Beşiktaş JK - Club Brugge / UEFA Avrupa Ligi 3. Tur Rövanş Maçı
Beşiktaş JK - Club Brugge / UEFA Avrupa Ligi 3. Tur Rövanş Maçı

Beşiktaş Forum - Vodafone Park/Beşiktaş JK - Club Brugge / UEFA Avrupa Ligi 3. Tur Rövanş Maçı => Skor : Beşiktaş - Club Brugge Tarih : 19 / 03 / 2015 Saat : 22:05 Stadyum : Atatürk Olimpiyat Stadı Hakem : Sergey Karasev Yayın : Star TV

Gönderen Konu: Beşiktaş JK - Club Brugge / UEFA Avrupa Ligi 3. Tur Rövanş Maçı  (Okunma sayısı 49643 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ONUR KOLCU

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 29
  • Mesaj: 4232
İLK 30  dk  kontrollu futbol oynamamız  gerekiyor.  LİVERPOOL macı  gibi  daha sonra baskıyı artırıp zaten büyük taraftar desteğiyle  her türlü  sahadan alnımızın akıyla cıkarız.
« Son Düzenleme: 18 Mart 2015, 13:20:24 Gönderen: ONUR KOLCU »

Çevrimdışı FARUK

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 30
  • Mesaj: 6225
  • Nereden: Adana
  • Beşiktaşk
    • twitter
Brugge maci zor gececektir.macin basinda atilacak bir gol onlarin oyun planini bozar.savunma yapmaya gelecekler.planlarini bozmamiz sart.

liverpool gibi kapatabilirsek onların sahasına golü bulmamız liverpool maçına göre daha kolay olacaktır
olcay da hafif kıpırdandı bu maçta etkili olursa cidden yararlı olur

Sponsor Bağlantı


Çevrimdışı Deniz

  • Chief Scout
  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 26
  • Mesaj: 16481
  • Nereden: POLONYA
  • çArşı //New York KARTALLARI
liverpool gibi kapatabilirsek onların sahasına golü bulmamız liverpool maçına göre daha kolay olacaktır
olcay da hafif kıpırdandı bu maçta etkili olursa cidden yararlı olur

Aynen bu macta 1-0 da işimize yarayacaktir.yeter ki gol yemeyelim ve futbolumuzu oynayalim
"Beşiktaş için birşey yapmak istiyorsanız kimsenin adamı olmayın!"-Süleyman Seba

Çevrimdışı nannan

  • Kızıl Kartal
  • ***
  • Yaş: 30
  • Mesaj: 582
  • Nereden: Manisa
Haftalardır Olcay'ı bekliyorum gol veya asist yapsın diye. Olcay bu takımın gol atabilmesi için olmazsa olmazlarından. Nihayet Erciyes maçında bi penaltı yaptırdı bi de gol attı. Olcay'ın bi de huyu vardır bi maçta gol atatsa sonraki 2-3 maç da mutlaka istatistik yapıyor. Umutluyum şahsen ben bu maç için ondan.

Çevrimiçi blackeagle35

  • Kızıl Kartal
  • ***
  • Yaş: 31
  • Mesaj: 526
  • Nereden: İzmir
Brugge ama hangi Brugge??İlk yarıda topu bize bırakıp kendi yarı sahasında oyunu kabul eden,sadece uzun topları düşünen mi yoksa ikinci yarıda öne çıkıp top yapan,kenarlara oyunu açan mı??Ben yine ilk maça başladıkları gibi olacağını,ikinci yarıdaki oyunun taraftar etkisiyle olduğunu düşünüyorum..Sosa olsaydı sistem belliydi..Ben yine de tek forvetle başlamanın daha iyi olacağını düşünüyorum..Duruma göre çift forvete dönebiliriz..Atınç ise 18'de bulunmalı,son anlarda girebilir adamlar şişirirse..

Sponsor Bağlantı


Çevrimdışı Deniz

  • Chief Scout
  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 26
  • Mesaj: 16481
  • Nereden: POLONYA
  • çArşı //New York KARTALLARI
Haftalardır Olcay'ı bekliyorum gol veya asist yapsın diye. Olcay bu takımın gol atabilmesi için olmazsa olmazlarından. Nihayet Erciyes maçında bi penaltı yaptırdı bi de gol attı. Olcay'ın bi de huyu vardır bi maçta gol atatsa sonraki 2-3 maç da mutlaka istatistik yapıyor. Umutluyum şahsen ben bu maç için ondan.
Olcaya bu gol ve asist çok lazımdı haftalardır düşük olan formu ve morali toparlanmış oldu.Brugge ve fener maçlarında devamı gelir inşallah.
"Beşiktaş için birşey yapmak istiyorsanız kimsenin adamı olmayın!"-Süleyman Seba

Çevrimdışı nannan

  • Kızıl Kartal
  • ***
  • Yaş: 30
  • Mesaj: 582
  • Nereden: Manisa
Ya şu maçta Erciyes maçı kadrosuna Necip yerine Opare, Veli yerine Atiba'yla çıkıp bam bam başlasak önde basıp maçı en baştan bitirsek nasıl olur acaba.

Çevrimdışı onder23

  • Beyaz Kartal
  • ****
  • Yaş: 27
  • Mesaj: 1090
  • Nereden: İstanbul
Maç sonrası metro açık olur mu (yenikapı ve taksim metrosu) taksime nasıl gidebilirim maçtan sonra arkadaşlar fikri olan var mı

Çevrimdışı yigitcan1903

  • Kongre Kartalı
  • *
  • Yaş: 30
  • Mesaj: 4738
  • Nereden: 413
  • BEŞİKTAŞ JK
Bilic'in böyle çıkacağını düşünüyorum Atiba'da problem yoksa

----------Cenk---------
Opare--Necip--Pedro--Motta
------Veli----Atiba------------
Gökhan----Tolgay-----Olcay
------------Ba----------------

Çevrimdışı FARUK

  • Kara Kartal
  • *****
  • Yaş: 30
  • Mesaj: 6225
  • Nereden: Adana
  • Beşiktaşk
    • twitter
Maç sonrası metro açık olur mu (yenikapı ve taksim metrosu) taksime nasıl gidebilirim maçtan sonra arkadaşlar fikri olan var mı

https://twitter.com/MuratKazanasmaz/status/578082716165369857

https://twitter.com/MuratKazanasmaz/status/578084313431867392


Çevrimdışı onder23

  • Beyaz Kartal
  • ****
  • Yaş: 27
  • Mesaj: 1090
  • Nereden: İstanbul
@FARUK çok teşekkür ederim iyi oldu bu bende araba kiralamayı düşünüyordum en kötü ihtimal misafirim olacaktı bir tane mahcup olmak istemem

Çevrimiçi Necmi

  • Sistem Yöneticisi
  • *
  • Yaş: 54
  • Mesaj: 39812
  • Nereden: İstanbul
  • Toki Değil Alın Teri...
    • Beşiktaş Arena
@rubi_tobin  @Ardau  @ahmet türken  @MURAT maça geliyorsunuz vodafone arenada buluşalım gidecek olan arkadaşlarıda alırız ordan saat 17 00 gibi çıkalım yada size uygun saati söyleyin akşam trafiği çok yoğun olacaktır.

Çevrimdışı Ardau

  • Kartal
  • **
  • Yaş: 31
  • Mesaj: 228
  • Nereden: İstanbul
  • Sen ben yok , Beşiktaş var.
@rubi_tobin  @Ardau  @ahmet türken  @MURAT maça geliyorsunuz vodafone arenada buluşalım gidecek olan arkadaşlarıda alırız ordan saat 17 00 gibi çıkalım yada size uygun saati söyleyin akşam trafiği çok yoğun olacaktır.

Necmi abi mesaiden 6 da çıkıyorum. Araçla  vodafone  Arena ya gelmem neredeyse imkansız olur Mecidiyeköy'de
Ağaçlı Yollarında Dolmabahçe'de
Söylediğim Besteler Yine Seninle

Çevrimdışı MURAT

  • BEŞİKTAŞ
  • Sistem Yöneticisi
  • *
  • Yaş: 44
  • Mesaj: 9486
  • Nereden: istanbul
ben işimi ayarladım erken gelirim.

Çevrimdışı nannan

  • Kızıl Kartal
  • ***
  • Yaş: 30
  • Mesaj: 582
  • Nereden: Manisa

Çevrimiçi Necmi

  • Sistem Yöneticisi
  • *
  • Yaş: 54
  • Mesaj: 39812
  • Nereden: İstanbul
  • Toki Değil Alın Teri...
    • Beşiktaş Arena
Necmi abi mesaiden 6 da çıkıyorum. Araçla  vodafone  Arena ya gelmem neredeyse imkansız olur Mecidiyeköy'de
:ok:

Çevrimiçi Necmi

  • Sistem Yöneticisi
  • *
  • Yaş: 54
  • Mesaj: 39812
  • Nereden: İstanbul
  • Toki Değil Alın Teri...
    • Beşiktaş Arena
ben işimi ayarladım erken gelirim.
tamam yakupu ayarlarsın sen @MURAT

Çevrimdışı Ardau

  • Kartal
  • **
  • Yaş: 31
  • Mesaj: 228
  • Nereden: İstanbul
  • Sen ben yok , Beşiktaş var.
Olimpiyat aynı yerde mi buluşma
Ağaçlı Yollarında Dolmabahçe'de
Söylediğim Besteler Yine Seninle

Çevrimdışı cingoz

  • Yavru Kartal
  • *
  • Yaş: 23
  • Mesaj: 57
  • Nereden: İstanbul
arkadaşlar mecidiyeköyden gitmeme yardımcı olacak biri var mı? Arabam falan yok. Metrobüsle eziyet oluyor.. Yardım edebilecek olursa çok sevinirim. benzine de ortak çıkabilirim. :)

Çevrimdışı MURAT

  • BEŞİKTAŞ
  • Sistem Yöneticisi
  • *
  • Yaş: 44
  • Mesaj: 9486
  • Nereden: istanbul

Çevrimiçi Necmi

  • Sistem Yöneticisi
  • *
  • Yaş: 54
  • Mesaj: 39812
  • Nereden: İstanbul
  • Toki Değil Alın Teri...
    • Beşiktaş Arena
arkadaşlar mecidiyeköyden gitmeme yardımcı olacak biri var mı? Arabam falan yok. Metrobüsle eziyet oluyor.. Yardım edebilecek olursa çok sevinirim. benzine de ortak çıkabilirim. :)
arkadaşlar mecidiyeköyden gitmeme yardımcı olacak biri var mı? Arabam falan yok. Metrobüsle eziyet oluyor.. Yardım edebilecek olursa çok sevinirim. benzine de ortak çıkabilirim. :)
@cingoz 5 den önce gazilerde olursan bir araca sıkıştırırız seni :eyes

Çevrimiçi Necmi

  • Sistem Yöneticisi
  • *
  • Yaş: 54
  • Mesaj: 39812
  • Nereden: İstanbul
  • Toki Değil Alın Teri...
    • Beşiktaş Arena
Olimpiyat aynı yerde mi buluşma
evet doğu otoparkında passolig bilet gişesinin oralarda oluruz @Ardau

Çevrimdışı Ardau

  • Kartal
  • **
  • Yaş: 31
  • Mesaj: 228
  • Nereden: İstanbul
  • Sen ben yok , Beşiktaş var.
evet doğu otoparkında passolig bilet gişesinin oralarda oluruz @Ardau

 Tamam abi yarın görüşürüz :) :ok:
Ağaçlı Yollarında Dolmabahçe'de
Söylediğim Besteler Yine Seninle

Çevrimdışı cingoz

  • Yavru Kartal
  • *
  • Yaş: 23
  • Mesaj: 57
  • Nereden: İstanbul
@cingoz 5 den önce gazilerde olursan bir araca sıkıştırırız seni :eyes

abi kızma da lütfen cahillikten soruyorum, gaziler dediğin yer neresi oluyor? :)

Çevrimiçi Necmi

  • Sistem Yöneticisi
  • *
  • Yaş: 54
  • Mesaj: 39812
  • Nereden: İstanbul
  • Toki Değil Alın Teri...
    • Beşiktaş Arena
abi kızma da lütfen cahillikten soruyorum, gaziler dediğin yer neresi oluyor? :)
vodafone arena deniz tarafında gaziler büfe var :bandit: oraya gel forum orda olacak ama 5 den önce gel

Sponsor Bağlantı