraktığın için  :evillol:

Talisca  :claps:
Ne Mutlu Türk'üm Diyene...Kemal

Çevrimiçi mellfred

talisca neden çıkmamalı görmüşsünüzdür umarım


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Çevrimdışı Kuntz

2-3 frikik bulursa bir maçta bu çocuk muhakkak yazar. Eliyle atıyor mübarek  :evillol:

Çevrimdışı abdusta

Taliscanın oradan asacagını sezmiştim.
Varolasın Talisca
iyiki varsın
acile 3cu gol lazım sıra Cenk de

saygılar

Çevrimiçi ferdi1903


Çevrimdışı Dr.Zeck

yav he he , arkadaş QUARESMA bu , onu da yapmayacak mı önü bomboş kesti içeri, boş konuşmayın

Kardeşim saygılı konus bosver seveni cok bende severim ama o kadar cok savunulacak bi tarafı yok sadece bu kadar ama karsındaki insan buyuk senden saygılı olursak daha iyi olur birbirimiz için

Çevrimdışı BJKTÜRK23

Ah be Marcelo be girse bitmişti maç...
Ne Mutlu Türk'üm Diyene...Kemal

Çevrimdışı Ensar

Kardeşim saygılı konus bosver seveni cok bende severim ama o kadar cok savunulacak bi tarafı yok sadece bu kadar ama karsındaki insan buyuk senden saygılı olursak daha iyi olur birbirimiz için
haklısın abi
Aslolan hayattır , hayat da Beşiktaş !

Çevrimdışı abdusta

Karizma hayranı biri olarak,üzülsemde acilen oyundan çıkıp,
orta sahaya Necip takviyesi lazım

saygılar

Çevrimdışı b.damatoglu

Quaresmanın kırmızıyı pas geçti hakem...

SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Kuntz

Quaresma'nın gol atması mucizelere bağlı bir mesele

Çevrimdışı BJKTÜRK23

Q7 yerine herhangi biri olsa orada 3 olmuştu yapacak bir şey yok...
Ne Mutlu Türk'üm Diyene...Kemal

Çevrimiçi mellfred

Artık sana söyleyecek laf bulamıyorum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Çevrimiçi ferdi1903

Q7 nin gol atma özürlülügü var sanirim, bu kadar yetenekli olupda az gol atmak hayret

Çevrimdışı Kuntz

Quaresmanın çıkması lazım golü kaçırdıktan sonra iyice garip bir ruh haline büründü.

Çevrimdışı BJKTÜRK23

evet q7 için değişiklik vakti...
Ne Mutlu Türk'üm Diyene...Kemal

Çevrimdışı abdusta

3 bulalım,Dembaba yı izleyelim

özledik

saygılar

Çevrimdışı Yasin02

Aquila non capit muscas.

Çevrimiçi ferdi1903



Etiketler: